Play Close
AMAZFIT GLOBALNA KAMPANJA ZA OLIMPIJSKE IGRE

Kreiranje globalne kampanje za Amazfit, bilo je uzbudljiv i zahtevan projekat, pre svega zbog vrlo ograničenog vremenskog roka. Zadatak je bio predstaviti Amazfit Balance pametni sat i njegovu revolucionarnu tehnologiju na zabavan i pristupačan način – tako da se na najbolji mogući način istakne njegova uloga u pozitivnoj promeni koju donosi u živote ljudi, čineći ih aktivnijim, zdravijim i pokretnijim.

Projekat je počeo inspirativnim i međunarodnim pitchem. Trebalo je osmisliti kampanju koja će odjeknuti na više tržišta i jezika. To smo i uradili i dobili pitch!

Od brainstorminga do finalno odobrenog scenarija, napisali smo barem 8 različitih reklama. Kada je klijent izabrao scenario za koji ćemo snimati reklamu, svaku scenu smo finalno dorađivali tako da jasno i tačno komunicira u različitim kulturama, jer će se prikazivati globalno.

Kreativni koncept kampanje temelji se na prikazu praktične, svakodnevne upotrebe revolucionarnog AI softvera, premijerno integrisanog u pametni sat Amazfit. Priča prati mladu, energičnu osobu koja, zahvaljujući intuitivnim sugestijama i praktičnim funkcijama uređaja, uspešno rešava svakodnevne izazove. Na taj način, Amazfit se transformiše iz običnog pametnog sata u nezamenljivog saveznika urbanog životnog stila.

Pored pisanja scenarija, centar našeg kreativnog zadatka bila je i art direkcija. Uz glumace, reditelje i produkcijsku ekipu u tim smo doveli i direktora fotografije, dobitnika kanskog Lava da sa nama predstavi Amazfit Balance na najbolji mogući način. Za snimanje ove reklame koristili smo opremu i tehnologiju poslednje generacije, a video je sniman u 8K rezoluciji.

TV reklama je bila samo jedan od zadataka. Uradili smo i nekoliko kraćih verzija ovog videa, kako bismo osigurali autentični online identitet i upotpunili prisustvo Amazfit-a na društvenim mrežama. Snimili smo i seriju lifestyle fotografija koje prate TV kampanju da bi mogli da predstavimo proizvod i kroz druge formate, medije i kanale komunikacije.

Kampanja je snimana namenski, kako bi se njeno prikazivanje poklopilo sa velikim letnjim sportskim događajima poput Evropskog fudbalskog prvenstva i Olimpijskih igara, i da bi se na taj način osigurala njena maksimalna vidljivost.

Za samo deset nedelja, proizveli smo gotovu TV reklamu, nekoliko kraćih videa za društvene mreže i seriju lifestyle fotografija. Kampanja je originalno snimana na engleskom jeziku i sinhronizovana na četiri druga jezika, trenutno se emituje na sportskim kanalima u Nemačkoj, Francuskoj, Španiji i Italiji, a planirano je dalje emitovanje u druge zemlje tokom Olimpijskih igara u Parizu. Na digitalu ova kampanja aktivna je globalno.

Amazfit međunarodni tim izrazio je zadovoljstvo saradnjom, brzinom kreativnog rada i organizacijom projekta, a mi smo uživali radeći u međunarodnom okruženju.

Pozitivno je i to što smo se susreli sa različitim perspektivama ljudi, njihovim razumevanjem humora, razumevanjem filmskog i engleskog jezika i na kraju uspeli da zadovoljimo sva očekivanja tima.

Kampanja je uspešno predstavila pametni sat – Amazfit Balance kao neophodnog saputnika urbanog života, ispunivši očekivanja klijenta i prikazujući inovativne mogućnosti proizvoda. Ujedno ona je i najbrže urađena reklamna kampanja u našem portfoliju.

Svedoči da, smo otvoreni za različite vidove saradnje i da uspešno odgovaramo baš velikim izazovima.

