m2c | Kreativna Strategija i Razvoj Brendova
Play Close

Kreativnom strategijom do novog doživljaja brenda

KREATIVNA STRATEGIJA I RAZVOJ BRENDOVA

Kreiranje jedinstvenog brend iskustva trebalo bi da bude jedan od glavnih ciljeva kreativne strategije. Kada razvijamo brendove u M2C, kreativna strategija je prva platforma koju gradimo.

Pre nego što damo odgovor šta je to kreativna strategija i kako mi radimo na njoj, hajde da kažemo nešto o marketing strategiji, čiji je ona deo.

 

Pravac u kojem ćemo razvijati brend ili kreativnu kampanju, pre svega zavisi od pažljivo definisane marketing strategije. Ona je tu da odredi pristup za postizanje poslovnih ciljeva, da definiše ciljnu grupu, pronađe poziciju brenda na tržištu i definiše marketing mix.  Mi smatramo da je za uspeh brenda neophodno udružiti kreativni i strateški uvid kako bi se kreirao uverljiv narativ koji će duboko rezonovati sa publikom na različitim nivoima i tržištima.

Kreiranje jedinstvenog brend iskustva trebalo bi da bude jedan od glavnih ciljeva kreativne strategije. Kada razvijamo brendove u M2C, kreativna strategija je prva platforma koju gradimo.

Pre nego što damo odgovor šta je to kreativna strategija i kako mi radimo na njoj, hajde da kažemo nešto o marketing strategiji, čiji je ona deo.

 

Pravac u kojem ćemo razvijati brend ili kreativnu kampanju, pre svega zavisi od pažljivo definisane marketing strategije. Ona je tu da odredi pristup za postizanje poslovnih ciljeva, da definiše ciljnu grupu, pronađe poziciju brenda na tržištu i definiše marketing mix.  Mi smatramo da je za uspeh brenda neophodno udružiti kreativni i strateški uvid kako bi se kreirao uverljiv narativ koji će duboko rezonovati sa publikom na različitim nivoima i tržištima.

 

RAZUMEVANJE KREATIVNE STRATEGIJE I RAZVOJA BRENDOVA

Kreativna strategija i brending ključni su za izgradnju snažnog identiteta i prepoznatljivosti brenda na tržištu. Kako bismo ovo postigli neophodno je da strateški uskladimo kretivni koncept sa poslovnim ciljevima, odnosno da pronađemo efikasne načine kroz koje ćemo komunicirati vrednosti brenda kako bi ga povezali sa ciljnom grupom.  Naš pristup kombinuje analitičko sagledavanje činjenica i spaja ih sa kreativnom idejom, na ovaj način kampanja pored pažnje i awareness-a donosi i merljive rezultate.

 

KREATIVNA STRATEGIJA I KREIRANJE UVERLJIVIH BREND PRIČA

Naša ekspertiza je kreiranje jedinstvenih brend priča koje uspostavljaju i grade odnos  sa potrošačem. Počinjemo sa temeljnim istraživanjem tržišta i analizom konkurencije gde identifikujemo ključne komunikacione tačke i tržišne mogućnosti za naše klijente. Pristup se bazira na podacima, koji nam omogućavaju da razvijamo kreativnu strategiju koja će brendove izdvojiti u odnosu na konkurenciju.

 

INOVATIVNA REŠENJA ZA SVE PLATFORME

Od digitalnih medijskih kampanja do dizajniranja doživljaja, trudimo se da uvek razvijamo inovativna rešenja koja prilagođavamo platformama i ciljnim grupama. Kakva god da je kreativna strategija, da li komuniciramo brend na društvenim mrežama ili u globalnoj TV reklami – mi ga sagledavamo kroz dva osnovna cilja – oduševiti publiku idejom i podstaći lojalnost prema brendu.

 

INTEGRACIJA TEHNOLOGIJE I KREATIVNOSTI

U današnjem digitalnom dobu, tehnologija igra ključnu ulogu u implementiranju kreativne strategije. Koristimo savremnu tehnologiju kako bismo konceptima dali novu dimenziju i raširili polje komunikacije. Integracijom analitike, veštačke inteligencije i interaktivnih tehnologija postižemo da naša kreativna rešenja  budu vizuelno privlačna ali i usklađena sa savremenim trenutkom i trendovima u industriji.

 

OD KONCEPTA DO REALIZACIJE

Proces je osmišljen tako da lako prevedemo kreativni koncept u operativnu kampanju. Bliska saradnja sa klijentima, od začetka ideje do realizacije osigurava da svaka faza projekta rezonuje glas i vrednost brenda na kojem radimo. Ovaj iterativni pristup nam omogućava da usavršavamo ideje, prikupljamo povratne informacije i prilagođavamo kreativnu strategiju u realnom vremenu kako bismo postigli one rezultate koje ste zacrtali marketing strategijom.

 

MERENJE USPEHA I ITERACIJE

U odnosu na rezultate koje dobijemo, iznova posvećeno radimo na kampanji i njenom unapređenju.  Tokom trajanja kampanje, pratimo ključne pokazatelje performansi (KPI) kako bismo procenili uspeh i identifikovali ono što možemo da promenimo. Analizom podataka i uvidima koje dobijemo od korisnika ili ciljne grupe, usavršavamo kreativnu strategiju kako bismo optimizovali sve njene segmente, povećali konverziju i unapredili percepciju brenda.

 

IZGRADNJA TRAJNE LOJALNOSTI

U srcu svake kreativne strategije je izgradnja trajne lojalonsti prema brendu. Fokusiramo se na stvaranje značajnih veza sa potrošačima kroz autentično pripovedanje priča i specifične doživljaje. Bilo da je reč o reklamnim kampanjama koje se pamte, interaktivnom digitalnom sadržaju ili brend aktivacijama, naš cilj je da izgradimo lojalnu bazu potrošača koja će voleti brend zbog osećaja koji su doživeli i zapamtili.

 

RAST POSLOVANJA

Naše usluge dizajnirane su da ubrzavaju rast poslovanja i diferenciraju brend na tržištu. Holistički pristup osigurava da svaka advertajzing kampanja ne bude samo vizuelno privlačna, već i strateški uticajna i usklađena sa poslovnim ciljevima.

Bez obzira da li lansirate novi proizvod, repozicionirate svoj brend ili proširujete poslovanje na nova tržišta, kreativna strategija vam treba da biste unapredili vaše poslovne rezultate.

Sveobuhvatan pristup kreativnoj strategiji osiguraće da svaka kampanja bude strateški zdrava, kreativno privlačna i usmerena ka rezultatima. Dugoročni uspeh dolazi iz partnerstva i saradnje marketinške agencije i klijenta. Pa da počnemo.

Saznaj više
m2c | Kreativna Strategija i Razvoj Brendova
m2c | Kreativna Strategija i Razvoj Brendova
Nazad na usluge