Play Close

M2COMMUNICATIONS KREIRALA GLOBALNU KAMPANJU ZA AMAZFIT

26.06.2024.
m2c | M2COMMUNICATIONS KREIRALA GLOBALNU KAMPANJU ZA AMAZFIT

Uzbudljivo je započela globalna kampanja za Amazfit, jednog od vodećih brendova u vlasništvu Zepp Health korporacije. M2Communications je ostvarila veliki uspeh na međunarodnom pitch-u, osvojivši poverenje da kreira i realizuje ovu kampanju koja je već počela da se emituje širom sveta.

 

Amazfit je poznat po inovacijama u tzv. nosivoj tehnologiji, a M2Communications je prepoznat kao ključni partner u donošenju njihovih revolucionarnih proizvoda na globalno tržište. M2C tim je strastveno radio na kreativnom konceptu i produkciji TV spotova koji će zasigurno privući pažnju širom Nemačke, Italije, Španije i Francuske. Kampanja, koja već osvaja ove zemlje, obuhvata televiziju, internet i štampu, a tokom leta širiće se na druge države i kontinente.

 

„Ovo je veliki uspeh za našu agenciju,“ izjavio je Miro Antić, osnivač i CXO M2Communications. „Pobediti na međunarodnom pitch-u i osmisliti kampanju za Amazfit, koji postavlja nove standarde u svetu pametnih satova sa generativnom veštačkom inteligencijom, bilo je izazovno, ali i neverovatno inspirativno iskustvo za naš tim. Hteli smo da prenesemo suštinu inovacija i sve prednosti koje Amazfit Balance donosi korisnicima širom sveta.“

 

 

Kreativni koncept kampanje temelji se na prikazu praktične, svakodnevne upotrebe revolucionarnog AI softvera, premijerno integrisanog u pametni sat Amazfit. Priča prati mladu, energičnu osobu koja, zahvaljujući intuitivnim sugestijama i praktičnim funkcijama uređaja, uspešno rešava svakodnevne izazove. Na taj način, Amazfit se transformiše iz običnog pametnog sata u nezamenljivog saveznika urbanog životnog stila. Kampanja je savršeno tempirana za najvažnije letnje sportske događaje, poput Evropskog prvenstva u fudbalu i Olimpijskih igara, i trajaće od polovine juna do kraja avgusta.

 

Amazfit Balance predstavlja vrhunac tehnoloških dostignuća sa svojim operativnim sistemom koji koristi Large Language Model tehnologiju, pružajući jedinstveno iskustvo korisnicima. Kroz vedru i duhovitu kampanju ističu se ne samo tehničke karakteristike, već i kako Amazfit može transformisati i unaprediti svakodnevni život korisnika.

M2COMMUNICATIONS U FINALU PRESTIŽNOG FESTIVALA GOLDEN AWARD OF MONTREUX

Odlična vest stiže iz Švajcarske! Agencija M2Communications stigla je do finala Golden Award of Montreux u kategoriji DOGAĐAJI za kreativni koncept i izvršnu realizaciju Drugog međunarodnog sajma vina „Wine Vision by Open Balkan“.

Button arrow
Pročitaj Više

PRVI INOVACIONI DISTRIKT U REGIONU

Svečanom ceremonijom označen je početak izgradnje Inovacionog distrikta u Kragujevcu, jedinstvenog kreativno-inovativnog kompleksa značajnog za domaću IT industriju.

Button arrow
Pročitaj Više

MAESTRALNI POČETAK SARADNJE

Ovu godinu započeli smo i novom saradnjom. Krajem januara, umesto da odemo na planinu, mi smo seli u avion i pravac Pržno!

Button arrow
Pročitaj Više