ST. REGIS „SAVANT“: BREND DIZAJN
ST. REGIS BELGRADE
Za ekskluzivni restoran novootvorenom hotelu St. Regis u Beogradu, kreirali smo ime „Savant“ i vizuelni identitet koji savršeno oslikava prefinjenost i sofisticiranost ovog prestižnog mesta.
RUBIX – FESTIVAL UMETNOSTI I INOVACIJA
PORTO MONTENEGRO
Nakon tri neverovatna dana u prelepom ambijentu Porto Montenegra, održan je drugu godinu za redom – Rubix festival.
AMAZFIT GLOBALNA KAMPANJA ZA OLIMPIJSKE IGRE
ZEPP HEALTH
Uzbudljivo je započela globalna kampanja za Amazfit, jednog od vodećih brendova u vlasništvu Zepp Health korporacije. M2Communications je ostvarila veliki uspeh na međunarodnom pitch-u, osvojivši poverenje da kreira i realizuje ovu kampanju koja je već počela da se emituje širom sveta.
BURO. DESERT ROSE
BURO.
Posle nekog vremena dočkali smo da nam klijent, ponovo, da punu kreativnu slobodu. Naši prijatelji iz portala BURO su nam prepustili „full“ kreativu i produkciju njihvog glavnog godišnjeg događaja, a mi smo jedva dočekali da se „opustimo“ i uradimo nešto u našem stilu. Inspiracija je već postojala, samo je bilo potrebno pretočiti je u izvodljiv kreativni koncept – DUNE.
TEASER VIDEO. DESERT ROSE.
BURO.
Uzbudljive pripreme za Buro. Desert Rose događaj obogaćene su filmskim preludijumom, dodajući notu tajanstvenosti i avanture.
NEZABORAVNA IQOS ISKUSTVA
PHILIP MORRIS INTERNATIONAL
Izabrali smo najzanimljivije od brojnih atraktivnih projekata realizovanih za PMI – Philip Morris International Inc.
A1 KINOTEKA “SABIRNI CENTAR”
A1 SRBIJA
Projekat A1 Kinoteka, u saradnji sa Jugoslovenskom kinotekom, predstavio je digitalno restaurirani filmski klasik Gorana Markovića – „Sabirni centar“ iz 1989. godine.
OTKRIVEN NOVI ELEKTRIČNI PORSCHE TAYCAN
PORSCHE SCG
Dugoočekivani i potpuno novi električni Porsche Taycan imao je spektakularnu premijeru u popularnom event prostoru Galerija Štab u Beogradu.
VIZUELNI IDENTITET KOJI SIMBOLIZUJE ENERGIJU I KRETANJE
AKTIVNIJI
Uzbudljive vesti dolaze iz sportskog udruženja „Aktivniji“ – upravo su otkrili svoj novi logo koji odražava energiju, kretanje i posvećenost zdravom načinu života!
PORSCHE PANAMERA: „CHOOSE BOLDLY“
PORSCHE SCG
U skladu s bogatom tradicijom Porsche inovacija i ekskluzivnosti, M2C tim je zajedno sa klijentom Porsche SCG s ponosom predstavio najnoviju Panameru treće generacije!
MPC ECHO KONFERENCIJA – ODJEK INOVATIVNOG BIZNISA
MPC PROPERTIES
Tim M2C bio je zadužen za kompletan vizuelni identitet konferencije MPC Echo, kao i za organizacionu, scenografsku i tehničku realizaciju događaja.
CEO SVET, NA TVOJ NAČIN
TRAVEL BOUTIQUE
Kreirali smo novi vizuelni identitet za Travel Boutique, turističku agenciju specijalizovanu za luksuzna i egzotična putovanja.
SAM GALA 2023
SRPSKA ASOCIJACIJA MENADŽERA
U imerzivnoj sali renoviranog Sava Centra, pod geslom Next Level Business, dvanaesti put zaredom održan je prestižni SAM Gala događaj.
VINSKA VIZIJA OTVORENOG BALKANA 2.0
VLADA REPUBLIKE SRBIJE
„Vino kao konstanta civilizacije“ bio je kreativni koncept Drugog međunarodnog sajma vina “Wine Vision by Open Balkan”, koji je okupio više od 600 izlagača iz gotovo 30 zemalja sveta.
CELEBRATING LIFE SINCE 1743
MOËT & CHANDON
U sklopu obeležavanja 280 godina postojanja čuvenog francuskog brenda Moët & Chandon, u kabare klubu Lafayette održan je glamurozan događaj uz moto: Slavimo život od 1743.
DANI ERMITAŽA U SRBIJI
NIS GAZPROM NEFT
U Narodnom muzeju Srbije održano je svečano otvaranje Dana Ermitaža, jedinstvene kulturne manifestacije od međunarodnog značaja.
BMW SERIES 5 MEDIA LAUNCH
BMW
Na regionalnoj promociji nove BMW serije 5 i njene električne verzije i5, kojoj su prisustvovali i čelnici BMW GROUP AG iz Minhena, novinari i kupci BMW vozila iz celog sveta.
ST. REGIS „MIDNIGHT SUPPER“
ST. REGIS BELGRADE
Glamuroznom večerom “St. Regis Midnight Supper” otpočeto je novo poglavlje luksuza, elegancije i sofisticiranosti u Beogradu.