TEASER VIDEO. DESERT ROSE.

Intenzivne pripreme za Buro. Desert Rose događaj na stadionu Tašmajdan imale su svoj uzbudljiv “filmski” preludijum, koji je dodao notu tajanstvenosti i avanture čitavom projektu.

Inspiracija za tizer video dolazi iz čuvene SF franšize „Dune“: pustinjska estetika, tople boje peska i eterični prizori, evociraju atmosferu ovog kultnog naučno-fantastičnog dela.

U spektakularnom peskovitom okruženju, snimili smo niz impresivnih promotivnih teaser spotova. Bilo je izazovno pronaći pravi kasting za ovo snimanje jer smo želeli da izaberemo protagoniste čiji izgled i glumačke sposobnosti savršeno odgovaraju filmskoj estetici koja je bila osnova kreativnog koncepta.

Glumci su zasijali u specijalno krojenim kostimima iz Demobaze, brenda koji je originalno kreirao kostime za film „Dune“.

Njihova pojava nije samo doprinela atmosferi spota, već je i naglasila mističnu lepotu i raskoš ovog jedinstvenog ambijenta.

Tizer kampanja Buro.Desert Rose pokrenuta je tri dana pre događaja. Sastojala se od dva kratka tizer videa koji nisu otkrivali suštinu događaja, već su isticali ključne reči, atmofseru i inspiraciju za događaj. Poslednji, najduži reveal video otkrio je detalje događaja na dan njegovog održavanja.

Cilj ove mini-kampanje bio je da stvori dodatni „hajp“ oko „Desert Rose“ događaja i da zaintrigira javnost. Kampanja je sprovedena putem Instagrama kao glavnog kanala komunikacije, a delovi video materijala su takođe korišćeni na samom događaju i bili su emitovani na LED ekranima. Svi video sadržaji zajedno su ostvarili preko 30.000 pregleda na Instagramu.

Ovi video zapisi postavili su ton za ono što je usledilo na stadionu Tašmajdan u Beogradu, gde su se gosti Buro. Desert Rose događaja otisnuli na putovanje kroz pustinjsku oazu kreativnosti i elegancije.

Kolorit u spotu usklađen je s koloritom filma „Dune“, dok su kadrovi snimani s ciljem da podrže koncept događaja i pruže sveukupan doživljaj mističnosti i blage nestvarnosti.

To smo postigli korišćenjem modifikovanih filtera za sunce sa transparentnim polimerom, a spot je sniman u visokom frame rate-u od 50 do 200 fps, kako bi bio ostvaren specifičan „nezemaljski“ efekat.

Ovaj filmični preludijum dodao je dubinu i emotivnu povezanost s temom događaja, stvarajući anticipaciju i uzbuđenje među gostima koji su se uputili na putovanje kroz imaginarni svet pustinjske elegancije.

CEO SVET, NA TVOJ NAČIN

Ovako izgleda rebranding agencije za putovanja. Ali ne bilo kakve – u pitanju je Travel Boutique – beogradska agencija sa tradicijom u organizaciji luksuznih putovanja.
Naš zadatak bio je da istaknemo ponudu najegzotičnijih, najudaljenijih i skrivenih mesta na planeti. U isto vreme, trebalo je prikazati sofisticiranost putnika i njihovih želja, koji u Travel Boutique-u mogu da skroje putovanje po svojoj meri. To znači da je svaki putnik, ali i svaki odlazak na neku destinaciju, poseban i različit, baš kao biser.
Kada sve ovo uzmemo u obzir, simbol školjke čini se kao potpuno logično rešenje.
Međutim, do ideje smo došli razradom svih elemenata i vrednosti ovog brenda. Tražili smo prave reči, boje i oblike koji će preneti ideju koju su osnivači agencije imali kada su započinjali svoje poslovno putovanje!

