Play Close
AMAZFIT GLOBALNA KAMPANJA ZA OLIMPIJSKE IGRE

Kreiranje globalne kampanje za Amazfit, bilo je uzbudljiv i zahtevan projekat, pre svega zbog vrlo ograničenog vremenskog roka. Zadatak je bio predstaviti Amazfit Balance pametni sat i njegovu revolucionarnu tehnologiju na zabavan i pristupačan način – tako da se na najbolji mogući način istakne njegova uloga u pozitivnoj promeni koju donosi u živote ljudi, čineći ih aktivnijim, zdravijim i pokretnijim.

Usluge:

Digital & Content Creation

Top 10

Video & Photo Production

Industrije:

ICT

Sports

Projekat je počeo inspirativnim i međunarodnim pitchem. Trebalo je osmisliti kampanju koja će odjeknuti na više tržišta i jezika. To smo i uradili i dobili pitch!

Od brainstorminga do finalno odobrenog scenarija, napisali smo barem 8 različitih reklama. Kada je klijent izabrao scenario za koji ćemo snimati reklamu, svaku scenu smo finalno dorađivali tako da jasno i tačno komunicira u različitim kulturama, jer će se prikazivati globalno.

Kreativni koncept kampanje temelji se na prikazu praktične, svakodnevne upotrebe revolucionarnog AI softvera, premijerno integrisanog u pametni sat Amazfit.

Priča prati mladu, energičnu osobu koja, zahvaljujući intuitivnim sugestijama i praktičnim funkcijama uređaja, uspešno rešava svakodnevne izazove. Na taj način, Amazfit se transformiše iz običnog pametnog sata u nezamenljivog saveznika urbanog životnog stila.

Pored pisanja scenarija, centar našeg kreativnog zadatka bila je i art direkcija. Uz glumace, reditelje i produkcijsku ekipu u tim smo doveli i direktora fotografije, dobitnika kanskog Lava da sa nama predstavi Amazfit Balance na najbolji mogući način.

Za snimanje ove reklame koristili smo opremu i tehnologiju poslednje generacije, a video je sniman u 8K rezoluciji.
TV reklama je bila samo jedan od zadataka.

Uradili smo i nekoliko kraćih verzija ovog videa, kako bismo osigurali autentični online identitet i upotpunili prisustvo Amazfit-a na društvenim mrežama. Snimili smo i seriju lifestyle fotografija koje prate TV kampanju da bi mogli da predstavimo proizvod i kroz druge formate, medije i kanale komunikacije.

Kampanja je snimana namenski, kako bi se njeno prikazivanje poklopilo sa velikim letnjim sportskim događajima poput Evropskog fudbalskog prvenstva i Olimpijskih igara, i da bi se na taj način osigurala njena maksimalna vidljivost.

Za samo deset nedelja, proizveli smo gotovu TV reklamu, nekoliko kraćih videa za društvene mreže i seriju lifestyle fotografija. Kampanja je originalno snimana na engleskom jeziku i sinhronizovana na četiri druga jezika, trenutno se emituje na sportskim kanalima u Nemačkoj, Francuskoj, Španiji i Italiji, a planirano je dalje emitovanje u druge zemlje tokom Olimpijskih igara u Parizu. Na digitalu ova kampanja aktivna je globalno.

Amazfit međunarodni tim izrazio je zadovoljstvo saradnjom, brzinom kreativnog rada i organizacijom projekta, a mi smo uživali radeći u međunarodnom okruženju.

Pozitivno je i to što smo se susreli sa različitim perspektivama ljudi, njihovim razumevanjem humora, razumevanjem filmskog i engleskog jezika i na kraju uspeli da zadovoljimo sva očekivanja tima.

Kampanja je uspešno predstavila pametni sat – Amazfit Balance kao neophodnog saputnika urbanog života, ispunivši očekivanja klijenta i prikazujući inovativne mogućnosti proizvoda. Ujedno ona je i najbrže urađena reklamna kampanja u našem portfoliju.

Svedoči da, smo otvoreni za različite vidove saradnje i da uspešno odgovaramo baš velikim izazovima.

WEBIZ 8.0 VIRTUAL

U vremenu neizvesnosti i nezapamćenog izazova za event industriju, u vremenu izvan masovnih okupljanja, okrenuli smo se organizaciji događaja u online okruženju. Virtuelni i hibridni događji su postali neizostavni deo današnjice.

Webiz, konferencija o novim tehnologija, inovacijama i IT preduzetništvu se 2020. godine održala po osmi put. Upravo u ovoj godini Webiz je doživeo svoj upgrade odgovarajući na sve izazove.

Usluge:

Experience Design & Event Production

Video & Photo Production

Industrije:

ICT

Obuhvatala je četiri ključna segmenta: Fintech, E-commerce, Gaming i Martech koji su predstavljeni u dva dana jedinstvene virutelne konferencije u kojoj je učestvovalo 38 govornika u preko 15 izlaganja i panela.

Produkcijski, događaj je pomerio granice. Ovakav nivo organizacije i novog doživaljaja u on-line okruženju je po prvi put viđen na ovim prostorima. Neke od glavnih karakteristika produkcije:

• Potpuno 3D okruženje prilagođeno „real time streaming-u“
• Originalni dizajn 3D animiranog studija
• Mapirane pozicije kamera i realistični uglovi snimanja
• Preko 25 ljudi u izvršnoj realizaciji virtuelnog događaja

Virutelni studio je opremljen sa šest Full HD kamera kojima su precizino mapirane pozicije u cilju postizanja realističnog ugla gledanja u odnosu na 3D okruženje.

Virutelni studio je opremljen sa šest Full HD kamera kojima su precizino mapirane pozicije u cilju postizanja realističnog ugla gledanja u odnosu na 3D okruženje.

Streaming konferencije podržan je tehnološkim alatima za real time uključenje govornika sa udeljenih lokacija direktno u virutelni ekran 3D studija, kao i rešenjima za interakciju sa publikom, poput Q&A i live polls softvera. Komandni centar produkcije predstavljala je režija stacionirana u odvojenom objektu u odnosu na studio.

Produkcijiski tim, upravljano je svakim segmentom organizacije događaja i streaminga, prateći događaj na 30 kontrolnih monitora.

Konferenciju je ukupno pratilo preko 4.273 gledalaca online. Prvi dan 1.851, a drugi 2.422 gledalaca, sa prosečnom gledanošću od preko 400 uniqe viewers po satu.

Virtuelni događaji su možda trenutna tržišna potreba, ali uz kreativnost, adekvatnu tehnologiju i kreiranje jedinstvenog online iskustva, mogu postati kao relevantan segment event produkcije.