Play Close
SAM GALA 2023

Srpska asocijacija menadžera 12. put zaredom održala je prestižni SAM Gala događaj, u okviru koga je najboljim pojedincima i kompanijama dodelila „SAM Godišnje nagrade“.

Usluge:

Creative & Communications

Event Design & Production

Video Production

Industrije:

Government, Business Associations and NGO

Događaj SAM Gala, koji je ove godine održan pod geslom Next Level Business, održan je u imerzivnoj sali nedavno renoviranog Sava Centra i njemu je prisustvovalo blizu 400 članova asocijacije, istaknutih predstavnika poslovne zajednice, medija i drugih javnih ličnosti u našoj zemlji.

Izvršna produkcija ovog tradicionalnog poslovnog skupa, održanog 11. decembra 2023. godine, poverena je kreativnom timu naše agencije, a ključna reč ovogodišnjeg događaja bila je odgovornost. Stoga je i osnovna ideja koncepta Next Level Business bila okrenuta upravo odgovornosti prema ljudima, mladima, planeti i okruženju, ali i ulozi biznis lidera u kreiranju održive i bolje budućnosti za generacije koje dolaze.

SAM Godišnje nagrade dodeljene su u sledećim kategorijama: menadžer godine, mladi menadžer godine, poslodavac godine, društveno odgovorna kompanija godine, nagrada za lični herojski čin, kao i specijalne nagrade žirija.

Uz simfoniju slike i zvuka, proglašeni najbolji menadžeri i kompanije u 2023. godini na tradicionalnom SAM Gala događaju.

M2Communications

VINSKA VIZIJA OTVORENOG BALKANA 2.0

Uspešno je završena još jedna vinska vizija! Drugi međunarodni sajam vina “Wine Vision by Open Balkan”, održan od 16. do 19. novembra, ponovo je dokazao da je najveći i najprepoznatljiviji festival vina u ovom delu Evrope.

Usluge:

Creative & Communications

Event Design & Production

Industrije:

Government, Business Associations and NGO

Pod pokroviteljstvom vlada Srbije, Severne Makedonije i Albanije, a u okviru inicijative Otvoreni Balkan, održan je još jedan međunarodni festival vina, hrane i turizma „Wine Vision by Open Balkan“.

I ove godine, izvršna produkcija ovog jedinstvenog događaja poverena je kreativnom i produkcijskom timu M2Communications, a sajam je na jednom mestu okupio najbolje proizvođače vina iz regiona i sveta. Više od 600 izlagača iz gotovo 30 zemalja učestvovalo je na ovoj jedinstvenoj manifestaciji, koju je tokom četiri dana posetilo nekoliko desetina hiljada ljubitelja vina.

Kreativni koncept pod nazivom „Vino kao konstanta civilizacije“ zasnivao se na ideji da su uzgoj vinove loze i proizvodnja vina u neraskidivoj vezi sa istorijom i napretkom ljudi (i čitavog čovečanstva) u različitim vremenskim epohama. Posetioci i enofili imali su tako jedinstvenu priliku da, uživajući u kvalitetnim vinima regiona i sveta, putuju i kroz prostor i kroz vreme.

Organizacija događaja ove veličine bio je složen i višedimenzionalan projekat, koji je obuhvatao brojne aspekte produkcije i realizaciju niza pratećih programa i izložbi, a posetioci su imali priliku da posete tematski različito osmišljene hale. Čitava postavka Vinske vizije Otvorenog Balkana realizovana je u šest hala Beogradskog sajma i bila je podeljena u tri celine: Koreni vinske kulture, Čudesni svet vina i Pogled u budućnost, koje su govorile o prošlosti, sadašnjosti i perspektivama vinarstva i vinske industrije kod nas i u svetu

„AORTA NIJE SAMO NA SRCU“

Uspešno je realizovan još jedan projekat od šireg društvenog značaja, a čiji je cilj unapređenje zdravlja pojedinaca i prevencija i kontrola teških oboljenja.

Naime, pilot-kampanja „Aorta nije samo na srcu”, koja je svim zainteresovanim građanima starijim od 50 godina omogućila besplatan, brz i bezbolan ultrazvučni pregled abdomena, zabeležila je izuzetan odziv ciljane javnosti.

