Uzbudljive vesti dolaze iz sportskog udruženja „Aktivniji“ – upravo su otkrili svoj novi logo koji odražava energiju, kretanje i posvećenost zdravom načinu života!
Ovaj logo nije samo simbol, već i priča. Nastao je kao spoj dva ključna simbola: inicijala „A“ koji predstavljaju brend „Aktivniji“ i atletskih staza za trčanje. Ova kombinacija simbola ne samo da naglašava ciljeve udruženja – a to su organizovanje, planiranje i programiranje sportskog treninga rekreativaca – već ističe i važnost aktivnog i zdravog načina života za pojedinca i zajednicu.
Usluge:
Brand Development
Industrije:
Art, Entertainment & Lifestyle
Sports
Ono što ovaj logo čini posebnim je njegova dinamična i snažna konstrukcija koja istovremeno predstavlja stabilnost i pokret. Staze koje se prepliću unutar logotipa nisu slučajne; one označavaju putanju, usmerenje i napredak. To je kao da logo prati i podržava pojedinca na putu ka aktivnijem načinu života.
Ovaj logo nije samo simbol udruženja „Aktivniji“, već i poziv svakom pojedincu da se pridruži pokretu ka zdravijem i aktivnijem načinu života. Uz podršku udruženja, svako može pronaći svoj put ka uspešnijem učešću u sportskim aktivnostima i postizanju svojih ciljeva.
Usluge:
Brand Development
Industrije:
Art, Entertainment & Lifestyle
Sports
Beograd je 23. aprila bio svedok jedinstvenog biznis odjeka – MPC Echo konferencije koju je u imerzivnoj atmosferi Sava Centra organizovala kompanija MPC Properties. Ovaj događaj predstavljao je spoj biznisa, inovacija i održivosti, sa posebnim akcentom na budućnost izgradnje, ritejla i nekretnina.
Za ovaj vizuelni i konceptualni spektakl bio je zadužen kreativni tim M2C, koji se pobrinuo za vizuelni identitet konferencije, osmislivši logo, grafičke elemente i sve ono što je vizuelno definisalo atmosferu skupa.
Usluge:
Brand Development
Experience Design & Event Production
Industrije:
Real Estate & Construction
M2C tim je takođe bio odgovoran za naziv i kreativni koncept konferencije. Pojam „Echo“ odabran je kao metafora za širenje dobrih ideja i poruka, a naš tim bio je zadužen i za organizacionu i tehničku realizaciju, kao i scenografsku postavku, koja je preobrazila prostor Sava Centra u posebno imerzivno iskustvo.
Usluge:
Brand Development
Experience Design & Event Production
Industrije:
Real Estate & Construction
Svaki element konferencije bio je usklađen sa vrednostima i vizijom klijenta MPC Properties, čije inovacije, osmišljene sa jasnom idejom o pozitivnom uticaju na životnu sredinu, teže ka zdravijem i ispunjenijem životu pojedinca i čitave zajednice.
Ovo je, inače, prva održana konferencija ovog tipa sa ambicijom da MPC Echo postane godišnji događaj, važna biznis platforma za razmenu znanja i iskustava u dinamičnoj industriji nekretnina.
Usluge:
Brand Development
Experience Design & Event Production
Industrije:
Real Estate & Construction
Ovako izgleda rebranding agencije za putovanja. Ali ne bilo kakve – u pitanju je Travel Boutique – beogradska agencija sa tradicijom u organizaciji luksuznih putovanja.
Usluge:
Brand Development
Digital & Content Creation
Industrije:
Hospitality & Travel
Slogan koji je usvojen, bio je jednostavan i istinit prikaz onoga što Travel Boutique i jeste. Komunikacija je bez komplikovanih izraza, velikih reči i skrivenih poruka, jer ova agencija velike stvari pokazuje na delu, a kroz svoju dosadašnju komunikaciju neguje transparentnost.
To vidimo u predstavljanju destinacija na društvenim mrežama, koje nisu ulepšane i dorađivanje već se prikazuju “iz oka” i objektiva putnika, tako da svi koji žele da putuju znaju šta ih tačno očekuje.
Naš zadatak bio je da istaknemo ponudu najegzotičnijih, najudaljenijih i skrivenih mesta na planeti. U isto vreme, trebalo je prikazati sofisticiranost putnika i njihovih želja, koji u Travel Boutique-u mogu da skroje putovanje po svojoj meri. To znači da je svaki putnik, ali i svaki odlazak na neku destinaciju, poseban i različit, baš kao biser.