Usluge:

Brand Development

Digital & Content Creation

Industrije:

Hospitality & Travel

Slogan koji je usvojen, bio je jednostavan i istinit prikaz onoga što Travel Boutique i jeste. Komunikacija je bez komplikovanih izraza, velikih reči i skrivenih poruka, jer ova agencija velike stvari pokazuje na delu, a kroz svoju dosadašnju komunikaciju neguje transparentnost. To vidimo u predstavljanju destinacija na društvenim mrežama, koje nisu ulepšane i dorađivanje već se prikazuju “iz oka” i objektiva putnika, tako da svi koji žele da putuju znaju šta ih tačno očekuje.

Vizuelne promene su se desile na sajtu i na društvenim mrežama, a primenili smo rebranding i na druge offline formate, po potrebi klijenta.
Na društvenim mrežama kreirali smo seriju postova, od kojih je i jedan Reel video koji govori o promeni logoa i dostignućima koje je tim ove kompanije uradio za svojih 14 godina poslovanja.
Ovakvi projekti, posebno nas inspirišu jer je zadatak, već etabliran brend, komunikaciono osnažiti i vizuelno podići na novu lestvicu.

Usluge:

Brand Development

Digital & Content Creation

Industrije:

Hospitality & Travel

„AORTA NIJE SAMO NA SRCU“

Uspešno je realizovan još jedan projekat od šireg društvenog značaja, a čiji je cilj unapređenje zdravlja pojedinaca i prevencija i kontrola teških oboljenja.

Naime, pilot-kampanja „Aorta nije samo na srcu”, koja je svim zainteresovanim građanima starijim od 50 godina omogućila besplatan, brz i bezbolan ultrazvučni pregled abdomena, zabeležila je izuzetan odziv ciljane javnosti.

Naš kreativni tim osmislio je slogan i elemente promotivne kampanje, među kojima su bili i upečatljivi vizuali, veb sajt, informativni flajeri, kao i brendirana mobilna ordinacija – kamion sa ultrazvučnim aparatom i opremom za dijagnostički pregled – koja je „krstarila“ širom Srbije.

Usluge:

Design & Art Direction

Digital & Content Creation

Industrije:

Government, Business Associations and NGO

Slogan kampanje kreirali smo kao odgovor na uverenje mnogih da je aorta u bliskoj povezanosti sa srcem, kao i nedovoljnim poznavanjem činjenice da postoji stomačna aorta koja je veliki uzročnik zdravstvenih oboljenja.

Rezultati ove značajne kampanje govore za sebe: za 12 dana u sedam gradova Vojvodine, južne i istočne Srbije pregledano je više od 4.000 građana i otkriveno je oko 150 aneurizmi trbušne aorte koje zahtevaju hirurško lečenje.

Imajući u vidu da je pucanje, odnosno ruptura aneurizme jedan od vodećih uzroka smrti kod nas i u svetu, ovom kampanjom želeli smo da podignemo svest o ovoj bolesti, njenim posledicama, ali i značaju prevencije u očuvanju pojedinačnog i javnog zdravlja.

Projekat skrininga iniciran je od strane našeg klijenta, Udruženja kardiovaskularnih hirurga Srbije, a uz podršku Ministarstva zdravlja i Klinike za vaskularnu i endovaskularnu hirurgiju UKCS.

„TANKA JE LINIJA…“KAMPANJA O BEZBEDNOSTI NA PRUŽNIM PRELAZIMA

Za klijenta Transport Community razvili smo kampanju edukativnog karaktera pod nazivom „Public Awareness Raising Campaign – Safety of Level Crossings“.

Kampanja je imala za cilj podizanje svesti javnosti o (ne)bezbednom prelasku preko pruge, posebno kada su u pitanju različita motorna vozila i pešaci. Kampanjom smo se obraćali najširoj publici, a posebno budućim vozačima i učenicima.

Usluge:

Design & Art Direction

Digital & Content Creation

Video & Photo Production

Industrije:

Government, Business Associations and NGO

Pružni prelazi su jedan od najvećih izazova u bezbednosti na železničkim putevima. Pa ipak, uprkos brojnim upozorenjima, učesnici u saobraćaju i dalje rizikuju i potcenjuju opasnost koju pružni prelazi potencijalno mogu da izazovu.