Naš kreativni tim osmislio je slogan i elemente promotivne kampanje, među kojima su bili i upečatljivi vizuali, veb sajt, informativni flajeri, kao i brendirana mobilna ordinacija – kamion sa ultrazvučnim aparatom i opremom za dijagnostički pregled – koja je „krstarila“ širom Srbije.

Usluge:

Content Creation & Digital

Creative & Communications

Industrije:

Government, Business Associations and NGO

Slogan kampanje kreirali smo kao odgovor na uverenje mnogih da je aorta u bliskoj povezanosti sa srcem, kao i nedovoljnim poznavanjem činjenice da postoji stomačna aorta koja je veliki uzročnik zdravstvenih oboljenja.

Rezultati ove značajne kampanje govore za sebe: za 12 dana u sedam gradova Vojvodine, južne i istočne Srbije pregledano je više od 4.000 građana i otkriveno je oko 150 aneurizmi trbušne aorte koje zahtevaju hirurško lečenje.

Imajući u vidu da je pucanje, odnosno ruptura aneurizme jedan od vodećih uzroka smrti kod nas i u svetu, ovom kampanjom želeli smo da podignemo svest o ovoj bolesti, njenim posledicama, ali i značaju prevencije u očuvanju pojedinačnog i javnog zdravlja.

Projekat skrininga iniciran je od strane našeg klijenta, Udruženja kardiovaskularnih hirurga Srbije, a uz podršku Ministarstva zdravlja i Klinike za vaskularnu i endovaskularnu hirurgiju UKCS.

M2Communications

„TANKA JE LINIJA…“KAMPANJA O BEZBEDNOSTI NA PRUŽNIM PRELAZIMA

Za klijenta Transport Community razvili smo kampanju edukativnog karaktera pod nazivom „Public Awareness Raising Campaign – Safety of Level Crossings“.

Kampanja je imala za cilj podizanje svesti javnosti o (ne)bezbednom prelasku preko pruge, posebno kada su u pitanju različita motorna vozila i pešaci. Kampanjom smo se obraćali najširoj publici, a posebno budućim vozačima i učenicima.

Pružni prelazi su jedan od najvećih izazova u bezbednosti na železničkim putevima. Pa ipak, uprkos brojnim upozorenjima, učesnici u saobraćaju i dalje rizikuju i potcenjuju opasnost koju pružni prelazi potencijalno mogu da izazovu.

Naša ideja bila je da kroz snažan, emotivni, pak kreativan pristup dočaramo učesnicima u saobraćaju kakav ishod može da dočeka svakog od nas usled trenutka nepažnje pri prelasku pružnih prelaza.

Usluge:

Content Creation & Digital

Creative & Communications

Video Production

Industrije:

Government, Business Associations and NGO

Osnovni slogan kampanje glasi: „Tanka je linija…“, i on može imati nekoliko direktnih i prenesenih značenja. „Tanka je linija…“ je ne samo početak narodne izreke o „tankoj liniji između života i smrti“, već se pojam „linije“ ovde može tumačiti i kao sinonim za prugu i puteve, višesmernu komunikaciju, dobro i loše postupanje učesnika u saobraćaju itd.

Takođe, jedan od značajnih elemenata kreativnog rešenja je pruga, odnosno raskršće šina i puteva, kao i EKG linija koja iz krivudave, „životne“, prelazi u ravnu liniju, koja može da implicira i tragični završetak života nepažljivog učesnika u saobraćaju.

Realizacija „Tanka je linija…“ kampanje je obuhvatala komunikacijsku i marketing strategiju, osmišljavanje i produkciju TV spota, edukativne animirane video spotove, kao i štampane flajere.

Projekat je deo globalne inicijative „Globalni plan dekade akcije za bezbednost na putevima 2021-2030“ čiji je cilj da se do 2030. godine raznim aktivnostima podizanja svesti broj nesrećnih slučajeva sa smrtnim ishodom na putevima, umanje za najmanje 50%.

Kampanja „Tanka je linija“ je realizovana na tržištima zemalja Zapadnog Balkana.

