Play Close
AMAZFIT GLOBALNA KAMPANJA ZA OLIMPIJSKE IGRE

Kreiranje globalne kampanje za Amazfit, bilo je uzbudljiv i zahtevan projekat, pre svega zbog vrlo ograničenog vremenskog roka. Zadatak je bio predstaviti Amazfit Balance pametni sat i njegovu revolucionarnu tehnologiju na zabavan i pristupačan način – tako da se na najbolji mogući način istakne njegova uloga u pozitivnoj promeni koju donosi u živote ljudi, čineći ih aktivnijim, zdravijim i pokretnijim.

Projekat je počeo inspirativnim i međunarodnim pitchem. Trebalo je osmisliti kampanju koja će odjeknuti na više tržišta i jezika. To smo i uradili i dobili pitch!

Od brainstorminga do finalno odobrenog scenarija, napisali smo barem 8 različitih reklama. Kada je klijent izabrao scenario za koji ćemo snimati reklamu, svaku scenu smo finalno dorađivali tako da jasno i tačno komunicira u različitim kulturama, jer će se prikazivati globalno.

Kreativni koncept kampanje temelji se na prikazu praktične, svakodnevne upotrebe revolucionarnog AI softvera, premijerno integrisanog u pametni sat Amazfit. Priča prati mladu, energičnu osobu koja, zahvaljujući intuitivnim sugestijama i praktičnim funkcijama uređaja, uspešno rešava svakodnevne izazove. Na taj način, Amazfit se transformiše iz običnog pametnog sata u nezamenljivog saveznika urbanog životnog stila.

Pored pisanja scenarija, centar našeg kreativnog zadatka bila je i art direkcija. Uz glumace, reditelje i produkcijsku ekipu u tim smo doveli i direktora fotografije, dobitnika kanskog Lava da sa nama predstavi Amazfit Balance na najbolji mogući način. Za snimanje ove reklame koristili smo opremu i tehnologiju poslednje generacije, a video je sniman u 8K rezoluciji.

TV reklama je bila samo jedan od zadataka. Uradili smo i nekoliko kraćih verzija ovog videa, kako bismo osigurali autentični online identitet i upotpunili prisustvo Amazfit-a na društvenim mrežama. Snimili smo i seriju lifestyle fotografija koje prate TV kampanju da bi mogli da predstavimo proizvod i kroz druge formate, medije i kanale komunikacije.

Kampanja je snimana namenski, kako bi se njeno prikazivanje poklopilo sa velikim letnjim sportskim događajima poput Evropskog fudbalskog prvenstva i Olimpijskih igara, i da bi se na taj način osigurala njena maksimalna vidljivost.

Za samo deset nedelja, proizveli smo gotovu TV reklamu, nekoliko kraćih videa za društvene mreže i seriju lifestyle fotografija. Kampanja je originalno snimana na engleskom jeziku i sinhronizovana na četiri druga jezika, trenutno se emituje na sportskim kanalima u Nemačkoj, Francuskoj, Španiji i Italiji, a planirano je dalje emitovanje u druge zemlje tokom Olimpijskih igara u Parizu. Na digitalu ova kampanja aktivna je globalno.

Amazfit međunarodni tim izrazio je zadovoljstvo saradnjom, brzinom kreativnog rada i organizacijom projekta, a mi smo uživali radeći u međunarodnom okruženju. Pozitivno je i to što smo se susreli sa različitim perspektivama ljudi, njihovim razumevanjem humora, razumevanjem filmskog i engleskog jezika i na kraju uspeli da zadovoljimo sva očekivanja tima.

Kampanja je uspešno predstavila pametni sat – Amazfit Balance kao neophodnog saputnika urbanog života, ispunivši očekivanja klijenta i prikazujući inovativne mogućnosti proizvoda. Ujedno ona je i najbrže urađena reklamna kampanja u našem portfoliju.

Svedoči da, smo otvoreni za različite vidove saradnje i da uspešno odgovaramo baš velikim izazovima.

VIZUELNI IDENTITET KOJI SIMBOLIZUJE ENERGIJU I KRETANJE

Uzbudljive vesti dolaze iz sportskog udruženja „Aktivniji“ – upravo su otkrili svoj novi logo koji odražava energiju, kretanje i posvećenost zdravom načinu života!

Ovaj logo nije samo simbol, već i priča. Nastao je kao spoj dva ključna simbola: inicijala „A“ koji predstavljaju brend „Aktivniji“ i atletskih staza za trčanje. Ova kombinacija simbola ne samo da naglašava ciljeve udruženja – a to su organizovanje, planiranje i programiranje sportskog treninga rekreativaca – već ističe i važnost aktivnog i zdravog načina života za pojedinca i zajednicu.

Usluge:

Brand Development

Industrije:

Art, Entertainment & Lifestyle

Sports

Ono što ovaj logo čini posebnim je njegova dinamična i snažna konstrukcija koja istovremeno predstavlja stabilnost i pokret. Staze koje se prepliću unutar logotipa nisu slučajne; one označavaju putanju, usmerenje i napredak. To je kao da logo prati i podržava pojedinca na putu ka aktivnijem načinu života.

Ovaj logo nije samo simbol udruženja „Aktivniji“, već i poziv svakom pojedincu da se pridruži pokretu ka zdravijem i aktivnijem načinu života. Uz podršku udruženja, svako može pronaći svoj put ka uspešnijem učešću u sportskim aktivnostima i postizanju svojih ciljeva.

Usluge:

Brand Development

Industrije:

Art, Entertainment & Lifestyle

Sports

PADEL BELGRADE OPEN BREND DIZAJN

Uzbuđeni smo što možemo da predstavimo novi, dinamičan logo za Padel Belgrade Open! Logo je dizajniran da obuhvati energiju i strast rastućeg i sve popularnijeg padel sporta, urbane igre sa reketima, koja kombinuje elemente tenisa i skvoša.

Kreativni koncept logotipa zasnovan je na nekoliko premisa: asocirajući na olimpijski prsten, logo prihvata estetiku slobodnog duha, simbolizujući sportsko jedinstvo koje padel promoviše. Takođe, važna je i simbolika zamaha reketa, jer apstraktni oblici logoa fluidni su i dinamični, podsećajući na graciozni zamah padel reketa.

Usluge:

Brand Development

Design & Art Direction

Industrije:

Art, Entertainment & Lifestyle

Sports

Pri bližem pogledu, apstraktne forme logotipa se spajaju, formirajući prepoznatljive oblike reketa i loptice. Novi logo Padel Belgrade Open-a-a ponosi se i bojama grba glavnog grada Beograda, stvarajući snažnu povezanost između turnira i grada domaćina.

Ovaj logo nije statičan, već predstavlja pokret i energiju padel sporta. On simbolizuje i duh Beograda – grada živahnog, otvorenog i spremnog na pobedu!

Verujemo da ovaj logo savršeno predstavlja turnir Padel Belgrade Open i Beograd kao metropolu sporta i kulture. Verujemo da će novi logotip mnoge podstaći budu deo uzbudljive turnirske padel avanture!