Play Close

DVE SREBRNE NAGRADE ZA M2COMMUNICATIONS

19.05.2023.
m2c | DVE SREBRNE NAGRADE ZA M2COMMUNICATIONS

M2Communications, vodeća experience design agencija u regionu, osvojila je dve nagrade na prestižnom međunarodnom takmičenju Eventex Awards. U veoma jakoj konkurenciji jednog od globalno najpriznatijih festivala iz oblasti event & experience marketinga, agencija M2Communications osvojila je dva srebrna priznanja sa projektima Wine Vision by Open Balkan Cupra Hero – interaktivni video.

 

Stručni žiri Eventex Awards visoko je ocenio kreativne poduhvate agencije M2C: Wine Vision by Open Balkan, nesvakidašnji sajamski događaj koji je posetiocima ponudio sasvim novo vinsko iskustvo, osvojio je srebro u kategoriji Fair. Isto odličje pripalo je i projektu Cupra Hero – interaktivni video u kategoriji Interactive Storytelling. Ove godine, srebrna nagrada bila je i najviše priznanje u obe navedene kategorije, imajući u vidu da zlatna nagrada nije dodeljena nijednom finalisti.

 

„Zadovoljstvo nam je što projekti koje radimo privlače veliku pažnju i što sa našim klijentima i partnerima utičemo na pozitivne promene u industriji event i live komunikacija u regionu. Dve osvojene nagrade na Eventex festivalu dodatni su podstrek da nastavimo da pomeramo granice iskustva i kreativnog doživljaja koje mogu da pruže samo najbolji događaji. Činjenica da smo se našli rame uz rame sa najvećim svetskim brendovima i agencijama predstavlja veliki uspeh za naš tim, a mi ćemo svakako nastaviti da stvaramo projekte koji svojom kreativom i dizajnom nadahnjuju, pokreću i inspirišu“, izjavio je Miro Antić, osnivač i CXO agencije M2Communications.

 

Inače, u produkciji i organizaciji događaja Wine Vision by Open Balkan, koji je okupio preko 350 izlagača iz 20 zemalja sveta, učestvovao je veliki broj partnera i podizvođača, među kojima su bili: BeoExpo System, Skymusic Production, Bulb Creation, Pozitiv MVP, Freeline Studio, Specific, Zoom Media, Integraltechnic, Galerija 12, atelje Mini Bees, video produkcija NEO – New Entertainment Office i mnogi drugi.

 

Eventex Awards već duže od trinaest godina dodeljuje godišnje nagrade kojima se „slavi kreativnost, inovativnost i efikasnost“ u industriji događaja. Ove godine međunarodni žiri birao je najbolje projekte među prijavljenih 761 radova iz 49 zemalja sveta.

M2COMMUNICATIONS U FINALU EVENTEX AWARDS

Dva projekta naše agencije plasirala su se u finale za prestižnu međunarodnu nagradu Eventex Awards, i to u dve kategorije – Fair i Interactive Storytelling.

Button arrow
Pročitaj Više

POČETAK KAMPANJE „AORTA NIJE SAMO NA SRCU“

U saradnji sa Udruženjem kardiovaskularnih hirurga Srbije, pokrenuli smo kampanju pod nazivom „Aorta nije samo na srcu“, mobilne ordinacije u kojoj se vrše besplatni preventivni pregledi trbušne aorte.

Button arrow
Pročitaj Više

KAMPANJA „TANKA JE LINIJA“ ZVANIČNO JE OTPOČELA NA ŠEST TRŽIŠTA ZAPADNOG BALKANA

Kampanju, koju su zajednički pokrenuli Transport Community i Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, osmislio je i realizovao kreativni tim M2C, vodeći se osnovnom idejom da se ukaže na opasnosti prelaska preko pruga.

Button arrow
Pročitaj Više