M2Communications

VINSKA VIZIJA OTVORENOG BALKANA

Najveći i jedan od najznačajnijih događaja ove godine u Srbiji – Prvi međunarodni sajam vina „Vinska vizija Otvorenog Balkana“, uspešno je relizovan na Beogradskom sajmu od 1. do 4. septembra 2022. godine.

Pod pokroviteljstvom vlada Srbije, Severne Makedonije i Albanije, a u okviru inicijative Otvoreni Balkan, sajam je na jednom mestu okupio najbolje proizvođače vina u regionu i promovisao čitav Balkan kao sve traženiju vinsku i turističku destinaciju.

Koncept i naziv manifestacije osmislio je i realizovao kreativni tim naše agencije, a posetioci su imali priliku da posete tematski različito osmišljene hale.

Usluge:

Creative & Communications

Event Design & Production

Video Production

Industrije:

Government, Business Associations and NGO

Wine Industry

Inspiracija je proistekla iz estetike pejzaža i jedinstvenog ekosistema vinograda – poznatijeg kao „teroar“ – koji predstavlja sintezu klime, tla, podneblja, kao i umeća proizvođača najboljih vina na svetu. Takođe, manifestacija je konceptualno inspirisana upečatljivom konvergencijom tradicionalnih i modernih vinarija. Tu su se, na jednom mestu, mogli pronaći starinski, muzejski eksponati vezani za gajenje vinove loze i proizvodnju vina, ali i najsavremeniji LED ekrani koji su na zanimljiv i inovativan način edukovali posetioce o istoriji, poreklu i vrstama vina, kao i o procesu proizvodnje.

Dekoraciju enterijera upotpunila je instalacija veštačke reke sa pravom vodom, koja je proticala jednim delom partera u hali. Takođe, vizuelnoj upečatljivosti Vinske vizije Otvorenog Balkana doprinelo je kompletno brendiranje preko 90 promotivnih površina različitih formata. Posebno atraktivni posetiocima bili su i tzv. „Digitalni grozdovi“, postavljeni na četiri mesta u hali 1 Beogradskog sajma. Svaka od ove četiri masivne čelične instalacije imala je veličinu 6×5,5m, težinu preko 3 tone, a na svakom „grozdu“ nalazilo se 130 LED panela koji su emitovali različite audio-vizuelne sadržaje.

Skoro 400 izlagača i proizvođača vina iz više od 20 zemalja učestvovalo je na ovoj jedinstvenoj manifestaciji, koja se održavala u čak šest hala – 1, 1A, 2, 3, 4 i 5 – Beogradskog sajma. Na sajmu je bilo prisutno više od 230 izlagača iz zemalja inicijative Otvoreni Balkan, kao i veliki broj vinarija iz Crne Gore, BiH, Hrvatske, Slovenije, Italije, Francuske, Argentine, Čilea, Južne Afrike…

Prvi međunarodni sajam vina „Vinska vizija Otvorenog Balkana“ otpočeo je svečanim otvaranjem kojem su prisustvovali najviši zvaničnici zemalja Otvorenog Balkana.

Ovom prilikom održano je i sajamsko takmičenje „Vinski trofej Otvorenog Balkana“, brojni stručni skupovi i masterklasovi, kao i poslovni B2B susreti na kojima su izlagači imali mogućnost da prošire svoje poslovanje.

O veličini i složenosti čitave postavke, govore i sledeći zanimljivi podaci: na površini od preko 300 kvadratnih metara LED ekrana emitovali su se najrazličitiji audio-vizuelni sadržaji; iskorišćeno je preko 10.000 kvadratnih metara tepiha i više od 2000 m2 štampanog PVC poda; obezbeđeno je preko 200 komada različitih rekvizita i više od sto jedinica biljaka, među kojima i 40 stabala drveća.

U produkciji i organizaciji događaja učestvovali su i: BeoExpo System, Skymusic Production, Bulb Creation, Pozitiv MVP, Freeline Studio, Specific, Zoom Media, Integraltechnic, atelje Mini Bees, video produkcija NEO – New Entertainment Office i mnogi drugi.

Najveći međunarodni sajam jugoistočne Evrope postavio je nove standarde kada je u pitanju prezentacija vina i vinske kulture regiona Zapadnog Balkana.

