m2c | Naša reklama “igra” na Olimpijadi
Play Close
m2c | Naša reklama “igra” na Olimpijadi

Stvaranje globalne kampanje za Amazfit bilo je vremenski zahtevno, a u kreativnom smislu vrlo inspirativno iskustvo. Imali smo samo deset nedelja, da od prvog pitch-a, iz montaže izbacimo finalno montiran spot.

Zadatak je bio da na jednostavan i zabavan način predstavimo pametni sat i revolucionarnu tehnologiju koju koristi da bi obične ljude učinio pokretnijim, zdravijim i aktivnijim. U toku pripreme i rada na ideji uvek smo na pameti imali da radimo za nekoliko tržišta i da će kampanja ići globalno.

 

Proces je, iz perspektive jednog kreativca izgledao ovako (napomena je da ovo može biti samo jedna od istina odnosno verzija događaja): Počinjemo sa pitch-em , smišljamo reklamu tako da “pokida” – ne jednu, barem četiri komada.

Raspisujemo varijacije, osam scenarija, likove, zašto nešto rade i kako to afirmiše vrednosti proizvoda koji reklamiramo. Suptilno, ali treba da bude i duhovito. Duhovito da ga razume i Amerikanac i Španac, Kinez ako može 😊 A naša želja je još i da reklamu zapamte ljudi i da se o njoj priča!

 

Mislim, zašto uopšte pravimo reklamu ako neće biti najbolja reklama ikada? Sa ovom idejom – svaki kreativac ulazi u projekat. Ali, neretko ciljevi kreative i biznisa se “pomalo” raziđu. Kao kreativac, to naučiš na svakom projektu, ali prosto voliš da obnavljaš gradivo.

Odbacujemo neke varijante, odbacuju nam druge varijante. Stižemo do finalne verzije reklame, i dobijamo pitch! Wooohooo, radujemo se, slavimo, jedva čekamo.

 

Pravljenje internacionalne reklame je totalno ludilo želja i mogućnosti.

 

Sve što smo napisali u reklami za pitch bilo je dovoljno da klijenta ubedi da smo mi pravi izbor za ovaj posao, ali to nije reklama koju ćemo snimati. Nekoliko biznis odluka od strane klijenta unosi nove zahteve što naravno utiče na prvu ideju i kreativni koncept. Klijent želi da svaku scenu promeni tako da dodatno istakne proizvod. Nema problema, zahtevi su usvojeni, a mi i dalje maksimalno motivisani da uradimo najbolji mogući posao.
Jedan od bezbroj izazova bio je objasniti ljudima iz različitih kultura šta je “neusiljeno” filmski ispričano, pronaći pravu meru – preneti poruku, ali nenametljivo.

 

Ako je naša ideja bila da smislimo i snimimo reklamu koju će zapamtiti pola Evrope tokom gledanja Evropskog prvenstva u fudbalu, realnost je takva da smo, za veoma kratko vreme snimili kvalitetnu reklamu čija poruka dopire do ciljne grupe, ali kojom nećemo konkurisati na advertajzing festivalima.
Od prve ideje koja je “dobila” pitch, do finalnog videa, napisano je bezbroj različitih scenarija, a iteracije kroz finalni “odobreni script” dešavale su se na dnevnom nivou. Samo ovim tempom rada bilo je moguće da za prekratko vreme uvažimo sve zahteve.
Svakako, ušli smo spremni da ovaj projekat “nosimo” do kraja!

 

 

Međutim, ovo je samo jedna impresija. Drugi utisak je važniji – utisak klijenta.

 

Amazfit je za neverovatno kratko vreme dobio gotovu TV reklamu, nekoliko verzija kraćih videa za društvene mreže i seriju lifestyle fotografija koje će ispratiti video. Kampanja je originalno rađena na engleskom jeziku, a sinhronizovana na još četiri. Trenutno se emituje na sportskim kanalima u Nemačkoj, Francuskoj, Španiji i Italiji, a nastaviće svoje prikazivanje i na drugim tržištima u toku Olimpijskih igara u Parizu.
Zadovoljstvo saradnjom, brzinom rada kreative i produkcije i organizacije celog projekta izneo je ceo Amazfit internacionalni tim nakon završenog projekta.

 

Mi smo, kao ekipa, mnogo toga naučili. Rad u međunarodnom timu izvanredna je prilika da vidimo kako različiti ljudi, iz drugih delova sveta, vide i razumeju humor, filmski ali i engleski jezik 😊 i da tako smešteni u različite okvire, realizujemo i kreiramo sadržaj koji će “raditi” na svim nivoima.
Kada u obzir uzmemo sve okolnosti u kojima nastaje jedna advertising kampanja, zadovoljni smo jer smo uspeli da ispunimo očekivanja klijenta i predstavimo pametni sat sa integrisanim AI-jem kao neophodnog saputnika urbanog života.
Realizacija ovakvog projekta, važna je pre svega nama jer je dokaz da možemo da uđemo u koštac sa svetskim agencijama, dobijemo pitch i realizujemo TV reklamu za globalnu kampanju. Ukoliko zasebno pogledamo šta ovo znači svakom od nas koji smo radili na projektu, onda on dobija barem još deset puta na veličini.
A kaže još nešto, o svima nama.
Ne da smo igrali sa izazovima – nego smo igrali “olimpijski”.😊

m2c | ISTA VIZIJA, NOVI DOŽIVLJAJ

ISTA VIZIJA, NOVI DOŽIVLJAJ

Pored velikog broja kreativnih projekata koje radimo za naše klijente, konačno smo odvojili malo vremena da napravimo nešto i za naš brend! Potpuno smo redizajnirali M2C sajt.   Ideja je bila da kroz novi dizajn, sadržaj, strukturu i funkcionalnosti sajta bolje predstavimo vrednosti iza kojih smo izgradili M2C priču ali i projekte koji su postali […]

m2c | Naša reklama “igra” na Olimpijadi
Pročitaj Više
m2c | STORYLIVING: MNOGO JE PRIČA, ČUJU SE PRAVE.

STORYLIVING: MNOGO JE PRIČA, ČUJU SE PRAVE.

Storyliving podrazumeva stvaranje doslednog i kohezivnog narativa brenda na različitim tačkama dodira i kanalima, kako online tako i offline. Brendovi koji koriste ovaj princip teže da integrišu svoju priču u živote potrošača, nastojeći da budu prisutni tokom njihovog putovanja. To može uključivati kreiranje zanimljivog sadržaja, korišćenje društvenih mreža, razvoj personalizovanih iskustava i usklađivanje brend poruke sa životnim stilom i aspiracijama potrošača.

m2c | Naša reklama “igra” na Olimpijadi
Pročitaj Više
m2c | ChatGPT - KOPIRAJTER ARTIFICIJELNOG UMA

ChatGPT – KOPIRAJTER ARTIFICIJELNOG UMA

AI tehnologija zaista može da automatizuje i ubrza neke aspekte pisanja tekstova. ChatGPT može biti od koristi i za super-brzo istraživanje i pronalaženje različitih informacija i podataka, faktički o bilo kojoj temi, što olakšava pripremu projektnih zadataka, analiza i raznovrsnih kreativnih koncepata. Sve to, međutim ne može da zameni ljudskog autora tekstualnog sadržaja.

m2c | Naša reklama “igra” na Olimpijadi
Pročitaj Više