Play Close
VINSKA VIZIJA OTVORENOG BALKANA 2.0

Uspešno je završena još jedna vinska vizija! Drugi međunarodni sajam vina “Wine Vision by Open Balkan”, održan od 16. do 19. novembra, ponovo je dokazao da je najveći i najprepoznatljiviji festival vina u ovom delu Evrope.

Usluge:

Design & Art Direction

Experience Design & Event Production

Industrije:

Government, Business Associations and NGO

Wine & Spirits

Pod pokroviteljstvom vlada Srbije, Severne Makedonije i Albanije, a u okviru inicijative Otvoreni Balkan, održan je još jedan međunarodni festival vina, hrane i turizma „Wine Vision by Open Balkan“.

I ove godine, izvršna produkcija ovog jedinstvenog događaja poverena je kreativnom i produkcijskom timu M2Communications, a sajam je na jednom mestu okupio najbolje proizvođače vina iz regiona i sveta. Više od 600 izlagača iz gotovo 30 zemalja učestvovalo je na ovoj jedinstvenoj manifestaciji, koju je tokom četiri dana posetilo nekoliko desetina hiljada ljubitelja vina.

Kreativni koncept pod nazivom „Vino kao konstanta civilizacije“ zasnivao se na ideji da su uzgoj vinove loze i proizvodnja vina u neraskidivoj vezi sa istorijom i napretkom ljudi (i čitavog čovečanstva) u različitim vremenskim epohama. Posetioci i enofili imali su tako jedinstvenu priliku da, uživajući u kvalitetnim vinima regiona i sveta, putuju i kroz prostor i kroz vreme.

Organizacija događaja ove veličine bio je složen i višedimenzionalan projekat, koji je obuhvatao brojne aspekte produkcije i realizaciju niza pratećih programa i izložbi, a posetioci su imali priliku da posete tematski različito osmišljene hale. Čitava postavka Vinske vizije Otvorenog Balkana realizovana je u šest hala Beogradskog sajma i bila je podeljena u tri celine: Koreni vinske kulture, Čudesni svet vina i Pogled u budućnost, koje su govorile o prošlosti, sadašnjosti i perspektivama vinarstva i vinske industrije kod nas i u svetu.

VINSKA VIZIJA OTVORENOG BALKANA

Najveći i jedan od najznačajnijih događaja ove godine u Srbiji – Prvi međunarodni sajam vina „Vinska vizija Otvorenog Balkana“, uspešno je relizovan na Beogradskom sajmu od 1. do 4. septembra 2022. godine.

Pod pokroviteljstvom vlada Srbije, Severne Makedonije i Albanije, a u okviru inicijative Otvoreni Balkan, sajam je na jednom mestu okupio najbolje proizvođače vina u regionu i promovisao čitav Balkan kao sve traženiju vinsku i turističku destinaciju.

Koncept i naziv manifestacije osmislio je i realizovao kreativni tim naše agencije, a posetioci su imali priliku da posete tematski različito osmišljene hale.

Usluge:

Design & Art Direction

Experience Design & Event Production

Top 10

Video & Photo Production

Industrije:

Government, Business Associations and NGO

Wine & Spirits

Inspiracija je proistekla iz estetike pejzaža i jedinstvenog ekosistema vinograda – poznatijeg kao „teroar“ – koji predstavlja sintezu klime, tla, podneblja, kao i umeća proizvođača najboljih vina na svetu. Takođe, manifestacija je konceptualno inspirisana upečatljivom konvergencijom tradicionalnih i modernih vinarija. Tu su se, na jednom mestu, mogli pronaći starinski, muzejski eksponati vezani za gajenje vinove loze i proizvodnju vina, ali i najsavremeniji LED ekrani koji su na zanimljiv i inovativan način edukovali posetioce o istoriji, poreklu i vrstama vina, kao i o procesu proizvodnje.

Dekoraciju enterijera upotpunila je instalacija veštačke reke sa pravom vodom, koja je proticala jednim delom partera u hali. Takođe, vizuelnoj upečatljivosti Vinske vizije Otvorenog Balkana doprinelo je kompletno brendiranje preko 90 promotivnih površina različitih formata. Posebno atraktivni posetiocima bili su i tzv. „Digitalni grozdovi“, postavljeni na četiri mesta u hali 1 Beogradskog sajma. Svaka od ove četiri masivne čelične instalacije imala je veličinu 6×5,5m, težinu preko 3 tone, a na svakom „grozdu“ nalazilo se 130 LED panela koji su emitovali različite audio-vizuelne sadržaje.

