Play Close

M2C kompetencije

Storytelling upgraded to storyliving

Autentičan pristup konceptima i kreiranje uzbudljivog i autentičnog doživljaja, sastavni su deo našeg portfolia usluga. Oblikujemo trendove i transformišemo ideje u marketinške projekte koji inspirišu i pokreću na akciju.

Konceptualizacija i produkcija događaja

Kada bismo morali da izaberemo jednu stvar koju radimo sa najviše samopouzdanja i da u vezi sa njom ne budemo skromni onda bi to upravo bila konceptualizacija i produkcija događaja. Vodeće kompanije u Srbiji, ali i na inostranom tržištu, poverile su nam kreiranje i izvođenje veoma velikih i važnih događaja. Naš cilj je da svaki događaj bude posebno iskustvo i da na više nivoa bude povezan sa brendom i kompanijom, a da ujedno ima i umetničku ili izvođačku vrednost. Stvaramo je stavljajući događaj u određeni kontekst i formu koji će posetiocu ponuditi viši nivo iskustva (doživljaja).

Pružamo usluge event management-a, osmišljavanja i realizacije promotivnih kampanja od ranog planiranja i njihove inicijacije preko implementacije do analize rezultata projekta. Naša rešenja povezuju ključne elemente brenda sa kreativnim konceptom, kroz visok nivo estetike, inovacije, artistički izraz i vrhunsku tehnologiju. Tim agencije čine iskusini stručnjaci iz oblasti marketinga i produkcije koji svakodnevno rade na projektima posebno dizajniranim da promovišu brendove klijenta i partnera:

Korporativni događaji i konferencije
Prezentacije proizvoda i usluga
Brend aktivacije i gerila kampanje
Tim bilding projekti
Destination management usluge
Sajamski nastupi
Entertainment
Modne i sportske manifestacije

Od ideje do realizcije, nudimo in-house ekspertizu za svaki aspekt upravljanja projektom.

Razvoj brenda

Udahnemo život brendu, tako što ga prvo suštinski razumemo, a potom strateškim sagledavanjem šire slike, kreiramo komunikaciju oko njega. Važno nam je da klijentu ponudimo originalne, efikasne i najpre izvodljive platforme za razvoj brenda.

Menadžment društvenih mreža

Planiramo, uređujemo i analiziramo sadržaj na društvenim mrežama i drugim platformama kako bismo uvek bili aktuelni online. Cilj nam je da kroz strategiju koju smo kreirali ostvarimo "što bliskiju" vezu sa publikom i da kroz aktivnu komunikaciju negujemo lojalnost prema brendu. Društvene mreže su alat kojim možemo da kreiramo i menjamo identitete i percepciju brendova za koje radimo. To i radimo.

Kreiranje sadržaja i kopirajting

U odnosu na medij, brend i ciljnu grupu kojoj je namenjena kampanja, kreiramo različite vrste sadržaja. Od pisane reči, priče o brendu i slogana do raspisa kreativnih koncepata, reklamnih spotova i scenarija. Stvaramo ih tako da budu iskreni i da ljudi koji ih čitaju, gledaju ili slušaju mogu da prepoznaju sebe u onome što smo napravili.

Strategija i konceptulizacija kampanja

(Jedinstvenost ideje i upečatljivost koncepta osnova su svakog kreativnog razvoja bilo da je reč o dizajnu, događaju ili kampanji. )
Koncepte koje kreiramo prožeti su različitim ekspertizama i znanjem koje smo objedinili u našem timu. Oslanjaju se na poznavanje savremene umetnosti, digitalnih medija, novih trendova u event industriji i savremene tehnologije ali i na veliko iskustvo u advertajzingu.

Svakom zadatku pristupamo vizionarski sa željom da kreiramo posebna iskustva za klijente i potrošače. Inspirisani osnovnim karakteristikama brenda, promišljajući kreativno o svim marketinškim elementima, dizajniramo autentična kreativna rešenja u sklopu integrisanog procesa i komunikacione strategije.

Video produkcija

Prema istraživanju iz 2022. godine ljudi na nedeljnom nivou pogledaju oko 19 sati video materijala online. Ovaj broj samo raste, a sa njim i potencijal ovog vida komunikacije. Zbog toga je kvalitet sadržaja jedan, a adekvatna video produkcija drugi ključan element u predstavljanju ideje, brenda ili kompanije. U zavisnosti od potreba klijenata, kreiramo video spotove, kratke video forme za digital i kroporativne i event videe koristeći najnoviju tehniku i blisku saradnju tima predprodukcije, reditelja i kreativaca iz oblasti fotografije, animacije i postprodukcije.

Influenser marketing

Da bismo predstavili brend pravoj publici, ciljano biramo ljude koji kroz svoju aktivnost na društvenim mrežama mogu predstaviti određeni proizvod, kompaniju ili uslugu u pravom svetlu. Biramo ih tako da se njihove vrednosti poklapaju sa vrednostima brenda koji promovišu. Najvažnije nam je da ta saradnja bude "organska" odnosno da prirodno proizilazi iz svakodnevnog života potrošača i influensera. Naravno, sve u cilju povećanja komunikacije, interakcije, konzumacije ili prodaje određenog brenda.

Odnosi s javnošću

Slika o brendu ne dolazi od samog brenda, veći i od njegove percepcije u medijima. Zbog toga ovom odnosu pristupamo taktički i sa puno iskustva. Javljamo se pravim ljudima u pravo vreme. Održavamo i negujemo naše odnose sa kolegama iz medija koji imaju veliki uticaj na mišljenje javnog mnjenja.

Art direkcija i kreiranje vizuelnih identiteta

Razvoj brenda ili kampanje nemoguće je zamisliti bez usmerene i jasno definisane art direkcije. Kao što određujemo ton komunikacije ili medij koji ćemo koristiti, tako i jasno definišemo vizuelne okvire u kojima se brend kreće. Uz jasno definisanu art direkciju osiguravamo da vizuelna poruka koju smo poslali bude shvaćena i razumljiva na predviđen način. Kampanja ne može biti kompletna bez ovog elementa i zbog toga je art direkcija ključni deo procesa stvaranja i kada se radi o kreiranju događaja, TV reklami ili kampanji kreiranoj za digitalne medije.