Play Close
„AORTA NIJE SAMO NA SRCU“

Uspešno je realizovan još jedan projekat od šireg društvenog značaja, a čiji je cilj unapređenje zdravlja pojedinaca i prevencija i kontrola teških oboljenja.

Naime, pilot-kampanja „Aorta nije samo na srcu”, koja je svim zainteresovanim građanima starijim od 50 godina omogućila besplatan, brz i bezbolan ultrazvučni pregled abdomena, zabeležila je izuzetan odziv ciljane javnosti.

Naš kreativni tim osmislio je slogan i elemente promotivne kampanje, među kojima su bili i upečatljivi vizuali, veb sajt, informativni flajeri, kao i brendirana mobilna ordinacija – kamion sa ultrazvučnim aparatom i opremom za dijagnostički pregled – koja je „krstarila“ širom Srbije.

Usluge:

Content Creation & Digital

Creative & Communications

Industrije:

Government, Business Associations and NGO

Slogan kampanje kreirali smo kao odgovor na uverenje mnogih da je aorta u bliskoj povezanosti sa srcem, kao i nedovoljnim poznavanjem činjenice da postoji stomačna aorta koja je veliki uzročnik zdravstvenih oboljenja.

Rezultati ove značajne kampanje govore za sebe: za 12 dana u sedam gradova Vojvodine, južne i istočne Srbije pregledano je više od 4.000 građana i otkriveno je oko 150 aneurizmi trbušne aorte koje zahtevaju hirurško lečenje.

Imajući u vidu da je pucanje, odnosno ruptura aneurizme jedan od vodećih uzroka smrti kod nas i u svetu, ovom kampanjom želeli smo da podignemo svest o ovoj bolesti, njenim posledicama, ali i značaju prevencije u očuvanju pojedinačnog i javnog zdravlja.

Projekat skrininga iniciran je od strane našeg klijenta, Udruženja kardiovaskularnih hirurga Srbije, a uz podršku Ministarstva zdravlja i Klinike za vaskularnu i endovaskularnu hirurgiju UKCS.

M2Communications

„TANKA JE LINIJA…“KAMPANJA O BEZBEDNOSTI NA PRUŽNIM PRELAZIMA

Za klijenta Transport Community razvili smo kampanju edukativnog karaktera pod nazivom „Public Awareness Raising Campaign – Safety of Level Crossings“.

Kampanja je imala za cilj podizanje svesti javnosti o (ne)bezbednom prelasku preko pruge, posebno kada su u pitanju različita motorna vozila i pešaci. Kampanjom smo se obraćali najširoj publici, a posebno budućim vozačima i učenicima.

Pružni prelazi su jedan od najvećih izazova u bezbednosti na železničkim putevima. Pa ipak, uprkos brojnim upozorenjima, učesnici u saobraćaju i dalje rizikuju i potcenjuju opasnost koju pružni prelazi potencijalno mogu da izazovu.

Naša ideja bila je da kroz snažan, emotivni, pak kreativan pristup dočaramo učesnicima u saobraćaju kakav ishod može da dočeka svakog od nas usled trenutka nepažnje pri prelasku pružnih prelaza.

Usluge:

Content Creation & Digital

Creative & Communications

Video Production

Industrije:

Government, Business Associations and NGO

Osnovni slogan kampanje glasi: „Tanka je linija…“, i on može imati nekoliko direktnih i prenesenih značenja. „Tanka je linija…“ je ne samo početak narodne izreke o „tankoj liniji između života i smrti“, već se pojam „linije“ ovde može tumačiti i kao sinonim za prugu i puteve, višesmernu komunikaciju, dobro i loše postupanje učesnika u saobraćaju itd.

Takođe, jedan od značajnih elemenata kreativnog rešenja je pruga, odnosno raskršće šina i puteva, kao i EKG linija koja iz krivudave, „životne“, prelazi u ravnu liniju, koja može da implicira i tragični završetak života nepažljivog učesnika u saobraćaju.

Realizacija „Tanka je linija…“ kampanje je obuhvatala komunikacijsku i marketing strategiju, osmišljavanje i produkciju TV spota, edukativne animirane video spotove, kao i štampane flajere.

Projekat je deo globalne inicijative „Globalni plan dekade akcije za bezbednost na putevima 2021-2030“ čiji je cilj da se do 2030. godine raznim aktivnostima podizanja svesti broj nesrećnih slučajeva sa smrtnim ishodom na putevima, umanje za najmanje 50%.

