Play Close
CUPRA HERO INTERACTIVE VIDEO

Za klijenta Porsche SCG, osmislili smo i realizovali digitalnu kampanju čija je okosnica interaktivni video koji nosi naziv  “CUPRA HERO“, a zasnovan na konvergenciji gejming industrije i video tehnologije.

Usluge:

Brand Development

Content Creation & Digital

Creative & Communications

Video Production

Industrije:

Automotive Industry

Ključni medij kampanje predstavljao je mikro sajt cuprahero.rs čiji osnovni sadržaj čini interaktivni video takmičarskog karaktera. Svi koji su se upustili u ovo jedinstveno interaktivno iskustvo imali su mogućnost da izaberu jedan od tri ponuđena karaktera – odnosno „svog“ heroja parkuristu – kao i da, u trci sa vremenom, odaberu svoj put put i stignu do cilja u rekordnom vremenu. Ovakav vid kampanje predstavlja novi vid digitalnog iskustva primenjenog za potrebe oglašavanja i promocije.

Sa sloganom “Za sve hrabre koji biraju drugačiji put“, ova interaktivna avantura ima za cilj da na zabavan i zanimljiv način omogući igračima da odaberu karakteristike koje odlikuju jedinstven CUPRA DNK – a to su brzina, agilnost ili snaga.

Priča koja prati interaktivni video ukazuje i na određene vrednosti koje svaki pojedinac treba da pospešuje u svom životu, bez obzira na okolnosti u kojima se nalazi. Nekada najbrži put do cilja i korišćenje prečica nije i najbolji put. Zato CUPRA Hero priča i jeste namenjena običnim ljudima, pravim herojima svakodnevice, koji se ponašaju u skladu sa sopstvenim kodeksom i pravim vrednostima i umeju da odaberu svoj put. 

Kampanja CUPRA Hero realizovana je u saradnji sa produkcijskom kućom NEO - New Entertainment Office. Za dizajn mikro veb stranice i tehničku podršku bio je zadužen System Studio, dok je naša agencija, u skladu sa postavljenom strategijom, kreirala neposredno korisničko iskustvo.

CUPRA HERO digitalnu kampanju podržali su i brojni uticajni domaći influenseri, čiji se lifestyle poklapa sa CUPRA brendom i kojima je auto industrija važna sfera interesovanja.

Uspeh kampanje ogleda se u rezultatima jačanja svesti i skretanja pažnje na novi model na našem tržištu. Tokom tri nedelje takmičarksog dela kampanje zabeleženo je preko 36,000 jedinstvenih poseta mikro-sajtu cuprahero.rs, a ukupan broj onih koji su odigrali interaktivni video i zabeležili rezultat je preko 13,000 korisnika.

„Brend kao što je Cupra doneo jedan novi stil, pristup i energiju u auto industriju. Za nas je predstavljao izazov da otkrijemo nove, inovativne vidove komunikacije sa ciljnom grupom, kao i da pružimo inspirativne podsticaje potrošačima”.

Slobodan Stefanović, Head of Event & Production M2Communications

DIZAJN VIZUELNOG IDENTITETA

The Wild Table je jedinstveni „food experience“ koncept koji je osmišljen i razvijen u M2C Montenegro. The Wild Table divlju lepotu Crne Gore prenosi do trpezarijskog stola, kroz lokalnu hranu i raznovrsne zalogaje.

Inspiraciju za izradu The Wild Table logotipa pronašli smo u sintezi koncepta „fine kuhinje“, jednostavnosti i raznovrsnosti ukusa koje na „divlji“ sto donosi Damir Moškov čiji je Instagram profil @gastrolomije.me jedan od najpopularnijih kulinarskih profila u Crnoj Gori.

Usluge:

Brand Development

Creative & Communications

Industrije:

Hospitality/Hotels & Resorts

Logotip je elegantan i jednostavan. Kvadrat u logotipu predstavlja sto iz ptičije perspektive, a bakarna boja simboliše prirodne elemente kao što su vatra i metal. Kombinovanjem dva fonta, rukopisnog, kao simbola fine dining-a i beserifnog postignut je optimalan kontrast.

Naš koncept hrane je lokalni i divlji. Slavimo i modifikujemo lokalnu kuhinju u svakom jelu koje poslužimo.

Damir Moškov – Partner/CEO – M2C Montenegro

BRAND STRATEGY & CREATIVE DEVELOPMENT

Klijentu Lavazza Montenegro pružamo full service uslugu koja uključuje:

• Pozicioniranje i razvoj brand strategije, art direkcije i nastupa na tržištu
• Kreiranje integrisanih kampanja za svaki pojedinačni proizvod u Lavazza ponudi
• Kreiranje sadržaja za ATL i BTL aktivnosti
• Vođenje društvenih mreža i kreiranje sadržaja za digitalne kanale komunikacije
• Osmišljavanje i realizacija promotivnih aktivnosti
• Proširenje baze potencijalnih kupaca i povećanje online prodaje na e-shop-u

Usluge:

Brand Development

Content Creation & Digital

Creative & Communications

Industrije:

FMCG

Za Lavazza Montenegro smo idejno kreirali i razvili imidž kampanju „Jednostavno znaš“ sa ciljem da poruka ukaže da oni koji uživaju u Lavazza kafi znaju da je to pravi izbor.

Vizuali za „Jednostvano znaš“ kampanju su rađeni u tri pravca. Prikazani su vizuali sa motivima Crne Gore, zatim elegantni vizuali na crnoj pozadini sa espresso kafom u prvom planu, kao i svakodnevne životne situacije sa kojima se susrećemo i da je pravi beg od svakodnenvnice šoljica pravog espresa.

Imidž kampanja „Jednostavno znaš“ je svojom art direkcijom i porukom privukla pažnju ljubitelja ove kafe u Crnoj Gori.

M2Communications

MARKO VUKIĆEVIĆ PERSONAL BRANDING | MEDIA & PARTNER RELATIONS

Marko Vukićević je najbolji srpski skijaš i buduća zvezda alpskog spusta.

Usluge:

Brand Development

Content Creation & Digital

Creative & Communications

Video Production

Industrije:

Sports

U junu 2018. postali smo Global Image and Brand Communications agencija kojoj su povereni izgradnja i upravljanje ličnim brendom Marka Vukićevića. Postavljen je tim stručnjaka koji će brinuti o razvoju ličnog brenda i kreiranju imidža, upravljati komunikacionom strategijom, odnosima sa javnošću, društvenim mrežama i komunikacijom sa partnerima i sponzorima.

Vizuelni identitet baziran je na markovim inicijalima i nadimku „Wolfy“ po kom je poznat među prijateljima u svetu skijanja.

Pred početak skijaške sezone 2018 – 2019. kreiran je dinamičan showreel, uspostavljeni odnosi sa brojnim medijima i partnerima i potpisan ugovoro o generalnom sponzorstvu sa kompanijom Jaffa Crvenka.

SNOW WOLF

Marko Vukićević

MEĐUNARODNI SALON AUTOMOBILA 2015. MINI STREETBALL FIAT 500L – NACIONALNA PREMIJERA SAMSUNG MINI STARS