M2Communications

PROMOCIJA AP VOJVODINA DUBAI EXPO 2020

Na svetskoj izložbi Dubai EXPO 2020, 18. januara održana je promocija Autonomne Pokrajine Vojvodine.

U okviru tematske nedelje „Globalni ciljevi“, AP Vojvodina je u paviljonu Republike Srbije prezentovala svoje privredne potencijale sa posebnim akcentom na sektor automobilske industrije, agrobiznisa i informacionih tehnologija koje važe za njihov najveći adut.

Usluge:

Event Design & Production

Industrije:

Government, Business Associations and NGO

Predstavnici najvećih kompanija iz IT sektora i visoke tehnologije iz naše severne pokrajine, imali su priliku da na promociji predstave inovacije i ideje u svojoj oblasti.

Ulogu virtuelnog moderatora na događaju imao je robot LA-LA koje je prisutne goste zabavljao ali i informisao o svim industrijskim potencijalima kojima raspolaže Vojvodina.

Naš tim je bio zadužen za kreativni koncept promocije kao i samu realizaciju događaja na terenu.

Razvojni potencijal Vojvodine i tehnologije budućnosti kao ključni motivi kreativno koncepta predstavljanja AP Vojvodina na DUBAI EXPO 2020.

M2Communications

SAM GALA 2021

Dvostruki jubilej Srpske asocijacije menadžera svečano je obeležen u Kristalnoj dvorani hotela Hyatt. Gala veče povodom petnaest godina postojanja SAM-a, kao i deset godina svečanog obeležavanja najeminentnijeg poslovnog događaja, i ove godine okupilo je ljude iz sveta biznisa na jednom mestu.

Usluge:

Event Design & Production

Video Production

Industrije:

Government, Business Associations and NGO

Naš tim se pobrinuo za kreativni koncept i produkciju događaja, kao i za scenario i produkciju filma posvećenog jubileju petnaest godina SAM-a. Ovogodišnje Gala veče i svečana dodela godišnjih SAM nagrada ugostila je preko 250 uglednih zvanica. Početak događaja obeležio je scenski perofrmas inspirisan osnovnim vrednostima SAM-a, a to su poverenje, prijateljstvo, promena, odgovornost i davanje. Dizajn scene zasnovan je na „catwalk“ konceptu. Pet glavnih SAM nagrada raspoređeno je na postamentima duž catwalk-a čime je kreirana postavka koja je doprinela dinamičnijem mizansenu tokom programa. Voditeljski par gala večeri, Dragana Kosjerina i Vladimir Jelić izneli su program na visokom novu i pobrinuli se za dobru atmosferu.

Film posvećen jubileju sumira ključne rezultate i najznačajnije uspehe SAM-a u proteklih 15 godina. Poseban segment filma čine emotivne refleksije šest istaknutih članova SAM-a, koji su iz lične perspektive predstavili značaj i budućnost SAM-a i na koji način ih ljudi koji čine okosnicu asocijacije inspirišu, a aktivnosti i energija motivišu.

Specijalno priznanje za realizaciju i pozicioniranje SAM Gale kao vrhunskog poslovnog događaja, pripalo je koosnivaču i direktoru naše agencije, Miru Antiću.

M2Communications

GODIŠNJICA POKRETA NESVRSTANIH ZEMALJA

Na mestu gde je sve počelo, 60 godina kasnije, obeležena je godišnjica od prve konferencije Pokreta nesvrstanih zemalja. Na beogradskom sajmu 11. i 12. oktobra održan je ovaj visoki diplomatski skup, a jedan od najvažnijih zadataka pripao je našem timu.

Usluge:

Creative & Communications

Event Design & Production

Video Production

Industrije:

Government, Business Associations and NGO

Ovim povodom, Beograd je ugostio preko 100 stranih delegacija, među kojima su predsednici država i 40 šefova diplomatija. Suorganizatori ovogodišnje konferencije Pokreta nesvrstanih, Srbija i Azerbejdžan imali su priliku da dočekaju delegacije u svečanom i impresivnom ambijentu.