Kampanja „Tanka je linija“ je realizovana na tržištima zemalja Zapadnog Balkana.

M2Communications

ADRIATIC SPIRITS BRAND DESIGN

Adriatic Spirits je kompanija osnovana 2021. godine, koja zastupa luksuzna alkoholna pića najvišeg kvaliteta u jadranskom regionu. Vizija i dugoročni cilj ove kompanije je da postane regionalni lider u uvozu i distribuciji destilovanih žestokih pića vrhunskog kvaliteta i time potrošačima pruži iskustvo potpunog uživanja i ukus zadovoljstva.

Usluge:

Content Creation & Digital

Creative & Communications

Industrije:

FMCG

Osnovna ideja vizuelnog identiteta Adriatic Spirits zasnovana je na minimalističkom, lako prepoznatljivom i asocijativnom simbolu puta i dva različita smera kretanja, koji u prenesenom značenju predstavljaju pojam razmene, odnosno distribucije.

Osnovu logotipa čine maksimalno apstrakovana i stilizovana slova „A“ i „S“.

Svojim uspravnim „linijama“ i svedenom formom logo asocira na stabilnost, luksuz, hedonizam i eleganciju, a bronzani odsjaj donosi otvoren, prozračan utisak koji se može primeniti na bilo koji prostor i materijal.

Tečnost tokom sipanja stvara fascinantan fluid i jedinstvene amorfne oblike koji se apstrahuju u negativan prostor logotipa.

M2Communications

PINÒT DIZAJN VIZUELNOG IDENTITETA

Pinòt – savremeni bistro, otvoren je 2021. godine u najekskluzivnijem delu Novog Beograda, u naselju West 65. Svojim atraktivnim ambijentom i raznovrsnom ponudom – koju krasi fuzija ukusa svetske i lokalne gastronomije – Pinòt svojim gostima omogućava hedonistički užitak uz prateću besprekornu uslugu i prijateljsku, ušuškanu atmosferu.

Usluge:

Content Creation & Digital

Creative & Communications

Industrije:

Hospitality/Hotels & Resorts

Naziv bistroa potiče od istoimene burgundske porodice grožđa, koja se sastoji od nekoliko čuvenih sorti: Pinot Blanc, Pinot Gris, Pinot Noir, Pinot Meunier, Pinot Noir Precoce.

Osnovni element vizuelnog identitea predstavlja logotip izveden iz naziva bistroa. Svedene forme, sa akcentom na slovu Ò, na kome smo dizajnerski intervenisali podstaknuti inspiracijom koju smo pronašli u dva elementa – zrnu goržđa i simbolu Enso. Akcenat je stavljen na njihovu simbiozu, sličnost u obliku, sofisticiranost i kontekst.

Enso je sveti simbol u budizmu, a neka od njegovih značenja odnose se na lepotu u nesavršenosti, umetnost bega od očekivanog, na krug života i vezu. Zrno grožđa lako asocira na važan segment ponude bistroa Pinòt koju predstavlja pažljivo odabrana selekcija vina Srbije, reigona, starog i novog sveta, oličena u vinskoj karti koju potpisuje najbolji somalijer Balkana, Vuk Vuletić. Primena simbola je predviđena na različitim funkcionalnim i dekorativnim elementima u bistrou (čašama, menijima, salvetama, uniformama…)

Čist i moćan, Verlag font je izabran da vizuelno podrži celokupnu komunikaciju brenda. Primarna boja kenijskog bakra, koja je primenjena u elementu Ò, povezana je sa bojom crvenog vina, vitalnošću i životom, a u kombinaciji sa njom, solidna crna boja upotpunjuje inicijalnu snagu i upečatljivost logotipa.

Sveden i sofisticiran vizuelni identitet koga krasi upečatljivi simbol, odslikava viziju savremenog bistroa koji je postao novo mesto okupljanja za one koji traže svoju oazu u poslovnom centru grada.

PINÒT

ANAYA DESTINATIONS BRAND DESIGN

Anaya Destinations je porodična agencija za iznajmljivanje luksuznih apartmana osnovana 2021. godine, sa misijom da zainteresovanim klijentima pruži sasvim novo iskustvo odmora. Apartmani agencije Anaya Destinations smešteni su u jedinstvenom ambijentu, u kome se gosti – u zagrljaju netaknute prirode – osećaju udobno i komforno, baš kao da su kod kuće.

