Play Close
ADRIATIC SPIRITS BRAND DESIGN

Adriatic Spirits je kompanija osnovana 2021. godine, koja zastupa luksuzna alkoholna pića najvišeg kvaliteta u jadranskom regionu. Vizija i dugoročni cilj ove kompanije je da postane regionalni lider u uvozu i distribuciji destilovanih žestokih pića vrhunskog kvaliteta i time potrošačima pruži iskustvo potpunog uživanja i ukus zadovoljstva.

Usluge:

Content Creation & Digital

Creative & Communications

Industrije:

FMCG

Osnovna ideja vizuelnog identiteta Adriatic Spirits zasnovana je na minimalističkom, lako prepoznatljivom i asocijativnom simbolu puta i dva različita smera kretanja, koji u prenesenom značenju predstavljaju pojam razmene, odnosno distribucije.

Osnovu logotipa čine maksimalno apstrakovana i stilizovana slova „A“ i „S“.

Svojim uspravnim „linijama“ i svedenom formom logo asocira na stabilnost, luksuz, hedonizam i eleganciju, a bronzani odsjaj donosi otvoren, prozračan utisak koji se može primeniti na bilo koji prostor i materijal.

Tečnost tokom sipanja stvara fascinantan fluid i jedinstvene amorfne oblike koji se apstrahuju u negativan prostor logotipa.

M2Communications

CONTENT CREATION

Usluge:

Content Creation & Digital

Industrije:

FMCG

Za klijenta Lavazza Montenegro realizovali smo specijalni photo shooting u produkciji NEO – New Entertainment Office. Cilj je bio prikazati kafu i sam ritual svakodnevnog ispijanja šoljice kafe na drugačiji način, kroz autentične lifestyle fotografije.

U beogradskom restoranu Josephine, pronašli smo ambijent koji je u potpunosti odgovorio na našu zamisao. Inspiraciju za ovaj shooting otkrili smo u svakodnevnom okruženju modernog čoveka, kom ubrzani tempo života diktira svaki slobodan trenutak.

Živopisne fotografije spontanog karaktera nastale su zahvaljujući razigranim modelima koji su uživali u svakom momentu ispijanja Lavazza kafe.

Fotografije su namenjene svim digitalnim kanalima komunikacije.

Korisnici društvenih mreža prepoznaju autentičan sadržaj i upravo je to bio naš motiv za kreiranje ovih fotografija.

M2Communications

BRAND STRATEGY & CREATIVE DEVELOPMENT

Klijentu Lavazza Montenegro pružamo full service uslugu koja uključuje:

• Pozicioniranje i razvoj brand strategije, art direkcije i nastupa na tržištu
• Kreiranje integrisanih kampanja za svaki pojedinačni proizvod u Lavazza ponudi
• Kreiranje sadržaja za ATL i BTL aktivnosti
• Vođenje društvenih mreža i kreiranje sadržaja za digitalne kanale komunikacije
• Osmišljavanje i realizacija promotivnih aktivnosti
• Proširenje baze potencijalnih kupaca i povećanje online prodaje na e-shop-u

Usluge:

Brand Development

Content Creation & Digital

Creative & Communications

Industrije:

FMCG

Za Lavazza Montenegro smo idejno kreirali i razvili imidž kampanju „Jednostavno znaš“ sa ciljem da poruka ukaže da oni koji uživaju u Lavazza kafi znaju da je to pravi izbor.

Vizuali za „Jednostvano znaš“ kampanju su rađeni u tri pravca. Prikazani su vizuali sa motivima Crne Gore, zatim elegantni vizuali na crnoj pozadini sa espresso kafom u prvom planu, kao i svakodnevne životne situacije sa kojima se susrećemo i da je pravi beg od svakodnenvnice šoljica pravog espresa.

Imidž kampanja „Jednostavno znaš“ je svojom art direkcijom i porukom privukla pažnju ljubitelja ove kafe u Crnoj Gori.

