Play Close
CUPRA HERO INTERACTIVE VIDEO

Za klijenta Porsche SCG, osmislili smo i realizovali digitalnu kampanju čija je okosnica interaktivni video koji nosi naziv  “CUPRA HERO“, a zasnovan na konvergenciji gejming industrije i video tehnologije.

Usluge:

Brand Development

Content Creation & Digital

Creative & Communications

Video Production

Industrije:

Automotive Industry

Ključni medij kampanje predstavljao je mikro sajt cuprahero.rs čiji osnovni sadržaj čini interaktivni video takmičarskog karaktera. Svi koji su se upustili u ovo jedinstveno interaktivno iskustvo imali su mogućnost da izaberu jedan od tri ponuđena karaktera – odnosno „svog“ heroja parkuristu – kao i da, u trci sa vremenom, odaberu svoj put put i stignu do cilja u rekordnom vremenu. Ovakav vid kampanje predstavlja novi vid digitalnog iskustva primenjenog za potrebe oglašavanja i promocije.

Sa sloganom “Za sve hrabre koji biraju drugačiji put“, ova interaktivna avantura ima za cilj da na zabavan i zanimljiv način omogući igračima da odaberu karakteristike koje odlikuju jedinstven CUPRA DNK – a to su brzina, agilnost ili snaga.

Priča koja prati interaktivni video ukazuje i na određene vrednosti koje svaki pojedinac treba da pospešuje u svom životu, bez obzira na okolnosti u kojima se nalazi. Nekada najbrži put do cilja i korišćenje prečica nije i najbolji put. Zato CUPRA Hero priča i jeste namenjena običnim ljudima, pravim herojima svakodnevice, koji se ponašaju u skladu sa sopstvenim kodeksom i pravim vrednostima i umeju da odaberu svoj put. 

Kampanja CUPRA Hero realizovana je u saradnji sa produkcijskom kućom NEO - New Entertainment Office. Za dizajn mikro veb stranice i tehničku podršku bio je zadužen System Studio, dok je naša agencija, u skladu sa postavljenom strategijom, kreirala neposredno korisničko iskustvo.

CUPRA HERO digitalnu kampanju podržali su i brojni uticajni domaći influenseri, čiji se lifestyle poklapa sa CUPRA brendom i kojima je auto industrija važna sfera interesovanja.

Uspeh kampanje ogleda se u rezultatima jačanja svesti i skretanja pažnje na novi model na našem tržištu. Tokom tri nedelje takmičarksog dela kampanje zabeleženo je preko 36,000 jedinstvenih poseta mikro-sajtu cuprahero.rs, a ukupan broj onih koji su odigrali interaktivni video i zabeležili rezultat je preko 13,000 korisnika.

„Brend kao što je Cupra doneo jedan novi stil, pristup i energiju u auto industriju. Za nas je predstavljao izazov da otkrijemo nove, inovativne vidove komunikacije sa ciljnom grupom, kao i da pružimo inspirativne podsticaje potrošačima”.

Slobodan Stefanović, Head of Event & Production M2Communications

BMW SERIJE 5 TVC

Usluge:

Creative & Communications

Video Production

Industrije:

Automotive Industry

Evolutivni dizajn.
Savremeni spoj dinamike i elegancije zasnovan na tradiciji.
Uvek novo iskustvo.

NOVI POČETAK.

NOVI BMW SERIJE 5.

TVC za #bmwserije5.

Creative: M2Communications
Video production: NEO – New Entertainment Office
Art Director/DP: Daniel Girizd – Stavro

„Uvek je zadovoljstvo raditi za brendove kao što je BMW. „

Miro Antić, Co-Founder / CXO, M2Communications

„PREDVODNIK NOVE GENERACIJE“ BMW M135i REKLAMNI SPOT

Usluge:

Creative & Communications

Video Production

Industrije:

Automotive Industry

Reklamni spot za novi BMW M135i xDrive, osmišljen je kao kombinacija dinamičnih kadrova detalja i totala automobila. Upečatljiva sportska silueta BMW M135i polako se otkriva pod spletom upečatljivih svetlosnih efekata. Kroz „copy“ predstavljene su karakteristike modela M135i koje ga identifikuju sa novom generacijom vozača BMW-a.

Video je snimljen u Studiju 2.0 u Novom Sadu.

Art Direktor/DP: Daniel Girizd – Stavro
Produkcija: NEO – New Entertainment Office
Tehnička podrška: ZoomMedia

PREDVODNIK NOVE GENERACIJE

BMW Srbija

MINI ELECTRIC TVC TEASER

Usluge:

Creative & Communications

Video Production

Industrije:

Automotive Industry

Tradicija i energija.
Evolutivni korak.
Aura urbanog samopouzdanja.

