Play Close

Događaj o kojem se piše: eXpedicija na Mars kao primer uspešnog kreiranja doživljaja

15.07.2019.
m2c | Događaj o kojem se piše: eXpedicija na Mars kao primer uspešnog kreiranja doživljaja

 

Magazin Kongresni Turizam je u posebnom izdanju posvećenom kreiranju doživljaja, kao najkreativniji primer organizacije događaja naveo projekat Ekspedicija na Mars agencije M2Communications. Ovaj višestruko nagrađivan konceptualni poduhvat realizovan je 2017. godine povodom lansiranja novog modela BMW X3.

 

 

Sve što su članovi ekspedicije imali priliku da dožive, ovaj magazin ističe kao oličenje uspešnog „experience design“-a. Prilikom sprovođenja ankete na temu organizacije događaja, izdvojili su projekat ’’Ekspedicija na Mars’’ koji je predstavio novi BMW-ov model kroz potpuno nesvakidašnji doživljaj u neočekivanom ambijentu.

 

Kosmičko putovanje od Zemlje do južne hemisfere Marsa i istraživanje Crvene planete dočarano je panoramskom 8K projekcijom, na do sada najvećem platnu instaliranom na događaju u regionu (37 x 5m), vizuelnim i specijalnim efektima, „science fiction” motivima i atraktivnim aktivacijama.
Ekspedicija na Mars je samo je jedna od uzbudljivih misija marketinške agencije M2Communications koja i dalje inspiriše mnoge.

Novi reklamni spot za Lušticu Bay u produkciji M2Communications i NEO – New Entertainment Office

Produkcija reklamnog spota za Lušticu Bay i kadrovi sa snimanja na nekim od najatraktivnijih lokacija na Jadranu.

Button arrow
Pročitaj Više

Uronite u digitalni svet – prvi Immersive Room u regionu

Predstavili smo nova iskustva na polju digitalne umetnosti i tehnologije u okviru Western Balkans Digital Summit konfernecije 2019.

Button arrow
Pročitaj Više

Coca-Cola HBC Kick-Off & Annual Celebration 2019

Organizacija ovogdišnjeg Coca-Cola HBC Kick-Off-a i korporativne proslave pripala je agenciji M2Communications.

Button arrow
Pročitaj Više