DIGITAL X: NOVA GENERACIJA DIGITALNOG ISKUSTVA

| 25.05.2020

U novom kontekstu poslovanja našli smo se i mi kao agencija i rešili da identifikujemo šta je klijentima trenutno najpotrebnije, ali i da razumemo kakve će tendencije biti u budućnosti. Tako je došlo do kreiranja novog vida digitalnih usluga u okviru nove divizije Digital X, koja se bazira na korišćenju punog potencijala nauke, tehnologije i kreativnosti.

TRANSFORMACIJA EVENT INDUSTRIJE U DOBA KORONE – THE SHOW MUST GO ON

| 03.04.2020

Event industrija, možda više nego ikada, mora da se osloni na digital i druge industrije, kao što je gaming industrija, kako bi adekvatno odgovorila na kriznu situaciju.

ODGOVOR EVENT INDUSTRIJE NA KORONA VIRUS

| 12.03.2020

Ako uzmemo u obzir da event industrija počiva na okupljanjima, realnom doživljaju, iskustvu, razmeni energije, ideja i informacija, otkazivanje događaja, usled epidemije, svakako predstavlja krizni trenutak koji zahteva odgovarjuću reakciju.

RAZVOJNE AKADEMIJE KOMPANIJA

| 05.02.2020

Kao dobar metod usvajanja konkretnog znanja i veština, pokazale su se interne razvojne akademije, koje imaju određene prednosti u odnosu na klasične eksterne obuke i seminare. One poslodavcima i zaposlenima obezbeđuju konkretna znanja u poslovnom habitusu u kom će uskoro primenjivati naučeno.

ALHEMIJA KREIRANJA DOŽIVLJAJA

| 13.12.2019

Verujemo da će experience design igrati važnu ulogu, ne samo u budućnosti marketinga, već u mnogim drugim industrijama i društvu u celini. Jedan od naših strateških ciljeva usmeren je ka razvojnom centru i Experience Design akademiji čije temelje upravo postavljamo. Akademija ima za cilj da generiše novu bazu znanja iz ove oblasti i pruži direktan uvid u svetske prakse i iskustva svim zaintersovanim stranama na tržištu.

JOKER – DA LI JE DO MENE, ILI POSTAJE SVE LUĐE?

| 11.12.2019

Pored pronalaženja krvi i mesa u zločincu, refleksija globalne svesti izaziva jednako burne reakcije. Film postavlja univerzalno pitanje da li se zlo rađa ili je produkt društvenih odnosa. Analizom karatktera možemo imati osnova za obe tvrdnje, a interakcija ova dva pristupa je neizbežna u psihologiji i psihijatriji.

PISCI U COPYWRITING-U

| 19.11.2019

Pisanje romana ne mora biti lišeno hermetičkog, samodovoljnog pristupa koji razvija globalne ideje, maštu i autorski pečat, dok je copywriting umeće pronalaženja srži uz izlazak iz ‘’ja’’ sveta – kako bi se omogućilo da naša informacija bude jednako jasna i drugima. Pisci koji uđu u svet marketinškog pisanja imaju strah da će novi format loše uticati na njihov primarni poziv, a copywriter-i koji se okrenu pisanju romana ili priča mogu pomisliti da je njihov stil previse ogoljen.

MODNA INDUSTRIJA I UMETNOST SPEKTAKLA

| 01.08.2019

Modna revija nije samo pitanje trenutne senzacije i oduševljenja, već bitan faktor globalne komunikacije jednog brenda sa njegovom publikom.

IZVAN GRANICA PERFORMANSA: MARINA ABRAMOVIĆ

| 01.07.2019

Bizarni umetnički performansi, kontroverzni eksperimenti, esktremne životne i poslovne odluke, konstantna težnja za dostizanjem višeg nivoa svesti i razumevanja života kroz lična iskustva, status slavne ličnosti u Holivudu – neke su od asocijacija koje nastaju na pomen njenog imena. 

INOVACIJA: REVOLUCIJA ILI KVALITETAN UPGRADE?

| 21.06.2019

Mnogi ljudi misle da je osnova uspešnosti kreativnog pojedinca ili organizacije revolucionarna ideja, koje se konkurentna strana u industriji do tog trenutka nije dosetila. Međutim, neki od najuspešnijih preduzetnika su svoju karijeru izgradili upgrade-om već postojećeg trenda ili ideje u usponu.