Play Close

NAJŠARENIJA NOVOGODIŠNJA KAMPANJA

THE CHEDI LUŠTICA BAY

U prestižnom hotelu The Chedi na Luštici organizovali smo najšareniju novogodišnju noć. U brifu klijenta ključne reči bile su “boje” i “leto”.

Usluge:

Creative & Communications

Industrije:

Hospitality/Hotels & Resorts

Koja bi to estetika asocirala na leto i objedinila boje i šik hotela The Chedi?

Podsetili smo se malo raznih stilova i pravaca i odlučili da se vratimo u vesele 60-te, u vreme pop-arta i comic books estetike. Glamuru i šiku hotela Chedi dodali smo boje i uz pomoć estetike 60-tih učinili da leto stigne u novogodišnjoj noći.

U stilu nekadašnjih igranki, u lobiju hotela, prisustvovalo je nekoliko generacija, uključujući i decu za koju je bio posebno osmišljen prostor – igraonica sa velikim lazy bag-ovima jarkih boji i balonima. Celokupan praznični doživljaj upotpunio je i mađioničar.

Stilizovane poput lolly-pop junakinja iz stripova, sa perikama jarkih boja, hostese su dočekivale goste i fotografisale se sa njima na velikom photo wall-u sa motivima leta.

Veseli i razigrani tonovi čuli su se i sa bine na kojoj je bend Perpetuum Mobile svirao obrade pop-rock hitova. U ponoć, pažnja svih je bila usmerena ka nebu i šarenom vatrometu.

Jarke boje i zvučni slogani pozivaju na najšareniji doček nove 2020.

The Chedi Luštica Bay

NUFARM & NUSEED INNOVATION DAYS

NUFARM & NUSEED

„AORTA NIJE SAMO NA SRCU“

UDRUŽENJE KARDIOVASKULARNIH HIRURGA SRBIJE

A1 KINOTEKA „TAJVANSKA KANASTA“

A1 SRBIJA