Događaj je svečano otvoren audio vizuelnim spektaklom, animacijom koja se integrisano emitovala putem mapinga na podu u centralnom delu sale, na četiri velika LED ekrana i specijalnoj instalaciji iznad delegatskog stola sačinjenoj od transparentih LED ekrana. Art direkcija 60. godišnjice zasnovana na motivima vodenih boja, koje su pretapanjem i menjanjem kolorita dočarale priču o nastanku Pokreta nesvrstanih, istoriji i simbolima, kao i ciljevima kojima streme u budućnosti. Posebnu pažnju privukla je impresivna instalacija u glavnoj hali, na površini od čak 220 kvadratnih metara. Instalacija se sastojala od žive prirode prepune cveća i zelenila, koje simbolišu srpske predele.

Režirali smo TV i prenos i live streaming dvodnevnog susreta, a naš signal preuzleli su nacionalna televizija, novinske agencije i mediji iz zemlje, regiona i sveta.

U produkciji i organizaciji događaja učestvovali su: BeoExpo System, Skymusic Production, Bulb Creation, Pozitiv MVP, Freeline Studio, Ivan Aran Studio, Prosound i video produkcija NEO – New Entertainment Office.

M2Communications

WESTERN BALKANS RAIL SUMMIT

Evropska godina železnice, 2021. svečano je obeležena održavanjem Western Balkans Rail Summit-a, 13. septembra u Beogradu. Glavni cilj ovog susreta bio je da se železnica istakne kao jedan od najsigurnijeg i najodrživijeg vida transporta.

Usluge:

Event Design & Production

Video Production

Industrije:

Government, Business Associations and NGO

Prvi Western Balkans Rail Summit organizovali smo na inicijativu Stalnog sekretarijata Transportne zajednice, Evropske investicione banke i Evropske banke za obnovu i razvoj, a pod pokroviteljstvom Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Srbije.

Na samitu su prisustvovale delegacije iz zemalja zapadnog Balkana, kao i šest ministara zapadnog Balkana, koji su diskutovali na temu ulaganja u železnički saobraćaj i reforme politike železnice koje će železnička putovanja ponovo učiniti privlačnim za građane i privredu u regionu.

Prvi železnički samit održan je u formi hibridnog event-a, kao kombinacija live govornika i online uključenja.

Naš zadatak bio je kreiranje kreativnog koncepta događaja, vizuelnog identiteta prvog železničkog samita, kao i realizacija projekta.

„The future is on tracks.“

M2Communications

PARALELNA STVARNOST – SUROVA REALNOST

Projekat „Paralelna stvarnost – surova realnost“ za nevladinu organizaciju Astra, sproveden je u cilju podizanja svesti o trgovini ljudima.

Usluge:

Content Creation & Digital

Creative & Communications

Video Production

Industrije:

Government, Business Associations and NGO

Problem trgovine ljudima deluje kao paralelna stvarnost, kao da je nevidljiv i da se dešava daleko od nas, međutim to je problem u kom ovakve pojave deluju neprimetno, dok je realnost drugačija i još surovija. To je naša surova realnost.

Kampanja ukazuje na tri najzastupljenija vida trgovine ljudima: seksualnu eksploataciju, eksploataciju dece i radnu eksploataciju

„Creative device“ kampanje su predstavljali imaginarni lanci. Imaginarni lanac snažno simbolizuje sve ono čime trgovac ljudima vezuje svoju žrtvu: ucenom, prisilom, kaznom, pretnjom, strahom, a što na prvi pogled nije vidljivo. Kampanja nastoji da te lance učini vidljivijim i uči nas da ih lakše prepoznamo.

Sprovedena je integrisana kampanja na sledećim kanalima komunikacije: TVC, OOH, digitalna kampanja na društvenim mrežama i PR.

Postignuti rezultati:

1. Mediji:
• 12 TV gostovanja
• 106 objava na web-u i social media kanalima
• 32 objave u print izdanjima

2. Društvene mreže:
• Total reach 645.000 korisnika
• Total view 201.500 pregleda
• Total engagement 22.200 reakcija

Kampanja „Paralelna stvarnost-Surova realnost“ je pokrenula snažne reakcije javnosti. Broj poziva call centru putem SOS telefona se uvećao za 120% u odnosu na isti period prethodne godine.

Pobednički projekat na Disrupt nagradnom konkursu u kategoriji Agencije i Mediji – Komunikacija.

NVO Astra – Anti trafficking action