Usluge:

Content Creation & Digital

Creative & Communications

Industrije:

Hospitality/Hotels & Resorts

U skladu sa vizijom novog klijenta, naš kreativni tim je osmislio naziv i vizuelni identitet, razvio dugorčnu brend strategiju, kreirao web sajt, taktički plan nastupa na društvenim mrežama i online sadržaj.

Iako inspiracija za ime Anaya potiče od anagrama sastavljenog od inicijala ličnih imena, njeno prvobitno poreklo vodi od reči iz arapskog jezika koja opisuje pojmove kao što su „briga“, „čuvar“ iili „zaštitnik“, a ove osobine na pravi način simbolizuju Anaya brend.

Vizuelni identitet se sastoji od dve ključne reči – Anaya – koji je ujedno i osnovni logotip, kao i reči Destinatons, koja deskriptivno opisuje svrhu postojanja agencije.

Staro zlato kao primarna boja brenda Anaya asocira na osećaj topline i pozitivne energije. Ivory black crna je sekundarna nijansa koja je u savršenom kontrastu, a ujedno i koloritnoj simbiozi, sa primarnom bojom logotipa. Za „display“ font je odabrana porodica Verlag fontova, koju odlikuju svojstva poput jednostavnosti, minimalizma i efektivnosti.

Simbol u vidu početnog slovnog znaka „A“ ilustrovan je tako da predstavlja asocijaciju na predeo u kome se nalaze apartmani. Simbol je modularan i može inkorporirati piktogram planinskog, morskog ili nekog drugog predela. Na taj način će ilustrovani simbol na sajtu, brošuri, ili drugim reklamnim i promotivnim materijalima vizuelno potpomoći da se dočara lokacija u kojoj se izdaju luksuzni Anaya apartmani.

Logotip diferencira jedinstvena tipografija, a vizuelni identitet u celini odslikava „diskretni luksuz“ i komunicira o kompaniji visoko profesionalnog nivoa.

Anaya Destinations

CUPRA HERO INTERACTIVE VIDEO

Za klijenta Porsche SCG, osmislili smo i realizovali digitalnu kampanju čija je okosnica interaktivni video koji nosi naziv  “CUPRA HERO“, a zasnovan na konvergenciji gejming industrije i video tehnologije.

Usluge:

Brand Development

Content Creation & Digital

Creative & Communications

Video Production

Industrije:

Automotive Industry

Ključni medij kampanje predstavljao je mikro sajt cuprahero.rs čiji osnovni sadržaj čini interaktivni video takmičarskog karaktera. Svi koji su se upustili u ovo jedinstveno interaktivno iskustvo imali su mogućnost da izaberu jedan od tri ponuđena karaktera – odnosno „svog“ heroja parkuristu – kao i da, u trci sa vremenom, odaberu svoj put put i stignu do cilja u rekordnom vremenu. Ovakav vid kampanje predstavlja novi vid digitalnog iskustva primenjenog za potrebe oglašavanja i promocije.

Sa sloganom “Za sve hrabre koji biraju drugačiji put“, ova interaktivna avantura ima za cilj da na zabavan i zanimljiv način omogući igračima da odaberu karakteristike koje odlikuju jedinstven CUPRA DNK – a to su brzina, agilnost ili snaga.

Priča koja prati interaktivni video ukazuje i na određene vrednosti koje svaki pojedinac treba da pospešuje u svom životu, bez obzira na okolnosti u kojima se nalazi. Nekada najbrži put do cilja i korišćenje prečica nije i najbolji put. Zato CUPRA Hero priča i jeste namenjena običnim ljudima, pravim herojima svakodnevice, koji se ponašaju u skladu sa sopstvenim kodeksom i pravim vrednostima i umeju da odaberu svoj put. 

Kampanja CUPRA Hero realizovana je u saradnji sa produkcijskom kućom NEO - New Entertainment Office. Za dizajn mikro veb stranice i tehničku podršku bio je zadužen System Studio, dok je naša agencija, u skladu sa postavljenom strategijom, kreirala neposredno korisničko iskustvo.

CUPRA HERO digitalnu kampanju podržali su i brojni uticajni domaći influenseri, čiji se lifestyle poklapa sa CUPRA brendom i kojima je auto industrija važna sfera interesovanja.

