STORYLIVING: MNOGO JE PRIČA, ČUJU SE PRAVE.
Storyliving podrazumeva stvaranje doslednog i kohezivnog narativa brenda na različitim tačkama dodira i kanalima, kako online tako i offline. Brendovi koji koriste ovaj princip teže da integrišu svoju priču u živote potrošača, nastojeći da budu prisutni tokom njihovog putovanja. To može uključivati kreiranje zanimljivog sadržaja, korišćenje društvenih mreža, razvoj personalizovanih iskustava i usklađivanje brend poruke sa životnim stilom i aspiracijama potrošača.
ChatGPT – KOPIRAJTER ARTIFICIJELNOG UMA
AI tehnologija zaista može da automatizuje i ubrza neke aspekte pisanja tekstova. ChatGPT može biti od koristi i za super-brzo istraživanje i pronalaženje različitih informacija i podataka, faktički o bilo kojoj temi, što olakšava pripremu projektnih zadataka, analiza i raznovrsnih kreativnih koncepata. Sve to, međutim ne može da zameni ljudskog autora tekstualnog sadržaja.
INTERAKTIVNI VIDEO – NOVI MEDIJ DIGITALNE KOMUNIKACIJE
Čemu služi i zašto je interaktivni video postao inovativni oblik medijskog sadržaja mnogih vrhunskih brendova? Kombinujući TV, video, kompjuterske i internet tehnologije, uglavnom bazirane na principima proizašlim iz gejming industrije, novi interaktivni sadržaji predstavljaju budućnost video kontent marketinga.
METAVERZUM: INTERAKCIJA ILI ESKAPIZAM
Mark Zakerberg, tvorac kompanije Fejsbuk, najavio da će se njegova organizacija fokusirati na izgradnju takozvanog „metaverzuma“ – trodimenzionalnog virtuelnog i augmentativnog prostora. Ova revolucionarna vizija, međutim, nosi i brojne potencijalne izazove za globalnu javnost.
SNAGA DOGAĐAJA – ŽELJA ZA NOVIM ISKUSTVIMA SAVLADALA IZAZOVE
Vodeća regionalna agencija u oblasti live komunikacija i experience design-a M2Communications, pored brojnih aktivnosti, za časopis Business & Luxury, izdvaja tri projekta koja su na polju event organizacije obeležila ovu godinu.
SHARING IS CARING
U svetu hiperprodukcije materijalnih dobara gde najbogatiji ljudi na svetu čine 1% populacije, a baš oni poseduju polovinu svetskog bogatstva, ekonomija deljenja se nameće kao trenutno najbolje rešenje za onih ostalih 99% stanovništva sveta.
EXPERIENCE DESIGN
Experience dizajn je pristup koji ima za cilj da pokrene događaje, definiše dizajn i karakteristike proizvoda ili usluge, redefiniše proces, kreira ambijent ili poslovnu strategiju i zato ga treba posmatrati kao neodvojivu komponentu svih biznis i marketinških aktivnosti. Dizajn iskustva je moćan marketinški alat, a razumevanje zašto naši potrošači/klijenti razmišljaju na određen način i kako donose odluke može nam pomoći da kreiramo efikasne kampanje. Brojni principi iz psihologije se koriste kako bi maksimizovali efekat exeprience dizajna.
DOGAĐAJI KOJI SU POKAZALI MOĆ TRANSFORMACIJE
Baš kao i Kanski festival i Londonska nedelja mode dokazala je svoj značaj za kulturu. Potreba za ove dve manifestacije opstala je i u krizinom trenutku. Svojim odgovorima na krizu one su pokazale koliko su živi događaji važni i na koji način se mogu transformisati i dopreti do šire publike bilo kada, bilo gde.
DIGITAL X: NOVA GENERACIJA DIGITALNOG ISKUSTVA
U novom kontekstu poslovanja našli smo se i mi kao agencija i rešili da identifikujemo šta je klijentima trenutno najpotrebnije, ali i da razumemo kakve će tendencije biti u budućnosti. Tako je došlo do kreiranja novog vida digitalnih usluga u okviru nove divizije Digital X, koja se bazira na korišćenju punog potencijala nauke, tehnologije i kreativnosti.
TRANSFORMACIJA EVENT INDUSTRIJE U DOBA KORONE – THE SHOW MUST GO ON
Event industrija, možda više nego ikada, mora da se osloni na digital i druge industrije, kao što je gaming industrija, kako bi adekvatno odgovorila na kriznu situaciju.