Kada sve ovo uzmemo u obzir, simbol školjke čini se kao potpuno logično rešenje.
Međutim, do ideje smo došli razradom svih elemenata i vrednosti ovog brenda. Tražili smo prave reči, boje i oblike koji će preneti ideju koju su osnivači agencije imali kada su započinjali svoje poslovno putovanje!
Vizuelne promene su se desile na sajtu i na društvenim mrežama, a primenili smo rebranding i na druge offline formate, po potrebi klijenta.
Na društvenim mrežama kreirali smo seriju postova, od kojih je i jedan Reel video koji govori o promeni logoa i dostignućima koje je tim ove kompanije uradio za svojih 14 godina poslovanja.
Ovakvi projekti, posebno nas inspirišu jer je zadatak, već etabliran brend, komunikaciono osnažiti i vizuelno podići na novu lestvicu.
Uzbuđeni smo što možemo da predstavimo novi, dinamičan logo za Padel Belgrade Open! Logo je dizajniran da obuhvati energiju i strast rastućeg i sve popularnijeg padel sporta, urbane igre sa reketima, koja kombinuje elemente tenisa i skvoša.
Kreativni koncept logotipa zasnovan je na nekoliko premisa: asocirajući na olimpijski prsten, logo prihvata estetiku slobodnog duha, simbolizujući sportsko jedinstvo koje padel promoviše. Takođe, važna je i simbolika zamaha reketa, jer apstraktni oblici logoa fluidni su i dinamični, podsećajući na graciozni zamah padel reketa.
Usluge:
Brand Development
Design & Art Direction
Industrije:
Art, Entertainment & Lifestyle
Sports
Pri bližem pogledu, apstraktne forme logotipa se spajaju, formirajući prepoznatljive oblike reketa i loptice. Novi logo Padel Belgrade Open-a-a ponosi se i bojama grba glavnog grada Beograda, stvarajući snažnu povezanost između turnira i grada domaćina.
Ovaj logo nije statičan, već predstavlja pokret i energiju padel sporta. On simbolizuje i duh Beograda – grada živahnog, otvorenog i spremnog na pobedu!
Verujemo da ovaj logo savršeno predstavlja turnir Padel Belgrade Open i Beograd kao metropolu sporta i kulture. Verujemo da će novi logotip mnoge podstaći budu deo uzbudljive turnirske padel avanture!
Adriatic Spirits je kompanija osnovana 2021. godine, koja zastupa luksuzna alkoholna pića najvišeg kvaliteta u jadranskom regionu. Vizija i dugoročni cilj ove kompanije je da postane regionalni lider u uvozu i distribuciji destilovanih žestokih pića vrhunskog kvaliteta i time potrošačima pruži iskustvo potpunog uživanja i ukus zadovoljstva.
Usluge:
Brand Development
Design & Art Direction
Digital & Content Creation
Industrije:
FMCG
Wine & Spirits
Osnovna ideja vizuelnog identiteta Adriatic Spirits zasnovana je na minimalističkom, lako prepoznatljivom i asocijativnom simbolu puta i dva različita smera kretanja, koji u prenesenom značenju predstavljaju pojam razmene, odnosno distribucije.
Osnovu logotipa čine maksimalno apstrakovana i stilizovana slova „A“ i „S“.
Svojim uspravnim „linijama“ i svedenom formom logo asocira na stabilnost, luksuz, hedonizam i eleganciju, a bronzani odsjaj donosi otvoren, prozračan utisak koji se može primeniti na bilo koji prostor i materijal.
Tečnost tokom sipanja stvara fascinantan fluid i jedinstvene amorfne oblike koji se apstrahuju u negativan prostor logotipa.
Za klijenta Porsche SCG, osmislili smo i realizovali digitalnu kampanju čija je okosnica interaktivni video koji nosi naziv “CUPRA HERO“, a zasnovan na konvergenciji gejming industrije i video tehnologije.
Ključni medij kampanje predstavljao je mikro sajt cuprahero.rs čiji osnovni sadržaj čini interaktivni video takmičarskog karaktera.
Usluge:
Brand Development
Design & Art Direction
Digital & Content Creation
Top 10
Video & Photo Production
Industrije:
Automotive Industry
Svi koji su se upustili u ovo jedinstveno interaktivno iskustvo imali su mogućnost da izaberu jedan od tri ponuđena karaktera – odnosno „svog“ heroja parkuristu – kao i da, u trci sa vremenom, odaberu svoj put put i stignu do cilja u rekordnom vremenu.
Ovakav vid kampanje predstavlja novi vid digitalnog iskustva primenjenog za potrebe oglašavanja i promocije.