Naša ideja bila je da kroz snažan, emotivni, pak kreativan pristup dočaramo učesnicima u saobraćaju kakav ishod može da dočeka svakog od nas usled trenutka nepažnje pri prelasku pružnih prelaza.

Osnovni slogan kampanje glasi: „Tanka je linija…“, i on može imati nekoliko direktnih i prenesenih značenja.

„Tanka je linija…“ je ne samo početak narodne izreke o „tankoj liniji između života i smrti“, već se pojam „linije“ ovde može tumačiti i kao sinonim za prugu i puteve, višesmernu komunikaciju, dobro i loše postupanje učesnika u saobraćaju itd.

Takođe, jedan od značajnih elemenata kreativnog rešenja je pruga, odnosno raskršće šina i puteva, kao i EKG linija koja iz krivudave, „životne“, prelazi u ravnu liniju, koja može da implicira i tragični završetak života nepažljivog učesnika u saobraćaju.

Realizacija „Tanka je linija…“ kampanje je obuhvatala komunikacijsku i marketing strategiju, osmišljavanje i produkciju TV spota, edukativne animirane video spotove, kao i štampane flajere.

Projekat je deo globalne inicijative „Globalni plan dekade akcije za bezbednost na putevima 2021-2030“ čiji je cilj da se do 2030. godine raznim aktivnostima podizanja svesti broj nesrećnih slučajeva sa smrtnim ishodom na putevima, umanje za najmanje 50%.

Kampanja „Tanka je linija“ je realizovana na tržištima zemalja Zapadnog Balkana.

ADRIATIC SPIRITS BRAND DESIGN

Adriatic Spirits je kompanija osnovana 2021. godine, koja zastupa luksuzna alkoholna pića najvišeg kvaliteta u jadranskom regionu. Vizija i dugoročni cilj ove kompanije je da postane regionalni lider u uvozu i distribuciji destilovanih žestokih pića vrhunskog kvaliteta i time potrošačima pruži iskustvo potpunog uživanja i ukus zadovoljstva.

Usluge:

Brand Development

Design & Art Direction

Digital & Content Creation

Industrije:

FMCG

Wine & Spirits

Osnovna ideja vizuelnog identiteta Adriatic Spirits zasnovana je na minimalističkom, lako prepoznatljivom i asocijativnom simbolu puta i dva različita smera kretanja, koji u prenesenom značenju predstavljaju pojam razmene, odnosno distribucije.

Osnovu logotipa čine maksimalno apstrakovana i stilizovana slova „A“ i „S“.

Svojim uspravnim „linijama“ i svedenom formom logo asocira na stabilnost, luksuz, hedonizam i eleganciju, a bronzani odsjaj donosi otvoren, prozračan utisak koji se može primeniti na bilo koji prostor i materijal.

Tečnost tokom sipanja stvara fascinantan fluid i jedinstvene amorfne oblike koji se apstrahuju u negativan prostor logotipa.

PINÒT DIZAJN VIZUELNOG IDENTITETA

Pinòt – savremeni bistro, otvoren je 2021. godine u najekskluzivnijem delu Novog Beograda, u naselju West 65.

Svojim atraktivnim ambijentom i raznovrsnom ponudom – koju krasi fuzija ukusa svetske i lokalne gastronomije – Pinòt svojim gostima omogućava hedonistički užitak uz prateću besprekornu uslugu i prijateljsku, ušuškanu atmosferu.

Usluge:

Design & Art Direction

Digital & Content Creation

Industrije:

Hospitality & Travel

Naziv bistroa potiče od istoimene burgundske porodice grožđa, koja se sastoji od nekoliko čuvenih sorti: Pinot Blanc, Pinot Gris, Pinot Noir, Pinot Meunier, Pinot Noir Precoce.

