The 8 X-perience
Automobil na čiji su povratak mnogi čekali 20 godina, pojam sportskog luksuza, nova BMW Serija 8, predstavljena je na ekskluzivnoj prezentaciji najpoznatije automobilske porodice iz Bavarske. U cilju kreiranja potpunog brend iskustva pretvorili smo ambijent Golf Kluba Beograd u jedinstveni BMW paviljon, kombinujući premijum brending sa svetlosnim instalacijama i luksuznim detaljima.
Zvanicama se ispred kompanije BMW obratio gospodin Feisal Meeadul i sa prisutnima podelio novosti kada je u pitanju Premium to luxury koncept brenda, sa posebnim fokusom na sportskog džentlmena – Seriju 8.
Serija 8 nije bila jedina zvezda događaja koji je okupio oko 200 zvanica. Predstavljen je i novi model BMW X4, kao i prvi VR konfigurator vozila. Poseban doživljaj predstavljala je pretpremijerna close room prezentacija čuvenog The Boss-a, novog modela BMW X5, koji će svoju zvaničnu premijeru imati na predstojećem Auto salonu u Parizu.
„From Storytelling to Storyliving“ – Business & Luxury Magazine
Moderni događaji pružaju iskustva za sva ljudska čula, sa ciljem što efikasnijeg i dubljeg povezivanja pojedinca sa određenim brendom. Koncept „from storytelling to storyliving“ predstavlja jedan od osnovnih kreativnih principa kojim se vodi agencija M2Communications.
„eXpedicija na Mars“ je najbolji B2B & B2C event nove Evrope!
„eXpedicija na Mars“ i M2C tim osvojili The Best Event Award of New Europe na Conventa Crossover festivalu u Ljubljani.
„eXpedicija na Mars“ agencije M2Communications u finalu Conventa Best Event Award
Projekat „eXpedicija na Mars“ kreiran povodom predstavljanja novog BMW X3 modela, našao se u finalu prestižnog regionalnog takmičenja za najbolji event – Conventa Best Event Award.