Sa sloganom “Za sve hrabre koji biraju drugačiji put“, ova interaktivna avantura ima za cilj da na zabavan i zanimljiv način omogući igračima da odaberu karakteristike koje odlikuju jedinstven CUPRA DNK – a to su brzina, agilnost ili snaga.
„Brend kao što je Cupra doneo jedan novi stil, pristup i energiju u auto industriju. Za nas je predstavljao izazov da otkrijemo nove, inovativne vidove komunikacije sa ciljnom grupom, kao i da pružimo inspirativne podsticaje potrošačima”.
Priča koja prati interaktivni video ukazuje i na određene vrednosti koje svaki pojedinac treba da pospešuje u svom životu, bez obzira na okolnosti u kojima se nalazi. Nekada najbrži put do cilja i korišćenje prečica nije i najbolji put. Zato CUPRA Hero priča i jeste namenjena običnim ljudima, pravim herojima svakodnevice, koji se ponašaju u skladu sa sopstvenim kodeksom i pravim vrednostima i umeju da odaberu svoj put.
Kampanja CUPRA Hero realizovana je u saradnji sa produkcijskom kućom NEO - New Entertainment Office. Za dizajn mikro veb stranice i tehničku podršku bio je zadužen System Studio, dok je naša
agencija, u skladu sa postavljenom strategijom, kreirala neposredno korisničko iskustvo.
CUPRA HERO digitalnu kampanju podržali su i brojni uticajni domaći influenseri, čiji se lifestyle poklapa sa CUPRA brendom i kojima je auto industrija važna sfera interesovanja.
Uspeh kampanje ogleda se u rezultatima jačanja svesti i skretanja pažnje na novi model na našem tržištu. Tokom tri nedelje takmičarksog dela kampanje zabeleženo je preko 36,000 jedinstvenih poseta mikro-sajtu cuprahero.rs, a ukupan broj onih koji su odigrali interaktivni video i zabeležili rezultat je preko 13,000 korisnika.
The Wild Table je jedinstveni „food experience“ koncept koji je osmišljen i razvijen u M2C Montenegro. The Wild Table divlju lepotu Crne Gore prenosi do trpezarijskog stola, kroz lokalnu hranu i raznovrsne zalogaje.
Usluge:
Brand Development
Design & Art Direction
Industrije:
Hospitality & Travel
Inspiraciju za izradu The Wild Table logotipa pronašli smo u sintezi koncepta „fine kuhinje“, jednostavnosti i raznovrsnosti ukusa koje na „divlji“ sto donosi Damir Moškov čiji je Instagram profil @gastrolomije.me jedan od najpopularnijih kulinarskih profila u Crnoj Gori.
Logotip je elegantan i jednostavan. Kvadrat u logotipu predstavlja sto iz ptičije perspektive, a bakarna boja simboliše prirodne elemente kao što su vatra i metal.
Kombinovanjem dva fonta, rukopisnog, kao simbola fine dining-a i beserifnog postignut je optimalan kontrast.
Naš koncept hrane je lokalni i divlji. Slavimo i modifikujemo lokalnu kuhinju u svakom jelu koje poslužimo.
Klijentu Lavazza Montenegro pružamo full service uslugu koja uključuje: pozicioniranje i razvoj brand strategije, art direkcije i nastupa na tržištu; kreiranje integrisanih kampanja za svaki pojedinačni proizvod u Lavazza ponudi; kreiranje sadržaja za ATL i BTL aktivnosti; vođenje društvenih mreža i kreiranje sadržaja za digitalne kanale komunikacije; osmišljavanje i realizacija promotivnih aktivnosti; proširenje baze potencijalnih kupaca i povećanje online prodaje na e-shop-u.
Usluge:
Brand Development
Design & Art Direction
Digital & Content Creation
Industrije:
FMCG
Za Lavazza Montenegro smo idejno kreirali i razvili imidž kampanju „Jednostavno znaš“ sa ciljem da poruka ukaže da oni koji uživaju u Lavazza kafi znaju da je to pravi izbor.
Vizuali za „Jednostvano znaš“ kampanju su rađeni u tri pravca. Prikazani su vizuali sa motivima Crne Gore, zatim elegantni vizuali na crnoj pozadini sa espresso kafom u prvom planu, kao i svakodnevne životne situacije sa kojima se susrećemo i da je pravi beg od svakodnenvnice šoljica pravog espresa.
Imidž kampanja „Jednostavno znaš“ je svojom art direkcijom i porukom privukla pažnju ljubitelja ove kafe u Crnoj Gori.