Uspeh kampanje ogleda se u rezultatima jačanja svesti i skretanja pažnje na novi model na našem tržištu. Tokom tri nedelje takmičarksog dela kampanje zabeleženo je preko 36,000 jedinstvenih poseta mikro-sajtu cuprahero.rs, a ukupan broj onih koji su odigrali interaktivni video i zabeležili rezultat je preko 13,000 korisnika.

„Brend kao što je Cupra doneo jedan novi stil, pristup i energiju u auto industriju. Za nas je predstavljao izazov da otkrijemo nove, inovativne vidove komunikacije sa ciljnom grupom, kao i da pružimo inspirativne podsticaje potrošačima”.

Slobodan Stefanović, Head of Event & Production M2Communications

CONTENT CREATION

Usluge:

Content Creation & Digital

Industrije:

FMCG

Za klijenta Lavazza Montenegro realizovali smo specijalni photo shooting u produkciji NEO – New Entertainment Office. Cilj je bio prikazati kafu i sam ritual svakodnevnog ispijanja šoljice kafe na drugačiji način, kroz autentične lifestyle fotografije.

U beogradskom restoranu Josephine, pronašli smo ambijent koji je u potpunosti odgovorio na našu zamisao. Inspiraciju za ovaj shooting otkrili smo u svakodnevnom okruženju modernog čoveka, kom ubrzani tempo života diktira svaki slobodan trenutak.

Živopisne fotografije spontanog karaktera nastale su zahvaljujući razigranim modelima koji su uživali u svakom momentu ispijanja Lavazza kafe.

Fotografije su namenjene svim digitalnim kanalima komunikacije.

Korisnici društvenih mreža prepoznaju autentičan sadržaj i upravo je to bio naš motiv za kreiranje ovih fotografija.

M2Communications

BRAND STRATEGY & CREATIVE DEVELOPMENT

Klijentu Lavazza Montenegro pružamo full service uslugu koja uključuje:

• Pozicioniranje i razvoj brand strategije, art direkcije i nastupa na tržištu
• Kreiranje integrisanih kampanja za svaki pojedinačni proizvod u Lavazza ponudi
• Kreiranje sadržaja za ATL i BTL aktivnosti
• Vođenje društvenih mreža i kreiranje sadržaja za digitalne kanale komunikacije
• Osmišljavanje i realizacija promotivnih aktivnosti
• Proširenje baze potencijalnih kupaca i povećanje online prodaje na e-shop-u

Usluge:

Brand Development

Content Creation & Digital

Creative & Communications

Industrije:

FMCG

Za Lavazza Montenegro smo idejno kreirali i razvili imidž kampanju „Jednostavno znaš“ sa ciljem da poruka ukaže da oni koji uživaju u Lavazza kafi znaju da je to pravi izbor.

Vizuali za „Jednostvano znaš“ kampanju su rađeni u tri pravca. Prikazani su vizuali sa motivima Crne Gore, zatim elegantni vizuali na crnoj pozadini sa espresso kafom u prvom planu, kao i svakodnevne životne situacije sa kojima se susrećemo i da je pravi beg od svakodnenvnice šoljica pravog espresa.

Imidž kampanja „Jednostavno znaš“ je svojom art direkcijom i porukom privukla pažnju ljubitelja ove kafe u Crnoj Gori.

M2Communications

PARALELNA STVARNOST – SUROVA REALNOST

Projekat „Paralelna stvarnost – surova realnost“ za nevladinu organizaciju Astra, sproveden je u cilju podizanja svesti o trgovini ljudima.

Usluge:

Content Creation & Digital

Creative & Communications

Video Production

Industrije:

Government, Business Associations and NGO

Problem trgovine ljudima deluje kao paralelna stvarnost, kao da je nevidljiv i da se dešava daleko od nas, međutim to je problem u kom ovakve pojave deluju neprimetno, dok je realnost drugačija i još surovija. To je naša surova realnost.

Kampanja ukazuje na tri najzastupljenija vida trgovine ljudima: seksualnu eksploataciju, eksploataciju dece i radnu eksploataciju

„Creative device“ kampanje su predstavljali imaginarni lanci. Imaginarni lanac snažno simbolizuje sve ono čime trgovac ljudima vezuje svoju žrtvu: ucenom, prisilom, kaznom, pretnjom, strahom, a što na prvi pogled nije vidljivo. Kampanja nastoji da te lance učini vidljivijim i uči nas da ih lakše prepoznamo.

