Play Close
VIZUELNI IDENTITET KOJI SIMBOLIZUJE ENERGIJU I KRETANJE

Uzbudljive vesti dolaze iz sportskog udruženja „Aktivniji“ – upravo su otkrili svoj novi logo koji odražava energiju, kretanje i posvećenost zdravom načinu života!

Ovaj logo nije samo simbol, već i priča. Nastao je kao spoj dva ključna simbola: inicijala „A“ koji predstavljaju brend „Aktivniji“ i atletskih staza za trčanje. Ova kombinacija simbola ne samo da naglašava ciljeve udruženja – a to su organizovanje, planiranje i programiranje sportskog treninga rekreativaca – već ističe i važnost aktivnog i zdravog načina života za pojedinca i zajednicu.

Usluge:

Brand Development

Industrije:

Art, Entertainment & Lifestyle

Sports

Ono što ovaj logo čini posebnim je njegova dinamična i snažna konstrukcija koja istovremeno predstavlja stabilnost i pokret. Staze koje se prepliću unutar logotipa nisu slučajne; one označavaju putanju, usmerenje i napredak. To je kao da logo prati i podržava pojedinca na putu ka aktivnijem načinu života.

Ovaj logo nije samo simbol udruženja „Aktivniji“, već i poziv svakom pojedincu da se pridruži pokretu ka zdravijem i aktivnijem načinu života. Uz podršku udruženja, svako može pronaći svoj put ka uspešnijem učešću u sportskim aktivnostima i postizanju svojih ciljeva.

Usluge:

Brand Development

Industrije:

Art, Entertainment & Lifestyle

Sports

MPC ECHO KONFERENCIJA – ODJEK INOVATIVNOG BIZNISA 

Beograd je 23. aprila bio svedok jedinstvenog biznis odjeka – MPC Echo konferencije koju je u imerzivnoj atmosferi Sava Centra organizovala kompanija MPC Properties. Ovaj događaj predstavljao je spoj biznisa, inovacija i održivosti, sa posebnim akcentom na budućnost izgradnje, ritejla i nekretnina.

Za ovaj vizuelni i konceptualni spektakl bio je zadužen kreativni tim M2C, koji se pobrinuo za vizuelni identitet konferencije, osmislivši logo, grafičke elemente i sve ono što je vizuelno definisalo atmosferu skupa.

Usluge:

Brand Development

Experience Design & Event Production

Industrije:

Real Estate & Construction

M2C tim je takođe bio odgovoran za naziv i kreativni koncept konferencije. Pojam „Echo“ odabran je kao metafora za širenje dobrih ideja i poruka, a naš tim bio je zadužen i za organizacionu i tehničku realizaciju, kao i scenografsku postavku, koja je preobrazila prostor Sava Centra u posebno imerzivno iskustvo.

Usluge:

Brand Development

Experience Design & Event Production

Industrije:

Real Estate & Construction

Svaki element konferencije bio je usklađen sa vrednostima i vizijom klijenta MPC Properties, čije inovacije, osmišljene sa jasnom idejom o pozitivnom uticaju na životnu sredinu, teže ka zdravijem i ispunjenijem životu pojedinca i čitave zajednice.

Ovo je, inače, prva održana konferencija ovog tipa sa ambicijom da MPC Echo postane godišnji događaj, važna biznis platforma za razmenu znanja i iskustava u dinamičnoj industriji nekretnina.

Usluge:

Brand Development

Experience Design & Event Production

Industrije:

Real Estate & Construction

CEO SVET, NA TVOJ NAČIN

Ovako izgleda rebranding agencije za putovanja. Ali ne bilo kakve – u pitanju je Travel Boutique – beogradska agencija sa tradicijom u organizaciji luksuznih putovanja.

Usluge:

Brand Development

Digital & Content Creation

Industrije:

Hospitality & Travel

Slogan koji je usvojen, bio je jednostavan i istinit prikaz onoga što Travel Boutique i jeste. Komunikacija je bez komplikovanih izraza, velikih reči i skrivenih poruka, jer ova agencija velike stvari pokazuje na delu, a kroz svoju dosadašnju komunikaciju neguje transparentnost.

To vidimo u predstavljanju destinacija na društvenim mrežama, koje nisu ulepšane i dorađivanje već se prikazuju “iz oka” i objektiva putnika, tako da svi koji žele da putuju znaju šta ih tačno očekuje.

Naš zadatak bio je da istaknemo ponudu najegzotičnijih, najudaljenijih i skrivenih mesta na planeti. U isto vreme, trebalo je prikazati sofisticiranost putnika i njihovih želja, koji u Travel Boutique-u mogu da skroje putovanje po svojoj meri. To znači da je svaki putnik, ali i svaki odlazak na neku destinaciju, poseban i različit, baš kao biser.