Osnovni element vizuelnog identitea predstavlja logotip izveden iz naziva bistroa. Svedene forme, sa akcentom na slovu Ò, na kome smo dizajnerski intervenisali podstaknuti inspiracijom koju smo pronašli u dva elementa – zrnu goržđa i simbolu Enso.

Akcenat je stavljen na njihovu simbiozu, sličnost u obliku, sofisticiranost i kontekst.

Enso je sveti simbol u budizmu, a neka od njegovih značenja odnose se na lepotu u nesavršenosti, umetnost bega od očekivanog, na krug života i vezu.

Zrno grožđa lako asocira na važan segment ponude bistroa Pinòt koju predstavlja pažljivo odabrana selekcija vina Srbije, reigona, starog i novog sveta, oličena u vinskoj karti koju potpisuje najbolji somalijer Balkana, Vuk Vuletić.

Primena simbola je predviđena na različitim funkcionalnim i dekorativnim elementima u bistrou (čašama, menijima, salvetama, uniformama…).

Čist i moćan, Verlag font je izabran da vizuelno podrži celokupnu komunikaciju brenda.

Primarna boja kenijskog bakra, koja je primenjena u elementu Ò, povezana je sa bojom crvenog vina, vitalnošću i životom, a u kombinaciji sa njom, solidna crna boja upotpunjuje inicijalnu snagu i upečatljivost logotipa.

Sveden i sofisticiran vizuelni identitet koga krasi upečatljivi simbol, odslikava viziju savremenog bistroa koji je postao novo mesto okupljanja za one koji traže svoju oazu u poslovnom centru grada.

ANAYA DESTINATIONS BRAND DESIGN

Anaya Destinations je porodična agencija za iznajmljivanje luksuznih apartmana osnovana 2021. godine, sa misijom da zainteresovanim klijentima pruži sasvim novo iskustvo odmora.
Apartmani agencije Anaya Destinations smešteni su u jedinstvenom ambijentu, u kome se gosti – u zagrljaju netaknute prirode – osećaju udobno i komforno, baš kao da su kod kuće.

Usluge:

Design & Art Direction

Digital & Content Creation

Industrije:

Hospitality & Travel

U skladu sa vizijom novog klijenta, naš kreativni tim je osmislio naziv i vizuelni identitet, razvio dugorčnu brend strategiju, kreirao web sajt, taktički plan nastupa na društvenim mrežama i online sadržaj.

Iako inspiracija za ime Anaya potiče od anagrama sastavljenog od inicijala ličnih imena, njeno prvobitno poreklo vodi od reči iz arapskog jezika koja opisuje pojmove kao što su „briga“, „čuvar“ iili „zaštitnik“, a ove osobine na pravi način simbolizuju Anaya brend.

Vizuelni identitet se sastoji od dve ključne reči – Anaya – koji je ujedno i osnovni logotip, kao i reči Destinatons, koja deskriptivno opisuje svrhu postojanja agencije.

Staro zlato kao primarna boja brenda Anaya asocira na osećaj topline i pozitivne energije. Ivory black crna je sekundarna nijansa koja je u savršenom kontrastu, a ujedno i koloritnoj simbiozi, sa primarnom bojom logotipa.

Za „display“ font je odabrana porodica Verlag fontova, koju odlikuju svojstva poput jednostavnosti, minimalizma i efektivnosti.

Simbol u vidu početnog slovnog znaka „A“ ilustrovan je tako da predstavlja asocijaciju na predeo u kome se nalaze apartmani. Simbol je modularan i može inkorporirati piktogram planinskog, morskog ili nekog drugog predela.

Na taj način će ilustrovani simbol na sajtu, brošuri, ili drugim reklamnim i promotivnim materijalima vizuelno potpomoći da se dočara lokacija u kojoj se izdaju luksuzni Anaya apartmani.

Logotip diferencira jedinstvena tipografija, a vizuelni identitet u celini odslikava „diskretni luksuz“ i komunicira o kompaniji visoko profesionalnog nivoa.

