Play Close
OTKRIVEN NOVI ELEKTRIČNI PORSCHE TAYCAN

Dugoočekivani i potpuno novi električni Porsche Taycan imao je spektakularnu premijeru u popularnom event prostoru Galerija Štab u Beogradu. Zahvaljujući kreativnom timu M2Communications, koji je bio zadužen za koncept i produkciju ovog uzbudljivog događaja, brojni posetioci i ljubitelji Porsche brenda imali su priliku da otpočnu nezaboravno putovanje ispričano svetlom, savršenim zvukom i tehnologijom.

Usluge:

Experience Design & Event Production

Industrije:

Automotive Industry

S obzirom na reputaciju koju imaju poznati brendovi luksuznih automobila visokih performansi poput Porschea, organizacija događaja zahtevala je temeljno i ozbiljno planiranje i realizaciju. Ulazeći u prostor, goste je dočekala luminiscentna ambijentalna rasveta, a koja je isticala jedinstvene dizajnerske elemente Taycana.

Svečano otkrivanje automobila propraćeno je intenzivnim laserskim šouom i prilagođenim animiranim sadržajima na LED ekranima. Uz impresivne zvučne efekte, stvoreno je nezaboravno iskustvo koje je potpuno osvojilo goste.

Nakon svečane ceremonije, usledio je koktel, a gosti su bili pozvani da izbliza pogledaju novi, popuno električni Porsche Taycan.

PORSCHE PANAMERA: „CHOOSE BOLDLY“ 

U skladu s bogatom tradicijom Porsche inovacija i ekskluzivnosti, M2C tim je zajedno sa klijentom Porsche SCG s ponosom predstavio najnoviju Panameru treće generacije! Na ekskluzivnom događaju održanom u elegantnom ambijentu Square Nine hotel, okupili su se brojni poznavaoci i ljubitelji Porsche automobila iz celog regiona.

Usluge:

Experience Design & Event Production

Industrije:

Automotive Industry

Bilo je sasvim logično da kreativni koncept za lansiranje nove Panamere bude „Bold“: smela vožnja, spoj perfomansi, stila i tehnologije, kao i posebno iskustvo koje donosi treća generacija novog Porsche modela dočarani su na nezaboravan način tokom ove elegantne večeri.

M2C tim je ponosan što je dao kreativni i produkcijski doprinos ovom spektakularnom događaju. Gosti su imali priliku da dožive novo, revolucionarno iskustvo treće generacije Porsche Panamere, koje donosi novi stil, snažnije motore i bolju voznu dinamiku vozila. Uz „creative cuisine“ iskustvo koje je pripremio šef kuhinje Damir Sertić, veče je bilo ispunjeno ukusima i mirisima koji su savršeno upotpunili ekskluzivni doživljaj predstavljanja novog automobila premijum klase.

CUPRA HERO INTERACTIVE VIDEO

Za klijenta Porsche SCG, osmislili smo i realizovali digitalnu kampanju čija je okosnica interaktivni video koji nosi naziv  “CUPRA HERO“, a zasnovan na konvergenciji gejming industrije i video tehnologije.

Ključni medij kampanje predstavljao je mikro sajt cuprahero.rs čiji osnovni sadržaj čini interaktivni video takmičarskog karaktera.

Usluge:

Brand Development

Design & Art Direction

Digital & Content Creation

Top 10

Video & Photo Production

Industrije:

Automotive Industry

Svi koji su se upustili u ovo jedinstveno interaktivno iskustvo imali su mogućnost da izaberu jedan od tri ponuđena karaktera – odnosno „svog“ heroja parkuristu – kao i da, u trci sa vremenom, odaberu svoj put put i stignu do cilja u rekordnom vremenu.

Ovakav vid kampanje predstavlja novi vid digitalnog iskustva primenjenog za potrebe oglašavanja i promocije.

Sa sloganom “Za sve hrabre koji biraju drugačiji put“, ova interaktivna avantura ima za cilj da na zabavan i zanimljiv način omogući igračima da odaberu karakteristike koje odlikuju jedinstven CUPRA DNK – a to su brzina, agilnost ili snaga.

„Brend kao što je Cupra doneo jedan novi stil, pristup i energiju u auto industriju. Za nas je predstavljao izazov da otkrijemo nove, inovativne vidove komunikacije sa ciljnom grupom, kao i da pružimo inspirativne podsticaje potrošačima”.

Priča koja prati interaktivni video ukazuje i na određene vrednosti koje svaki pojedinac treba da pospešuje u svom životu, bez obzira na okolnosti u kojima se nalazi. Nekada najbrži put do cilja i korišćenje prečica nije i najbolji put. Zato CUPRA Hero priča i jeste namenjena običnim ljudima, pravim herojima svakodnevice, koji se ponašaju u skladu sa sopstvenim kodeksom i pravim vrednostima i umeju da odaberu svoj put. 

Kampanja CUPRA Hero realizovana je u saradnji sa produkcijskom kućom NEO - New Entertainment Office. Za dizajn mikro veb stranice i tehničku podršku bio je zadužen System Studio, dok je naša

agencija, u skladu sa postavljenom strategijom, kreirala neposredno korisničko iskustvo.
CUPRA HERO digitalnu kampanju podržali su i brojni uticajni domaći influenseri, čiji se lifestyle poklapa sa CUPRA brendom i kojima je auto industrija važna sfera interesovanja.

Uspeh kampanje ogleda se u rezultatima jačanja svesti i skretanja pažnje na novi model na našem tržištu. Tokom tri nedelje takmičarksog dela kampanje zabeleženo je preko 36,000 jedinstvenih poseta mikro-sajtu cuprahero.rs, a ukupan broj onih koji su odigrali interaktivni video i zabeležili rezultat je preko 13,000 korisnika.