Potpuno električni MINI!

Tizer TVC za novi MINI Electric.

Art Direktor/DP: Daniel Girizd – Stavro
Produkcija: NEO – New Entertainment Office
Tehnička podrška: ZoomMedia i Studio 2.0

Električni stil savremenog života.

MINI Srbija

CATCH M IF YOU CAN – BEST OF BMW

U okviru svetske serije događaja „The Best Of BMW“ koja istaknute klijente, partnere i poštovaoce upoznaje sa modelima bavarskog brenda, organizovali smo sportski skup zvučnog naslova „CATCH M IF YOU CAN“.

Usluge:

Event Design & Production

Video Production

Industrije:

Automotive Industry

Ljubitelji automobilizma su imali priliku da se oprobaju u uzbudljivoj test vožnji, kao i da dobiju važne informacije koje su od značaja za brend. Najveći fokus je bio na novoj generaciji M sportskih automobila, za ovu priliku doveženih iz Nemačke.

Kako bi kompletan događaj bio što atraktivniji i za vozače i za posmatrače, bilo je potrebno preurediti NAVAK test stazu u Subotištu. Za dnevne aktivnosti, pored brendiranja ulazne zone i postavke zastava duž jednog dela staze, izradili smo i instalirali M booth u kome su bili izloženi BMW M asesoari i gde su učesnici mogli da dobiju sve informacije vezane za modele.

Poseban izazov je bio prilagođavanje staze za noćne aktivnosti, koje je po prvi put sprovedeno u NAVAK centru. Na prilazu su postavljene svetlosne instalacije u bojama brenda, programirane da kreiraju efekat svoda ispod koga prolaze automobili. U neposrednoj blizini staze postavljen je LED bar i retro M kabina izložbenog tipa.

Tokom četiri dana, preko dvesta učesnika je imalo priliku da se uz prisustvo instruktora oproba u izazovnoj vožnji trkačkoj stazi i „off-road“ terenima i tako uporedi sve segmente koje nude različiti standardni, X i M BMW modeli. Ceo događaj je ispraćen atraktivnim videom snimkom u kome smo prvi put koristili „racing drone“ snimke za najatraktivnije kadrove test vožnji.

„Drift show“ profesionalnog vozača, praćen uzbudljivim pirotehničkim efektima, bio je jedan od najatraktivniji segmenata događaja.

BMW – Delta Motors

THE 8 X-PERIENCE

Usluge:

Event Design & Production

Video Production

Industrije:

Automotive Industry

Luxury

Automobil na čiji su povratak mnogi čekali 20 godina, pojam sportskog luksuza, nova BMW Serija 8, predstavljena je na ekskluzivnoj prezentaciji najpoznatije automobilske porodice iz Bavarske. U cilju kreiranja potpunog brend iskustva pretvorili smo ambijent Golf Kluba Beograd u jedinstveni BMW paviljon, kombinujući premijum brending sa svetlosnim instalacijama i luksuznim detaljima.

Prostor je u potpunosti prilagođen kako bi pružio podršku BMW ekspertima da podele novosti kada je u pitanju „Premium to Luxury“ koncept brenda, sa posebnim fokusom na „sportskog džentlmena“ – Seriju 8.

Serija 8 nije bila jedina zvezda događaja koji je okupio oko 200 zvanica. Predstavljen je i novi model BMW X4, kao i prvi VR konfigurator vozila. Poseban doživljaj predstavljala je pretpremijerna „close room“ prezentacija čuvenog „The Boss“-a, novog modela BMW X5, koji će svoju zvaničnu premijeru imati na predstojećem Auto salonu u Parizu.

Povratak serije 8, novi model BMW X4 i pretpremijera BMW X5 na ekskluzivnom „launch“ eventu u Beogradu.

BMW – Delta Motors

BMW X3 PRODUCT LAUNCH TRAINING SRBIJA

Internacionalni trening za novi model BMW X3 održan je u Beogradu u periodu od 6. do 10. februara 2018.

Usluge:

Event Design & Production

Video Production

Industrije:

Automotive Industry

„Product“ treninzi za predstavnike menadžmenta i prodaje kompanije BMW, organizuju se širom sveta, a Srbija je po drugi put, zaredom odabrana za realizaciju ovog projekta.

BMW trening centar postavljen je u hotelu Radisson BLU Old Mill, a obuku za učesnike iz deset zemalja Evrope su vodili sertifikovani treneri iz Velike Britanije. Pored predavanja i aktivnog dela u vidu komparativnih test vožnji, polaznici su imali priliku da uče i putem AR (augmented reality) aplikacije, kreirane da demonstrira BMW-ovu tehnologiju napredne bezbednosti.