CUPRA HERO INTERACTIVE VIDEO

Za klijenta Porsche SCG, osmislili smo i realizovali digitalnu kampanju čija je okosnica interaktivni video koji nosi naziv  “CUPRA HERO“, a zasnovan na konvergenciji gejming industrije i video tehnologije.

Ključni medij kampanje predstavljao je mikro sajt cuprahero.rs čiji osnovni sadržaj čini interaktivni video takmičarskog karaktera.

Usluge:

Brand Development

Design & Art Direction

Digital & Content Creation

Top 10

Video & Photo Production

Industrije:

Automotive Industry

Svi koji su se upustili u ovo jedinstveno interaktivno iskustvo imali su mogućnost da izaberu jedan od tri ponuđena karaktera – odnosno „svog“ heroja parkuristu – kao i da, u trci sa vremenom, odaberu svoj put put i stignu do cilja u rekordnom vremenu.

Ovakav vid kampanje predstavlja novi vid digitalnog iskustva primenjenog za potrebe oglašavanja i promocije.

Sa sloganom “Za sve hrabre koji biraju drugačiji put“, ova interaktivna avantura ima za cilj da na zabavan i zanimljiv način omogući igračima da odaberu karakteristike koje odlikuju jedinstven CUPRA DNK – a to su brzina, agilnost ili snaga.

„Brend kao što je Cupra doneo jedan novi stil, pristup i energiju u auto industriju. Za nas je predstavljao izazov da otkrijemo nove, inovativne vidove komunikacije sa ciljnom grupom, kao i da pružimo inspirativne podsticaje potrošačima”.

Priča koja prati interaktivni video ukazuje i na određene vrednosti koje svaki pojedinac treba da pospešuje u svom životu, bez obzira na okolnosti u kojima se nalazi. Nekada najbrži put do cilja i korišćenje prečica nije i najbolji put. Zato CUPRA Hero priča i jeste namenjena običnim ljudima, pravim herojima svakodnevice, koji se ponašaju u skladu sa sopstvenim kodeksom i pravim vrednostima i umeju da odaberu svoj put. 

Kampanja CUPRA Hero realizovana je u saradnji sa produkcijskom kućom NEO - New Entertainment Office. Za dizajn mikro veb stranice i tehničku podršku bio je zadužen System Studio, dok je naša

agencija, u skladu sa postavljenom strategijom, kreirala neposredno korisničko iskustvo.
CUPRA HERO digitalnu kampanju podržali su i brojni uticajni domaći influenseri, čiji se lifestyle poklapa sa CUPRA brendom i kojima je auto industrija važna sfera interesovanja.

Uspeh kampanje ogleda se u rezultatima jačanja svesti i skretanja pažnje na novi model na našem tržištu. Tokom tri nedelje takmičarksog dela kampanje zabeleženo je preko 36,000 jedinstvenih poseta mikro-sajtu cuprahero.rs, a ukupan broj onih koji su odigrali interaktivni video i zabeležili rezultat je preko 13,000 korisnika.

CONTENT CREATION

Za klijenta Lavazza Montenegro realizovali smo specijalni photo shooting u produkciji NEO – New Entertainment Office. Cilj je bio prikazati kafu i sam ritual svakodnevnog ispijanja šoljice kafe na drugačiji način, kroz autentične lifestyle fotografije.

Usluge:

Digital & Content Creation

Industrije:

FMCG

U beogradskom restoranu Josephine, pronašli smo ambijent koji je u potpunosti odgovorio na našu zamisao. Inspiraciju za ovaj shooting otkrili smo u svakodnevnom okruženju modernog čoveka, kom ubrzani tempo života diktira svaki slobodan trenutak.

Živopisne fotografije spontanog karaktera nastale su zahvaljujući razigranim modelima koji su uživali u svakom momentu ispijanja Lavazza kafe.

Fotografije su namenjene svim digitalnim kanalima komunikacije.

Korisnici društvenih mreža prepoznaju autentičan sadržaj i upravo je to bio naš motiv za kreiranje ovih fotografija.