Play Close
OTVARANJE SAVA CENTRA

Događaj kojim se, nakon decenijske pauze, iznova otvorio jedan od simbola Beograda, Sava Centar, predstavljao je važan trenutak ne samo za našeg klijenta, kompaniju Delta Holding, već i za prestonicu Srbije i njene građane.

Produkcijski i kreativni tim M2C bio je zadužen za izvršnu produkciju i režiju događaja, osmišljenog u formi ekskluzivne biznis večere za partnere kompanije Delta Holding, kao i važne zvanice iz političkog, privrednog i kulturnog života Srbije i regiona.

U imerzivnoj (immersive) sali Sava Centra, jedinstvenoj na ovim prostorima, gostima je pružen osećaj potpunog uranjanja u kreativni audio-vizuelni sadržaj, a muzičke numere našeg proslavljenog džez kantautora Vasila Hadžimanova dodatno su oplemenile čitav događaj.

Otvaranjem kongresnog i poslovnog dela Sava Centra, Beograd je dobio savremen i tehnološki opremljen objekat, koji će unaprediti kongresnu ponudu prestonice.

DM SLAGALICA

Usluge:

Creative & Communications

Video Production

Industrije:

FMCG

Retail

Ideja za snimanje korporativnog filma nastala je povodom jubileja 15 godina postojanja dm – Drogerie Markt prodavnica u Srbiji.

Razvitak teme i ideje, preko priprema do same realizacije i snimanja korporativnog filma pod nazivom „dm Slagalica“, trajala je u periodu od oktobra 2018. do januara 2019. godine.

Film je sniman na više lokacija po Beogradu, od luksuznih stanova na Vračaru i Paliluli, dm filijali u Makedonskoj ulici, do dm distributivnog centra u Šimanovcima.

Za produkciju filma korišćene su kamere: Sony Alpha a7III, Sony Alpha a6400 uz propratnu tehniku ARRI Sky panel-a i HMI rasvete.

dm slagalica

dm – drogerie markt

DM EXTREME LOOK CAMPAIGN

Povodom lansiranja nove kolekcije “Extreme Look”, kompanije dm drogerie markt, kreirana kompletan vizuelni identitet praćen sloganom „Be Unique Not Perfect“.

Usluge:

Event Design & Production

Industrije:

Fashion

Retail

Kampanja je obuhvatila četiri faze:
1. Social media teaser
2. Transformacija kandidata
3. Event: “Budi jedinsteven, ne savršen.”
4. Social media follow-up

U okviru teaser kampanje, kreirana je komunikacija preko društvenih mreža kojom smo se obratili ciljanoj javnosti da učestvuju u procesu transformacije i formiranju autentičnog stila. Ceo proces je zabeležen u formi kratkih „time lapse“ kllipova, koji su se emitovali na glavnom događaju. Kampanju je pratio angažman poznatih influensera koji su, zajedno sa odabranim kandidatima, prošli proces transformacije i učestvovali u završnoj reviji promovišući nov, jedinstven izgled i paletu proizvoda brenda „Extreme Look“.

Događaj je upotpunjen autentičnom scenografijom i dizajnom enterijera inspiranim neo-pank i „street art“ subkulturom, brojnim aktivacijama za goste i muzikom beogradske DJ grupe „Girl Panic“.

„Extreme Look“ kampanja pozicionira dm kao trendseterski brend koji izlazi iz normi dosadašnje korporativne prakse i komunicira sa novom ciljnom grupom.

dm – drogerie markt