HR World – Experience Design
Šta je zapravo Experience Design, kako funkcioniše u praksi i zašto je važan kao deo savremenih poslovnih procesa.
Zašto je Experience design danas važan i na koji način ostaje urezan u pamćenje potrošača, piše Miro Antić u novom broju časopisa HR World koji kroz relevantne tekstove autora iz različitih oblasti unosi inovacije i trendove u svet HR-a.
„Experience dizajn je pristup koji ima za cilj da pokrene događaje, definiše dizajn i karakteristike proizvoda ili usluge, redefiniše proces, kreira ambijent ili poslovnu strategiju, I zato ga treba posmatrati kao neodvojivu komponentu svih biznis i marketinških aktivnosti. Mnogi poput Ubera ili Airbnb-a, uzdrmali su tržišta i stvorili snažne biznise, jer su se prilikom razvoja svog poslovanja usredsredili na kreiranje novog korisničkog iskustva i transformaciju postojećih biznis modela.“
„Dizajn iskustva predstavlja moćan marketinški alat, a razumevanje zašto naši potrošači/klijenti razmišljaju na određen način i kako donose odluke može nam pomoći da kreiramo efikasne kampanje. Brojne principi iz psihologije se koriste kako bi maksimizovali efekat exeprience dizajna.“
Tekst u celosti možete pročitati na linku:
Projekat „Paralelna stvarnost – surova realnost“ dobitnik nagrade na Disrupt nagradnom konkursu
Pobednik u kategoriji Agencije i mediji – Komunikacija.
M2COMMUNICATIONS AGENCIJA GODINE 2020. NA MEĐUNARODNOM FESTIVALU CONVENTA CROSSOVER
Uprkos krizi koja je u svet organizacije događaja unela veliku neizvesnost i promene, regionalna industrija kongresa se uspešno prilagođava.