Skoro 400 izlagača i proizvođača vina iz više od 20 zemalja učestvovalo je na ovoj jedinstvenoj manifestaciji, koja se održavala u čak šest hala – 1, 1A, 2, 3, 4 i 5 – Beogradskog sajma.

Na sajmu je bilo prisutno više od 230 izlagača iz zemalja inicijative Otvoreni Balkan, kao i veliki broj vinarija iz Crne Gore, BiH, Hrvatske, Slovenije, Italije, Francuske, Argentine, Čilea, Južne Afrike…


Prvi međunarodni sajam vina „Vinska vizija Otvorenog Balkana“ otpočeo je svečanim otvaranjem kojem su prisustvovali najviši zvaničnici zemalja Otvorenog Balkana.


Ovom prilikom održano je i sajamsko takmičenje „Vinski trofej Otvorenog Balkana“, brojni stručni skupovi i masterklasovi, kao i poslovni B2B susreti na kojima su izlagači imali mogućnost da prošire svoje poslovanje.

O veličini i složenosti čitave postavke, govore i sledeći zanimljivi podaci:
na površini od preko 300 kvadratnih metara LED ekrana emitovali su se najrazličitiji audio-vizuelni sadržaji; iskorišćeno je preko 10.000 kvadratnih metara tepiha i više od 2000 m2 štampanog PVC poda; obezbeđeno je preko 200 komada različitih rekvizita i više od sto jedinica biljaka, među kojima i 40 stabala drveća.

U produkciji i organizaciji događaja učestvovali su i: BeoExpo System, Skymusic Production, Bulb Creation, Pozitiv MVP, Freeline Studio, Specific, Zoom Media, Integraltechnic, atelje Mini Bees, video produkcija NEO – New Entertainment Office i mnogi drugi.

Najveći međunarodni sajam jugoistočne Evrope postavio je nove standarde kada je u pitanju prezentacija vina i vinske kulture regiona Zapadnog Balkana.

60. GODIŠNJICA POKRETA NESVRSTANIH ZEMALJA

Na mestu gde je sve počelo, 60 godina kasnije, obeležena je godišnjica od prve konferencije Pokreta nesvrstanih zemalja. Na beogradskom sajmu 11. i 12. oktobra održan je ovaj visoki diplomatski skup, a jedan od najvažnijih zadataka pripao je našem timu.

Ovim povodom, Beograd je ugostio preko 100 stranih delegacija, među kojima su predsednici država i 40 šefova diplomatija. Suorganizatori ovogodišnje konferencije Pokreta nesvrstanih, Srbija i Azerbejdžan imali su priliku da dočekaju delegacije u svečanom i impresivnom ambijentu.

Usluge:

Design & Art Direction

Experience Design & Event Production

Top 10

Video & Photo Production

Industrije:

Government, Business Associations and NGO

Događaj je svečano otvoren audio vizuelnim spektaklom, animacijom koja se integrisano emitovala putem mapinga na podu u centralnom delu sale, na četiri velika LED ekrana i specijalnoj instalaciji iznad delegatskog stola sačinjenoj od transparentih LED ekrana.

Art direkcija 60. godišnjice zasnovana na motivima vodenih boja, koje su pretapanjem i menjanjem kolorita dočarale priču o nastanku Pokreta nesvrstanih, istoriji i simbolima, kao i ciljevima kojima streme u budućnosti. Posebnu pažnju privukla je impresivna instalacija u glavnoj hali, na površini od čak 220 kvadratnih metara. Instalacija se sastojala od žive prirode prepune cveća i zelenila, koje simbolišu srpske predele.

Režirali smo TV i prenos i live streaming dvodnevnog susreta, a naš signal preuzleli su nacionalna televizija, novinske agencije i mediji iz zemlje, regiona i sveta.

U produkciji i organizaciji događaja učestvovali su: BeoExpo System, Skymusic Production, Bulb Creation, Pozitiv MVP, Freeline Studio, Ivan Aran Studio, Prosound i video produkcija NEO – New Entertainment Office.

