Play Close

Pored velikog broja kreativnih projekata koje radimo za naše klijente, konačno smo odvojili malo vremena da napravimo nešto i za naš brend!

Potpuno smo redizajnirali M2C sajt.

 

Ideja je bila da kroz novi dizajn, sadržaj, strukturu i funkcionalnosti sajta bolje predstavimo vrednosti iza kojih smo izgradili M2C priču ali i projekte koji su postali veći, kompleksniji i izazovniji.

Naš pokretač je izazov. Izazov da radimo stvari koje do sada nismo, da ispitujemo sopstvene granice i mogućnosti, ali i da postavljamo standarde u konceptualizaciji kampanja i realizaciji događaja. Iz tog ugla pristupili smo i samom sajtu.

U svim segmentima našeg brenda i naše kulture je kreator. Inspirisan, hrabar i pomalo provokativan. Ali u ovom ozbiljnom procesu stvaranja i sazrevanja, mi ne zaboravljamo da se svakoga dana igramo! Da, među brojevima, zahtevima, promenama i nivou razrade koji se od nas očekuje ne odustanemo od toga da nam bude zabavno i da uživamo u procesu.

Kada pogledamo unazad, shvatamo da na isti način biramo i projekte i ljude sa kojima radimo. Negujemo radoznalost i komunikaciju, ali i podstičemo sve članove tima da svojim karakterom i vrednostima nadograde našu priču.

 

Sajt, pored projekata, usluga koje nudimo, treba da predstavi karakter M2C brenda, sve ono po čemu nas industrija i saradnici prepoznaju, ali i da nas kao ekipu oslika iznutra kako bi klijenti mogli da steknu utisak sa kakvim bi ljudima i idejama radili. U okviru sajta je blog, na njemu delimo naša znanja i iskustva iz jedinstvenog domena našeg poslovanja –  experience design-a. U tekstovima donosimo prikaze novih trendova, naša razmišljanja i analize najznačajnijih dešavanja i fenomena iz sveta iskustvenog, odn. marketinga doživljaja.

Nećemo mnogo da pričamo, ovaj tekst je samo inspiracija da odete na sajt i pogledate da li smo uspeli u tome. 🙂

STORYLIVING: MNOGO JE PRIČA, ČUJU SE PRAVE.

Storyliving podrazumeva stvaranje doslednog i kohezivnog narativa brenda na različitim tačkama dodira i kanalima, kako online tako i offline. Brendovi koji koriste ovaj princip teže da integrišu svoju priču u živote potrošača, nastojeći da budu prisutni tokom njihovog putovanja. To može uključivati kreiranje zanimljivog sadržaja, korišćenje društvenih mreža, razvoj personalizovanih iskustava i usklađivanje brend poruke sa životnim stilom i aspiracijama potrošača.

Button arrow
Read More

ChatGPT – KOPIRAJTER ARTIFICIJELNOG UMA

AI tehnologija zaista može da automatizuje i ubrza neke aspekte pisanja tekstova. ChatGPT može biti od koristi i za super-brzo istraživanje i pronalaženje različitih informacija i podataka, faktički o bilo kojoj temi, što olakšava pripremu projektnih zadataka, analiza i raznovrsnih kreativnih koncepata. Sve to, međutim ne može da zameni ljudskog autora tekstualnog sadržaja.

Button arrow
Read More

INTERAKTIVNI VIDEO – NOVI MEDIJ DIGITALNE KOMUNIKACIJE

Čemu služi i zašto je interaktivni video postao inovativni oblik medijskog sadržaja mnogih vrhunskih brendova? Kombinujući TV, video, kompjuterske i internet tehnologije, uglavnom bazirane na principima proizašlim iz gejming industrije, novi interaktivni sadržaji predstavljaju budućnost video kontent marketinga.

Button arrow
Read More