M2Communications

COCA-COLA HBC KICK-OFF & ANNUAL CELEBRATION 2019

Tradicionalni Coca-Cola HBC Kick-Off praćen godišnjom proslavom kompanije, organizovan je 2019. u Belexpocentru za preko 1.200 zvanica.

Usluge:

Creative & Communications

Event Design & Production

Industrije:

FMCG

Pred nama se našao izazov kreiranja koncepta i organizacije događaja koji je iz godine u godinu sve uspešniji. Polazište je predstavljala kompanijska strategija Winning 24/7, a koncept koji smo predložili baziran na ideji da se oživi duh velikih američkih gradova koji žive 24 časa, 7 dana u nedelji.

Zvanice su započele svoje putovanje ka Coca-Cola gradu prolazeći kroz tunel u kome je LED ekranima i audio-vizuelnim efektima simulirana vožnja metroom. Prvu stanicu predstavljao je klasični američki dajner iz 50-tih godina koga je krasila 4m visoka replika čuvene Coca-Cola boce. Različite gradske zone ove jedinstvene metropole inspirisane su pričama brendova Coca-Cola HBC portfolija i urbanom kulturom američkih gradova: Sprite Basket Court, Fanta Bubble Station, zona u kojoj su se pravile najbolje fotke, NEXT park sa gradskom voćnom pijacom, a večernje gradsko osveženje moglo se naći u Mr Schweppes Alchemy baru.

Zvanični program započeo je „na centralnom gradskom trgu“ performansom u kome se umetnica na obruču vešto kretala unutar laserskih snopova. Ceo vizuelni spektakl upotpunjen je backwall animacijama na led ekranima površine 140m2. Nakon zvaničnog dela na kome su predstavljeni rezultati u prethodnoj i strategija za tekuću godinu, usledila je centralna proslava. Poseban izazov predstavljala je i brza promena scenografije. Od konferencijske postavke za 700 zaposlenih do postavke za žurku kojoj je prisustvovalo preko 1200 zvanica. Ceo Coca-Cola grad je bio na nogama do kasno u noć, uživajući u bogatom programu čija je glavna zvezda bio Gibonni.

Događaj je osvojio nagradu u kategoriji Najbolji event na festivalu Kaktus 2019 i dve nagrade na festivalu Conventa Crossover u Ljubljani 2019.

Winning 24/7

DM SLAGALICA

Usluge:

Creative & Communications

Video Production

Industrije:

FMCG

Retail

Ideja za snimanje korporativnog filma nastala je povodom jubileja 15 godina postojanja dm – Drogerie Markt prodavnica u Srbiji.

Razvitak teme i ideje, preko priprema do same realizacije i snimanja korporativnog filma pod nazivom „dm Slagalica“, trajala je u periodu od oktobra 2018. do januara 2019. godine.

Film je sniman na više lokacija po Beogradu, od luksuznih stanova na Vračaru i Paliluli, dm filijali u Makedonskoj ulici, do dm distributivnog centra u Šimanovcima.

Za produkciju filma korišćene su kamere: Sony Alpha a7III, Sony Alpha a6400 uz propratnu tehniku ARRI Sky panel-a i HMI rasvete.

dm slagalica

dm – drogerie markt

FRANCK @ EXIT 2018

Za dobar vajb dana važna je šoljica dobre kafe, pa makar on bio i festivalski dan!

Usluge:

Experiential Marketing

Industrije:

FMCG

Upravo time smo se vodili kada smo organizovali trade marketing promociju Jubilarne kafe i Franck kafe, u okviru Exit festivala 2018.

Naš zadatak bila je celokupna logistika oko organizacije promocije, od dizajniranja promo štanda do kreiranja uniformi, angažovanja promo tima i produkcije video materijala.

Na specijalno osmišljenom štandu, naše hostese u dizajniranim uniformama u stilu kafe barista, pripremale su različite varijante Franck i Jubilarne kafe, omiljene generacijama.