Sprovedena je integrisana kampanja na sledećim kanalima komunikacije: TVC, OOH, digitalna kampanja na društvenim mrežama i PR.

Postignuti rezultati:

1. Mediji:
• 12 TV gostovanja
• 106 objava na web-u i social media kanalima
• 32 objave u print izdanjima

2. Društvene mreže:
• Total reach 645.000 korisnika
• Total view 201.500 pregleda
• Total engagement 22.200 reakcija

Kampanja „Paralelna stvarnost-Surova realnost“ je pokrenula snažne reakcije javnosti. Broj poziva call centru putem SOS telefona se uvećao za 120% u odnosu na isti period prethodne godine.

Pobednički projekat na Disrupt nagradnom konkursu u kategoriji Agencije i Mediji – Komunikacija.

NVO Astra – Anti trafficking action

ČETVRTA KINA – CIEZ MINISTARSKA KONFERENCIJA O SARADNJI U INOVACIJAMA

U hali 4 beogradskog sajma, 8. i 9. oktobra 2019. godine, za Vladu Republike Srbije, organizovali smo Četvrtu ministarsku konferenciju Kine i 17 zemalja centralne i istočne Evrope (CIEZ) o saradnji u oblasti inovacija. Naš zadatak je obuhvatao organizaciju događaja, od osmišljavanja koncepta, preko utvrđivanja agende, kreiranja video i animiranog sadržaja do implementacije idejnih rešenja i dizajniranja informacionih platformi.

Usluge:

Content Creation & Digital

Creative & Communications

Event Design & Production

Experiential Marketing

Video Production

Industrije:

Government, Business Associations and NGO

U hali 4 beogradskog sajma, 8. i 9. oktobra 2019. godine, za Vladu Republike Srbije, organizovali smo Četvrtu ministarsku konferenciju Kine i 17 zemalja centralne i istočne Evrope (CIEZ) o saradnji u oblasti inovacija. Naš zadatak je obuhvatao organizaciju događaja, od osmišljavanja koncepta, preko utvrđivanja agende, kreiranja video i animiranog sadržaja do implementacije idejnih rešenja i dizajniranja informacionih platformi.

Dizajn tim agencije kreirao je vizuelni identitet konferencije i logo koji je simbolički predstavljao povezanost Kine i 17 zemalja Centralnoistočne Evrope uz motive koji simbolizuju inicijativu „pojas i put”.

Centralni segment postavke predstavljala je impresivna scena koju je činila bina dužine 30m, segmentni video wall sačinjen od 140 m2 LED ekrana, 8 lasera i 18 laser barova dok je sistem od preko 250 rasvetnih tela kreirao impozantne svetlosne i vizuelne efekte. Svečano otvaranje započelo je uz „motion graphic intro“, koji je uz upečatljivi „voice over“ predstavio vezu između tradicije i inovacija, kao i povezivanje Kine, Srbije i ostalih zemalja učesnica. Iznenađenje za sve učesnike bio je nastup svetske zvezde Simona Pieroa – superstar iluzioniste, pionira digitalne magije.

Izložbom “Stargazers, People Who Reinvented the World”, posvećenom najvećim srpskim naučnicima Nikoli Tesli, Mihajlu Pupinu i Milutinu Milankoviću, predstavili smo Srbiju kao zemlju domaćina. U digitalnom tunelu sačinjenom od 72 m2 LED ekrana uz digitalni sadržaj praćen moćnim „voice over“-om, vodili smo posetioce kroz priču o tehnološkim dostignućima i velikanima srpske nauke.

Učesnicima su sve informacije bile dostupne i na digitalnim platformama – sajtu i aplikaciji, koje su redovno ažurirane novim sadržajima u vezi sa događajem.

Realizacija ovog događaja podrazumevala je visok nivo produkcije, logistike i kreative kako bi svi prisutni (od ministara zemalja učesnica, predstavnika naše Vlade do predstavnika privrednog sektora, univerziteta, start up kompanija i investicionih fondova) razmenili ideje o 4. industrijskoj revoluciji, povezali se i krenuli putem saradnje i inovacija.

„Ovakvi događaji su prilika, ne samo da se razvijaju ekonomske veze među raznorodnim privrednim subjektima tokom konferencijie, već i da se razumeju ključni postulati iz kineske globalne poslovne filozofije, koji apostrofiraju mirnu saradnju i uzajamnu korist“.

Miro Antić, Co-Founder / CXO, M2Communications