DRŽAVNI DATA CENTAR ZVANIČNO OTVARANJE

U Kragujevcu, 18. decembra 2020. godine, svečano je otvoren najsavremeniji centar za podatke u Srbiji, Državni Data Centar.

Otvaranju je prisutvovalo preko 300 zvanica, među kojima su zvaničnici Vlade Srbije, Kancelarije za IT, kao i predstavnici velikih kompanija koji će skladištiti svoje podatke u ovaj centar.

Usluge:

Experience Design & Event Production

Video & Photo Production

Industrije:

Government, Business Associations and NGO

U našoj kreativnoj laboratorijji kreirana je i DACA – Data centar android, prvi vrirtuelni domaćin jednog ovakvog objekta na ovim prostorima. Njena uloga bila je da upozna zvanice sa ovim značajnim projektom, ali i moderiranje programa zajedno sa Draganom Kosjerinom. DACA će takođe imati ulogu u predstavljanju Data centar svim budućim posetiocima.

Data centar je zvanično otvoren činom postavljanja vremenske kapsule na specijalno dizajnirano postolje. Vremenska kapsula čuva poruke i želje učenika osnovnih škola na temu budućnosti.

U ovom objektu će biti smeštena i prva državna platforma za veštačku inteligenciju koja će biti na raspolaganju državi, lokalnoj samoupravi, univerzitetima, naučno-tehnološkim parkovima i startapima.

ČETVRTA KINA – CIEZ MINISTARSKA KONFERENCIJA O SARADNJI U INOVACIJAMA

U hali 4 beogradskog sajma, 8. i 9. oktobra 2019. godine, za Vladu Republike Srbije, organizovali smo Četvrtu ministarsku konferenciju Kine i 17 zemalja centralne i istočne Evrope (CIEZ) o saradnji u oblasti inovacija. Naš zadatak je obuhvatao organizaciju događaja, od osmišljavanja koncepta, preko utvrđivanja agende, kreiranja video i animiranog sadržaja do implementacije idejnih rešenja i dizajniranja informacionih platformi.

Usluge:

Design & Art Direction

Digital & Content Creation

Experience Design & Event Production

Video & Photo Production

Industrije:

Government, Business Associations and NGO

Dizajn tim agencije kreirao je vizuelni identitet konferencije i logo koji je simbolički predstavljao povezanost Kine i 17 zemalja Centralnoistočne Evrope uz motive koji simbolizuju inicijativu „pojas i put”.

Centralni segment postavke predstavljala je impresivna scena koju je činila bina dužine 30m, segmentni video wall sačinjen od 140 m2 LED ekrana, 8 lasera i 18 laser barova dok je sistem od preko 250 rasvetnih tela kreirao impozantne svetlosne i vizuelne efekte.

Svečano otvaranje započelo je uz „motion graphic intro“, koji je uz upečatljivi „voice over“ predstavio vezu između tradicije i inovacija, kao i povezivanje Kine, Srbije i ostalih zemalja učesnica. Iznenađenje za sve učesnike bio je nastup svetske zvezde Simona Pieroa – superstar iluzioniste, pionira digitalne magije.

Izložbom “Stargazers, People Who Reinvented the World”, posvećenom najvećim srpskim naučnicima Nikoli Tesli, Mihajlu Pupinu i Milutinu Milankoviću, predstavili smo Srbiju kao zemlju domaćina.

U digitalnom tunelu sačinjenom od 72 m2 LED ekrana uz digitalni sadržaj praćen moćnim „voice over“-om, vodili smo posetioce kroz priču o tehnološkim dostignućima i velikanima srpske nauke.

Učesnicima su sve informacije bile dostupne i na digitalnim platformama – sajtu i aplikaciji, koje su redovno ažurirane novim sadržajima u vezi sa događajem.

Realizacija ovog događaja podrazumevala je visok nivo produkcije, logistike i kreative kako bi svi prisutni (od ministara zemalja učesnica, predstavnika naše Vlade do predstavnika privrednog sektora, univerziteta, start up kompanija i investicionih fondova) razmenili ideje o 4. industrijskoj revoluciji, povezali se i krenuli putem saradnje i inovacija.

Ovakvi događaji su prilika, ne samo da se razvijaju ekonomske veze među raznorodnim privrednim subjektima tokom konferencijie, već i da se razumeju ključni postulati iz kineske globalne poslovne filozofije, koji apostrofiraju mirnu saradnju i uzajamnu korist.

