m2c | DIZAJN I ART DIREKCIJA
Play Close

Oblikovanje jedinstvenih vizuelnih identiteta uz kreativni dizajn

DIZAJN I ART DIREKCIJA

Oblikovanje brenda ili reklamne kampanje zahteva nadogradnju kreativnog koncepta – zahteva strateški definisanu i temeljnu art direkciju. U M2C transformišemo koncepte u uverljive vizuelne narative koji rezonuju sa publikom i unapređuju identitet brenda.  Naša posvećenost i kreativni dizajn vode nas ka vizuelno atraktivnim kampanjama koje su strateški usklađene sa ciljevima.

 

ŠTA JE ART DIREKCIJA?

Art direkcija je vizuelni temeljac koji određuje pravac u kojem će određena kampanja ili brend vizuelno komunicirati  sa publikom. Art direkcija podrazumeva definisanje estetskog i konceptualnog pravca koji upravlja svim vizuelnim elementima, od fotografije i tipografije do izbora boja, oblika  i njihove dalje upotrebe. Art direkcija nije samo “vođenje” u estetskom smislu, već i efikasno komuniciranje vrednosti brenda, emocija koje želimo da izazovemo i poruka koje prenosimo kroz vizuale.

Baš kao što kopirajter pažljivo bira reči kako bi preneo poruku – art direktori temeljno biraju vizuelne elemente kako bi preneli suštinu brenda.  Proces kreativnog dizajna počinje detaljnim istraživanjem identiteta brenda i samog klijenta, ciljne publike i ciljeva kampanje.  Istraživanje nam omogućava da kreiramo jasnu i koherentnu strategiju art direkcije koju paralelno usklađujemo sa vizijom naših klijenata.

 

PRILAGOĐAVANJE RAZLIČITIM MEDIJIMA

Bilo da je u pitanju događaj, razvoj TV reklame ili kreiranje digitalne kampanje, naš pristup art direkciji ostaje isti.  Cilj je kreiranje upečatljivih vizuelnih iskustava.  Strategiju našeg kreativnog dizajna prilagođavamo jedinstvenim zahtevima svakog projekta. Na ovaj način učinkovitost art direkcije se povećava – utiče na prepoznatljivost brenda, izdvaja ga od konkurencije i podstiče angažovanost publike na različitim platformama.

 

INTEGRACIJA INOVACIJA U ART DIREKCIJU I TRADICIONALNI KREATIVNI DIZAJN

Kako bismo postigli optimalne rezultate, u okruženju koje stalno evoluira, ne plašimo se da uključimo inovacije u naše procese i koncepte koje uspešno podupiremo isprobanim principima u dizajnu i kreativnom promišljanu. Na ovaj način kampanje su relevantne i imaju duži vek trajanja. Naš tim kombinuje najsavremenije tehnologije sa tradicionalnim umetničkim tehnikama kako bi pomerio granice i kreirao izuzetna vizuelna rešenja. Od konceptualizacije do realizacije, uvek smo spremni na inovatnu tehnologiju i inovativno razmišljanje.

 

SARADNJA I PRILAGOĐAVANJE

U kreativnom procesu smo zajedno sa klijentima. Da bi art direkcija i kreativni dizajn uopšte reflektovali brend, njegove vrednosti i vrednosti njegove ciljne grupe potrebno je da uvek u proces budu uključeni klijenti koji su “stvorili” brend sa kojim radimo. Otvorenom komunikacijom i iteracijama u razvoju art rešenja postižemo da svaki usvojeni vizuelni element doprinosi koherentnoj priči brenda i cilju koji smo zacrtali.

 

MERENJE REZULTATA

Uspeh merimo kroz rezultate koje brend ostvari u realnom i online okruženju. Prvi pokazatelj je angažovanost publike. Ključni indikatori performansi za evaluaciju art direkcije su svest o brendu (broj impresija i reach), analiza sentimenta na društvenim mrežama i povratne informacije kupaca iz direktne komunikacije i metrike angažovanja na društvenim mrežama – lajkovi, deljenja objava, komentari i broj klikova). Takođe, da bismo izmerili učinkovitost kreativnog dizajna, radimo na proceni kvalitetnih konverzija i generisanju potencijalnih kupaca. Kroz A/B testiranje, analizu budžeta i analizu trendova, kontinuirano usavršavamo naš pristup dizajnu. Redovnim pregledom KPI-jeva i prilagođavanjem naših vizuala strategiji, pomažemo klijentima da postignu merljive rezultate i zadrže konkurentsku prednost u svojim industrijama.

 

Verujemo da uspešna art direkcija ne predstavlja samo kreiranje lepih vizuala, već je to izgradnja značajnih i trajnih veza između brendova i publike putem vizuelnih znakova. Naš cilj je da uz stručnu art direkciju osnažimo brendove da postignu svoje marketinške ciljeve i da lakše navigiraju kroz kompleksnosti koje sa sobom nosi vizuelna komunikacija.

Saznaj više
m2c | DIZAJN I ART DIREKCIJA
m2c | DIZAJN I ART DIREKCIJA
Nazad na usluge