Play Close

WINE VISION BY OPEN BALKAN 2.0: VINO KAO KONSTANTA CIVILIZACIJE

08.02.2024

Uspešno je završena još jedna vinska vizija! Drugi međunarodni sajam vina “Wine Vision by Open Balkan”, održan od 16. do 19. novembra, ponovo je dokazao da je najveći i najprepoznatljiviji festival vina u ovom delu Evrope.

Pod pokroviteljstvom vlada Srbije, Severne Makedonije i Albanije, a u okviru inicijative Otvoreni Balkan, održan je još jedan međunarodni festival vina, hrane i turizma „Wine Vision by Open Balkan“.

I ove godine, izvršna produkcija ovog jedinstvenog događaja poverena je kreativnom i produkcijskom timu M2Communications, a sajam je na jednom mestu okupio najbolje proizvođače vina iz regiona i sveta. Više od 600 izlagača iz gotovo 30 zemalja učestvovalo je na ovoj jedinstvenoj manifestaciji, koju je tokom četiri dana posetilo nekoliko desetina hiljada ljubitelja vina.

 

 

Kreativni koncept pod nazivom „Vino kao konstanta civilizacije“ zasnivao se na ideji da su uzgoj vinove loze i proizvodnja vina u neraskidivoj vezi sa istorijom i napretkom ljudi (i čitavog čovečanstva) u različitim vremenskim epohama. Posetioci i enofili imali su tako jedinstvenu priliku da, uživajući u kvalitetnim vinima regiona i sveta, putuju i kroz prostor i kroz vreme.

Organizacija događaja ove veličine bio je složen i višedimenzionalan projekat, koji je obuhvatao brojne aspekte produkcije i realizaciju niza pratećih programa i izložbi, a posetioci su imali priliku da posete tematski različito osmišljene hale. Čitava postavka Vinske vizije Otvorenog Balkana realizovana je u šest hala Beogradskog sajma i bila je podeljena u tri celine: Koreni vinske kulture, Čudesni svet vina i Pogled u budućnost, koje su govorile o prošlosti, sadašnjosti i perspektivama vinarstva i vinske industrije kod nas i u svetu.

 

 

Agencija M2Communications bila je zadužena i za uspešnu realizaciju svečane ceremonije otvaranja, ali i zatvaranja događaja, a svoj doprinos pružila je i u organizaciji sajamskog takmičenja „Vinski trofej Otvorenog Balkana“, brojnih stručnih skupova i masterklasova, kao i poslovnih B2B susreta na kojima su izlagači imali mogućnost da prošire svoje poslovanje.

 

 

DANI ERMITAŽA U SRBIJI

U Beogradu su otvoreni prvi Dani Ermitaža u Srbiji, manifestacije od međunarodnog kulturnog značaja, koju su zajednički organizovali Ermitaž, jedan od najvećih muzeja na svetu, Ministarstvo kulture Srbije i kompanija „Gasprom njeft“. Kreativnom timu M2Communications poverena je izvršna organizacija Svečanog otvaranja Dana Ermitaža, održanog u Narodnom muzeju Srbije, koji je Ermitažu postao partner u organizaciji […]

Button arrow
Read More

PADEL BELGRADE OPEN BREND DIZAJN

Uzbuđeni smo što možemo da predstavimo novi, dinamičan logo za Padel Belgrade Open! Logo je dizajniran da obuhvati energiju i strast rastućeg i sve popularnijeg padel sporta, urbane igre sa reketima, koja kombinuje elemente tenisa i skvoša. Kreativni koncept logotipa zasnovan je na nekoliko premisa: asocirajući na olimpijski prsten, logo prihvata estetiku slobodnog duha, simbolizujući […]

Button arrow
Read More

NUFARM & NUSEED INNOVATION DAYS

Kompanije iz industrije agrikulture Nufarm i Nuseed, obeležile su međunarodni dan polja događajem „Innovation Days“ na svom oglednom polju u blizini Novog Sada. M2C bio je zadužen za koncept i kompletnu realizaciju ovog događaja.

Button arrow
Read More