Odabrani recepti, vrhunska priprema našeg promo tima i neodoljivi mirisi i ukusi Jubilarne i Franck kafe odlično su se uklopili u dobar vajb Exit festivala, a sve je zabeležno na posebno produciranom video materijalu.

Exit Fest 2018

Franck

TREJD MARKETING PROMOCIJE“ JUBILARNE KAFE“

Trejd marketing promocije Jubilarne kafe i Franck Coffee Event.

Usluge:

Experiential Marketing

Video Production

Industrije:

FMCG

JAFFA & MUNCH @ GAMES.CON

Agencija M2Communications zaslužna je za osmišljavanje nastupa popularnih brendova Jaffa i Munchmallow na nedavno održanom drugom beogradskom Gamescon-u. Atraktivne postavke i aktivacije privukle su veliku pažnju posetilaca ovogodišnjeg festivala gejminga i pop kulture.

Usluge:

Creative & Communications

Experiential Marketing

Industrije:

FMCG

Osmišljeno je kompletno vizuelno rešenje Jaffa štanda sa realističnom 3D figurom Jaffa keksa, ”splash”-om čokolade i pomorandže kao i 2D mapingom čuvene igrice „Pac Man“.

U zoni gigantske Jaffa kutije zainteresovani su mogli da se oprobaju u ”old school” fliperu ili da se fotografišu u i tako dobiju uspomenu sa Jaffa ”place point”-a na Gamescon-u.

U Hali 3, impozantna kupola podeljena na „beli“ i „crni“ Munch vizuelno je asocirala na Munchmallow. Ideja postavke je bila da posetioci izaberu „crnu“ ili „belu“ stranu i učestvuju u Munch Pong onlajn igrici ili u partiji stonog hokeja na posebno dizajniranom stolu za ovu priliku.

Komplatna postavka i svi prateći elementi, uključujući i stajling hostesa, bili su podeljeni na crni, tj. beli segment, pozivajući sve posetioce da izaberu stranu i oprobaju se u jedinstvenom MunchWars duelu.

Jaffa Crvenka

ONE NIGHT IN RIO

Jaffa cakes i Olimpijski Komitet Srbije priredili su ispraćaj srpskog Olimpijskog tima na Olimpijske igre u Brazilu u atmosferi inspirisanoj duhom Rio de Žaneira, a organizaciju događaja poverili agenciji M2Communications.

Usluge:

Creative & Communications

Event Design & Production

Video Production

Industrije:

FMCG

Kreativni tim agencije osmislio je ambijent koji je dočarao neke od najpoznatijih atrakcija Rija. Zvanice su imale priliku prošetaju čuvenim mozaikom Kopakabane, uživaju u neobičnim delima uličnih umetnika Rija, koktelima iz tropskog bara, ili se pak upute u obilazak amazonske prašume i obojenih favela.

Duh Brazila se mogao doživeti svim čulima. Događaj je počeo uz brazilski džez u izvedbi Sanje Marković i Brazilian Jazz Collective-a, a zatim je hor VivaVox, podigao atmosferu i najavio ceremonijalni deo. U duhu Igara, predstavnici Jafe i srpski sportisti upalili su Olimpijski plamen i time simbolično poželeli srećan put i uspešno takmičenje u Riju.

Žurka se nastavila spektakularnim karnevalskim performansom. Uz zvuke sambe i batukada baterije nastupale su brazilske plesačice praćene kepuerom. Brazilski ritmovi i muzka St. Luis benda držali su zvanice na nogama do kasno u noć. Ispraćaju srpskih sportista na najvažnije takmičenje na planeti prisustvovao je veliki broj zvanica iz poslovnog i javnog života, predstavnici ambasada, kao i poznate ličnosti.

Događaj „Sa Jaffom u Rio“, osvojio je bronzano prizanje UEPS-a 2016. u kategoriji „Priznanje za event projekat – korporativni događaj“.

„Sa Jaffom u Rio“ – događaj u čast srpskih olimpijaca

Jaffa Crvenka

JUBILARNIH 170 GODINA POSTOJANJA OUTDOOR BRENDING