Kada sve ovo uzmemo u obzir, simbol školjke čini se kao potpuno logično rešenje.

Međutim, do ideje smo došli razradom svih elemenata i vrednosti ovog brenda. Tražili smo prave reči, boje i oblike koji će preneti ideju koju su osnivači agencije imali kada su započinjali svoje poslovno putovanje!

Vizuelne promene su se desile na sajtu i na društvenim mrežama, a primenili smo rebranding i na druge offline formate, po potrebi klijenta.
Na društvenim mrežama kreirali smo seriju postova, od kojih je i jedan Reel video koji govori o promeni logoa i dostignućima koje je tim ove kompanije uradio za svojih 14 godina poslovanja.
Ovakvi projekti, posebno nas inspirišu jer je zadatak, već etabliran brend, komunikaciono osnažiti i vizuelno podići na novu lestvicu.

PADEL BELGRADE OPEN BREND DIZAJN

Uzbuđeni smo što možemo da predstavimo novi, dinamičan logo za Padel Belgrade Open! Logo je dizajniran da obuhvati energiju i strast rastućeg i sve popularnijeg padel sporta, urbane igre sa reketima, koja kombinuje elemente tenisa i skvoša.

Kreativni koncept logotipa zasnovan je na nekoliko premisa: asocirajući na olimpijski prsten, logo prihvata estetiku slobodnog duha, simbolizujući sportsko jedinstvo koje padel promoviše. Takođe, važna je i simbolika zamaha reketa, jer apstraktni oblici logoa fluidni su i dinamični, podsećajući na graciozni zamah padel reketa.

Usluge:

Brand Development

Design & Art Direction

Industrije:

Art, Entertainment & Lifestyle

Sports

Pri bližem pogledu, apstraktne forme logotipa se spajaju, formirajući prepoznatljive oblike reketa i loptice. Novi logo Padel Belgrade Open-a-a ponosi se i bojama grba glavnog grada Beograda, stvarajući snažnu povezanost između turnira i grada domaćina.

Ovaj logo nije statičan, već predstavlja pokret i energiju padel sporta. On simbolizuje i duh Beograda – grada živahnog, otvorenog i spremnog na pobedu!

Verujemo da ovaj logo savršeno predstavlja turnir Padel Belgrade Open i Beograd kao metropolu sporta i kulture. Verujemo da će novi logotip mnoge podstaći budu deo uzbudljive turnirske padel avanture!

ADRIATIC SPIRITS BRAND DESIGN

Adriatic Spirits je kompanija osnovana 2021. godine, koja zastupa luksuzna alkoholna pića najvišeg kvaliteta u jadranskom regionu. Vizija i dugoročni cilj ove kompanije je da postane regionalni lider u uvozu i distribuciji destilovanih žestokih pića vrhunskog kvaliteta i time potrošačima pruži iskustvo potpunog uživanja i ukus zadovoljstva.

Usluge:

Brand Development

Design & Art Direction

Digital & Content Creation

Industrije:

FMCG

Wine & Spirits

Osnovna ideja vizuelnog identiteta Adriatic Spirits zasnovana je na minimalističkom, lako prepoznatljivom i asocijativnom simbolu puta i dva različita smera kretanja, koji u prenesenom značenju predstavljaju pojam razmene, odnosno distribucije.

Osnovu logotipa čine maksimalno apstrakovana i stilizovana slova „A“ i „S“.

Svojim uspravnim „linijama“ i svedenom formom logo asocira na stabilnost, luksuz, hedonizam i eleganciju, a bronzani odsjaj donosi otvoren, prozračan utisak koji se može primeniti na bilo koji prostor i materijal.

Tečnost tokom sipanja stvara fascinantan fluid i jedinstvene amorfne oblike koji se apstrahuju u negativan prostor logotipa.

CUPRA HERO INTERACTIVE VIDEO

Za klijenta Porsche SCG, osmislili smo i realizovali digitalnu kampanju čija je okosnica interaktivni video koji nosi naziv  “CUPRA HERO“, a zasnovan na konvergenciji gejming industrije i video tehnologije.

Ključni medij kampanje predstavljao je mikro sajt cuprahero.rs čiji osnovni sadržaj čini interaktivni video takmičarskog karaktera.

Usluge:

Brand Development

Design & Art Direction

Digital & Content Creation

Top 10

Video & Photo Production

Industrije:

Automotive Industry

Svi koji su se upustili u ovo jedinstveno interaktivno iskustvo imali su mogućnost da izaberu jedan od tri ponuđena karaktera – odnosno „svog“ heroja parkuristu – kao i da, u trci sa vremenom, odaberu svoj put put i stignu do cilja u rekordnom vremenu.

Ovakav vid kampanje predstavlja novi vid digitalnog iskustva primenjenog za potrebe oglašavanja i promocije.