VIZUELNI IDENTITET ČETVRTE KINA – CIEZ MINISTARSKE KONFERENCIJE

Logotip je dizajniran ekskluzivno za četvrtu ministarsku konferenciju o saradnji u inovacijama koja je održana u Beogradu 2019. godine.

U osnovi logo je predstavljen kao sfera sa čije istočne strane je prikazana Kina kroz njene nacionalne boje crvenu i žutu, a na zapadu je kreirana digitalna mreža od 17 evropskih država čije su ekonomije međusobno povezane.

Logotip je inspirisan programom Belt & Road koji predstavlja stratešku inicijativu Narodne Republike Kine.

Logo četvrte Kina – CIEZ ministarske konferencije je kreiran u saradnji sa Kabinetom ministra za inovacije Republike Srbije i Ministarstvom inovacija NR Kine.

Usluge:

Design & Art Direction

Industrije:

Government, Business Associations and NGO

WESTERN BALKANS DIGITAL SUMMIT 2019

Najveći regionalni digitalni samit Western Balkan Digistal samit (WBDS) održan je 4. i 5. aprila 2019. godine u Palati Srbija.

Usluge:

Design & Art Direction

Digital & Content Creation

Experience Design & Event Production

Top 10

Video & Photo Production

Industrije:

Government, Business Associations and NGO

Zadatak je bio predstaviti budućnost SADA i kreirati jedinstveno „tech“ iskustvo za 4000 zvanica i 200 panelista. Poseban izazov bio je potpuno zamračivanje glavne sale Srbija, koje je izvedeno sa spoljne strane kupole. Postavka u glavnoj sali je uključivala specijalnu konstrukciju za kačenje velikih površina LED ekrana, specijalno modifikovani trasing sistem za kompletnu rasvetu, kao i 3D scenografiju inspirisanu geometrijskim oblicima, na čijoj su površini projektovane apstraktne animacije, kreirane isključivo za ovu priliku.

U salonu Crna Gora kreiran je prvi „immersive room“ u regionu koji je učesnicima omogućio putovanje kroz digitalni svet nauke i vizije budućnosti.

Jedan od najpropraćenijih i najzanimljivijih panelista na ovogodišnjem WBDS-u definitivno je bila Sofija, napoznatiji humanoidni robot. Robot Titan, zvezda neformalnog dela samita, je u pauzama konferencije imao interaktivan performans i fotografisanje sa publikom koje je prošlo veoma zapaženo i propraćeno na svim društvenim mrežama.

Takođe, značajan segment u organizaciji ovog događaja bilo je i dizajniranje informacionih platformi – dva sajta i aplikacija. Njihova uloga je bila informisanje učesnika o samom događaju, programu, govornicima, kao i registracija učesnika. Sajtovi i aplikacija su uredno ažurirani novim informacijama (agendama, fotografijama, obaveštenjima…) za posetioce.

Za sam kraj konferencije organizovana je WBDS žurka u BitefArtCafe-u za 300 zvanica, gde su gosti mogli da uživaju uz obrade popularnih stranih hitova benda Perpetuum Mobile, kao i DJ-a Dada Selectah.

Srebrno priznanje na BEA World festivalu 2019. u Milanu, u kategoriji Macro B2B i bronzana nagrade na festivalu Eventiada IPRA u Moskvi.

Western Balkans Digital Summit

SERBIA DIGITAL WEEK

Nagrađivani projekat kreiranja vizuelnog identiteta za inicijativu Serbia Digital Week.

Usluge:

Design & Art Direction

Industrije:

Government, Business Associations and NGO

Serbia Digital Week je inicijativa koja promiviše digitalizaciju Republike Srbije. Naš zadatak je bio kreiranje savremenog vizuelnog identiteta koji jasno komunicira viziju i osnovnu poruku inicijative.

Inspiracija za izradu simbola proistekla je iz kontura Srbije na geografskoj mapi kao i digitalizacija iste. Njen oblik je stilizovan i kao takav predstavlja digitalnu mapu Srbije prikazanu kroz pixel-e.

Dodatkom boja simbol poprima dodatnu dimenziju. Kolorni profil baziran je na bojama zastave Republike Srbije.

Srebrno priznanje UEPS-a 2019. u kategoriji kreiranja vizuelnog identiteta.

UEPS