BMW Group i M2Communications ponovo sarađuju u Srbiji
Internacionalni trening za novi model BMW X3 održan je u Beogradu u periodu od 6. do 10. februara. BMW GROUP AG nastavlja uspešnu saradnju sa agencijom M2Communications, kojoj je poverio organizaciju događaja.
Product treninzi za predstavnike menadžmenta i prodaje kompanije BMW, organizuju se širom sveta. Po rečima Sabine Fretschner, predstavnice BMW Group AG, Srbija je postala primer implementacije ovakvih projekata, prvenstveno zbog izuzetne profesionalnosti, efikasnosti i pouzdanosti agencije M2Communications.
BMW trening centar postavljen je u hotelu Radisson BLU Old Mill, a obuku za učesnike iz deset zemalja Evrope su vodili sertifikovani treneri iz Velike Britanije. Pored predavanja i aktivnog dela u vidu komparativnih test vožnji, polaznici su imali priliku da uče i putem AR (augmented reality) aplikacije, kreirane da demonstrira BMW-ovu tehnologiju napredne bezbednosti.
Uz novi BMW X3, trening je obuhvatio i prvi BMW X2, kao i nove modele BMW GT6 i Mini.
Miro Antić: „Experience“ je nova snaga marketinga
Kombinovanje digitalnog i virtuelnog sadržaja sa stvarnim svetom na događajima ili aktivacijama, podići će interakciju na viši nivo i otključati novu dimenziju u kreiranju „brand experience“-a.
Miro Antić: praznični intervju za Advertiser Serbia
POGLED SA VRHA, III deo: Veliki praznični intervju sa liderima renomiranih agencija za tržišno komuniciranje u Srbiji.
Jaffa & Munch @ Games.con
Gigantska Jaffa je sletela među gejmere dok se na drugoj strani vodila borba za fanove izmedju belog i crnog Munch-a.