Sa sloganom “Za sve hrabre koji biraju drugačiji put“, ova interaktivna avantura ima za cilj da na zabavan i zanimljiv način omogući igračima da odaberu karakteristike koje odlikuju jedinstven CUPRA DNK – a to su brzina, agilnost ili snaga.

„Brend kao što je Cupra doneo jedan novi stil, pristup i energiju u auto industriju. Za nas je predstavljao izazov da otkrijemo nove, inovativne vidove komunikacije sa ciljnom grupom, kao i da pružimo inspirativne podsticaje potrošačima”.

Priča koja prati interaktivni video ukazuje i na određene vrednosti koje svaki pojedinac treba da pospešuje u svom životu, bez obzira na okolnosti u kojima se nalazi. Nekada najbrži put do cilja i korišćenje prečica nije i najbolji put. Zato CUPRA Hero priča i jeste namenjena običnim ljudima, pravim herojima svakodnevice, koji se ponašaju u skladu sa sopstvenim kodeksom i pravim vrednostima i umeju da odaberu svoj put. 

Kampanja CUPRA Hero realizovana je u saradnji sa produkcijskom kućom NEO - New Entertainment Office. Za dizajn mikro veb stranice i tehničku podršku bio je zadužen System Studio, dok je naša

agencija, u skladu sa postavljenom strategijom, kreirala neposredno korisničko iskustvo.
CUPRA HERO digitalnu kampanju podržali su i brojni uticajni domaći influenseri, čiji se lifestyle poklapa sa CUPRA brendom i kojima je auto industrija važna sfera interesovanja.

Uspeh kampanje ogleda se u rezultatima jačanja svesti i skretanja pažnje na novi model na našem tržištu. Tokom tri nedelje takmičarksog dela kampanje zabeleženo je preko 36,000 jedinstvenih poseta mikro-sajtu cuprahero.rs, a ukupan broj onih koji su odigrali interaktivni video i zabeležili rezultat je preko 13,000 korisnika.

DIZAJN VIZUELNOG IDENTITETA

The Wild Table je jedinstveni „food experience“ koncept koji je osmišljen i razvijen u M2C Montenegro. The Wild Table divlju lepotu Crne Gore prenosi do trpezarijskog stola, kroz lokalnu hranu i raznovrsne zalogaje.

Usluge:

Brand Development

Design & Art Direction

Industrije:

Hospitality & Travel

Inspiraciju za izradu The Wild Table logotipa pronašli smo u sintezi koncepta „fine kuhinje“, jednostavnosti i raznovrsnosti ukusa koje na „divlji“ sto donosi Damir Moškov čiji je Instagram profil @gastrolomije.me jedan od najpopularnijih kulinarskih profila u Crnoj Gori.

Logotip je elegantan i jednostavan. Kvadrat u logotipu predstavlja sto iz ptičije perspektive, a bakarna boja simboliše prirodne elemente kao što su vatra i metal.

Kombinovanjem dva fonta, rukopisnog, kao simbola fine dining-a i beserifnog postignut je optimalan kontrast.

Naš koncept hrane je lokalni i divlji. Slavimo i modifikujemo lokalnu kuhinju u svakom jelu koje poslužimo.

BRAND STRATEGY & CREATIVE DEVELOPMENT

Klijentu Lavazza Montenegro pružamo full service uslugu koja uključuje: pozicioniranje i razvoj brand strategije, art direkcije i nastupa na tržištu; kreiranje integrisanih kampanja za svaki pojedinačni proizvod u Lavazza ponudi; kreiranje sadržaja za ATL i BTL aktivnosti; vođenje društvenih mreža i kreiranje sadržaja za digitalne kanale komunikacije; osmišljavanje i realizacija promotivnih aktivnosti; proširenje baze potencijalnih kupaca i povećanje online prodaje na e-shop-u.

Usluge:

Brand Development

Design & Art Direction

Digital & Content Creation

Industrije:

FMCG

Za Lavazza Montenegro smo idejno kreirali i razvili imidž kampanju „Jednostavno znaš“ sa ciljem da poruka ukaže da oni koji uživaju u Lavazza kafi znaju da je to pravi izbor.

Vizuali za „Jednostvano znaš“ kampanju su rađeni u tri pravca. Prikazani su vizuali sa motivima Crne Gore, zatim elegantni vizuali na crnoj pozadini sa espresso kafom u prvom planu, kao i svakodnevne životne situacije sa kojima se susrećemo i da je pravi beg od svakodnenvnice šoljica pravog espresa.

Imidž kampanja „Jednostavno znaš“ je svojom art direkcijom i porukom privukla pažnju ljubitelja ove kafe u Crnoj Gori.

FIAT 500L – NACIONALNA PREMIJERA SAMSUNG MINI STARS