Uz novi BMW X3, trening je obuhvatio i prvi BMW X2, kao i nove modele BMW GT6 i Mini.

„Srbija je postala primer implementacije „Product Launch Training“ projekata, prvenstveno zbog izuzetne profesionalnosti, efikasnosti i pouzdanosti agencije M2Communications“.

Sabine Fretschner, BMW Group AG

EXPEDICIJA NA MARS

„Expedicija na Mars“ je konceptualni projekat realizovan za kompaniju Delta Motors povodom lansiranja novog modela BMW X3. Ekspedicija je okupila preko 600 članova u cilju istraživanja Crvene planete i predstavljanja novog BMW modela.

Usluge:

Event Design & Production

Video Production

Industrije:

Automotive Industry

„Expedicija na Mars“ je konceptualni projekat realizovan za kompaniju Delta Motors povodom lansiranja novog modela BMW X3. Ekspedicija je okupila preko 600 članova u cilju istraživanja Crvene planete i predstavljanja novog BMW modela.

Članovi ekspedicije su imali priliku da dožive kosmičko putovanje od Zemlje do južne hemisfere Crvene planete. Sve je počelo prolaskom kroz digitalni tunel čiji je dizajn inspirisan enterijerom svemirskog broda. Doživljaj kosmičkog putovanja dodatno je pojačan video animacijama na led ekranima, zvučnim i specijalnim efektima.

Veče se nastavilo prvom interplanetarnom žurkom uz nastupe DJ Miss Millie i benda Girls, Boys and Toys. Event aktivacije su smeštene pod kupole u vidu istraživačkih stanica: Test Drive Station (VR aktivacija „X3 Exploring Mars“), Memories from Mars (chroma-key fotografije sa Marsa) i Microgarvity Bar.

BMW je “eXpediciju na Mars” iskoristio i kao platformu za kreiranje novih lidova i prodajnog levka, okupljajući veliki broj zainteresovanih i potencijalnih kupaca na jednom mestu. Cela akcija je dodatno ojačana digitalnom i OOH kampanjom, a put svakog lida do kupca pažljivo ispraćen kroz CRM, nakon čega se jasno mogao sagledati direktan prodajni rezultat i izračunati event ROI. Velika rezonantnost “eXpedicije na Mars” kroz generički reach u medijma, ali i dugoročni word of mouth efekat* stvorila je snažan odjek u autoindustriji i uticala na promenu percepcije o načinu kreiranja iskustva na događajima.

Treća nagrada na Best Event Award Festivalu 2018. Treća nagrada na festivalu Eventiada IPRA u Moskvi 2018. ATTEND nagrada na RSVP festivalu u Zagredu 2018.

Nagrade – eXpedicija na Mars

TOYO TIRES RUSSIA ROADSHOW & EVENT

Ekskluzivni „roadshow event“ organizovan je za visoke predstavnike ruskog ogranka kompanije Toyo Tires u avgustu 2017.

Usluge:

Event Design & Production

Industrije:

Automotive Industry

„Roadshow“ je održan na relaciji od Beograda preko Zlatibora do ekskluzivne jadranske marine Porto Montenegro.

Pažljivo je definisana ruta i osmišljen program bogatog sadržaja. Za učesnike „roadshow“-a obezbeđena su premijum SUV vozila, smeštaj u hotelima Hyatt Regency Beograd, Mona na Zlatiboru i Regent Porto Montenegro. Organizovana je poseta Stopića pećini na Zlatiboru i večere u restoranima Madera, Miris Dunja i Stari Mlini.

Projekat je realizovan u saradnji sa moskovskom agencijom Creative Force.

Ekskluzivni „roadshow“ ruskog ogranka kompanije Toyo Tires organizovan u Srbiji i Crnoj Gori.

Toyo Tires Russia

FOREVER YOUNG

„Forever Young“: mural posvećen onima koji su večno mladi. Večno mladi kao Fiat 500 i kao Beograd.

Usluge:

Creative & Communications

Experiential Marketing

Video Production

Industrije:

Automotive Industry

Fiat 500 kampanja „Forever Young“, praćena je motom „Turning streets into canvas“. Kreirali smo akciju sa idejom da Beograd obogatimo muralom inspirisanim duhom grada i čuvenom automobilskom ikonom. Mural je delo apstraktnog „street art“ umetnika Nikole Mihajlovića.

Kampanja je podržana BTL aktivacijom i video spotom koji inspiraciju za esetitku crpi iz „street art“ stila i demistifikuje nastanak murala „Forever Young“.

Forever Young

FCA Srbija