OTVARANJE SAVA CENTRA
DELTA HOLDING
Nakon perioda rekonstrukcije zvanično je otvoren kongresni i poslovni deo jednog od simbola Beograda, Sava Centra, a M2C tim bio je zadužen za izvršnu produkciju i režiju ovog značajnog događaja.
PADEL BELGRADE OPEN BREND DIZAJN
PADEL BELGRADE OPEN
Uzbuđeni smo što možemo da predstavimo novi, dinamičan logo za Padel Belgrade Open!
NUFARM & NUSEED INNOVATION DAYS
NUFARM & NUSEED
Spektakularnim događajem „Innovation Days“ kompanije Nufarm i Nuseed obeležili su Međunarodni dan polja.
„AORTA NIJE SAMO NA SRCU“
UDRUŽENJE KARDIOVASKULARNIH HIRURGA SRBIJE
Upečatljivom kampanjom „Aorta nije samo na srcu“ podignuta je svest bolesni trbušne aorte i rupturi aneurizme, njenim posledicama, ali i značaju prevencije u očuvanju zdravlja ljudi.
A1 KINOTEKA „TAJVANSKA KANASTA“
A1 SRBIJA
Pod okriljem projekta A1 Kinoteka, u Jugoslovenskoj kinoteci održana je svečana premijera digitalno obnovljenog filma “Tajvanska kanasta” Gorana Markovića.
„TANKA JE LINIJA…“KAMPANJA O BEZBEDNOSTI NA PRUŽNIM PRELAZIMA
TRANSPORT COMMUNITY
Trenutak nepažnje pri prelasku pružnih prelaza može imati fatalne posledice i zato smo osmislili efektnu i sugestivnu kampanju edukativnog karaktera pod nazivom “Tanka je linija…”.
VINSKA VIZIJA OTVORENOG BALKANA
VLADA REPUBLIKE SRBIJE
Jedinstvena sajamska manifestacija pružila je posetiocima, izlagačima i profesionalnim kupcima priliku da dožive bajkovit svet autentičnih vina zapadnog Balkana, kao i vina iz najpoznatijih vinskih regiona Evrope i sveta.
ADRIATIC SPIRITS BRAND DESIGN
ADRIATIC SPIRITS
Iskustvo potpunog uživanja i ukus zadovoljstva zavređuju elegantan i luksuzan brend dizajn…
PINÒT DIZAJN VIZUELNOG IDENTITETA
PINÒT
Uz hedonistički užitak, besprekornu uslugu i ušuškanu atmosferu ide i adekvatan i sofisticiran vizuelni identitet.
ANAYA DESTINATIONS BRAND DESIGN
ANAYA DESTINATIONS
Prefinjeni ambijent luksuznih apartmana u srcu Kopaonika zaslužuje i ekskluzivni vizuelni identitet i brend dizajn kojim se ističu sofisticiranost i komfor.
CUPRA HERO INTERACTIVE VIDEO
PORSCHE SCG
Za sve hrabre koji biraju drugačiji put, osmislili smo interaktivnu digitalnu avanturu pod nazivom Cupra hero.
PROMOCIJA AP VOJVODINA DUBAI EXPO 2020
AUTONOMNA POKRAJINA VOJVODINA
Kreativni i zabavni doživljaj kojim su promovisani privredni potencijali AP Vojvodine u paviljonu Republike Srbije na svetskoj izložbi EXPO u Dubaiju.
60. GODIŠNJICA POKRETA NESVRSTANIH ZEMALJA
VLADA REPUBLIKE SRBIJE
U svečanom i impresivnom ambijentu održan je najveći međunarodni politički događaj u Evropi 2021. godine, kojim je obeleženo 60 godina od osnivanja Pokreta nesvrstanih zemalja.
A1 KINOTEKA – „SEZONA MIRA U PARIZU“
A1 SRBIJA
Ispred beogradskih Silosa, u verodostojnom ambijentu francuskog bistroa, održana je gala premijera digitalno restauriranog filma „Sezona mira u Parizu“ Predraga Golubovića.
WESTERN BALKANS RAIL SUMMIT
TRANSPORT COMMUNITY
U formi hibridnog događaja, kombinujući žive i digitalne elemente, održan je Prvi Western Balkans Rail Summit, čime je svečano obeležena Evropska godina železnice.
GASTRO WEEKEND BY THE WILD TABLE CONCEPT
PORTO MONTENEGRO
Porto Montenegro bio je domaćin jedinstvenog gastro iskustva The Wild Table inspirisanog gastronomskim specijalitetima Crne Gore.
THE LIGHTWAVE AT LUŠTICA BAY
LUŠTICA BAY
Magični svetlosni spektakl Lightwave koji se projektovao po čitavom luksuznom primorskom naselju Luštica u Crnoj Gori, pružio je posetiocima neodoljiv audio-vizuelni doživljaj.
DIZAJN VIZUELNOG IDENTITETA
THE WILD TABLE
The Wild Table je jedinstveni „food experience“ koncept koji je osmišljen i razvijen u M2C Montenegro. The Wild Table divlju lepotu Crne Gore prenosi do trpezarijskog stola, kroz lokalnu hranu i raznovrsne zalogaje.
THE RITUAL OF PERFECT MOMENTS
LAVAZZA MONTENEGRO
Za klijenta Lavazza Montenegro realizovali smo specijalni photo shooting u produkciji NEO – New Entertainment Office. Cilj je bio prikazati kafu i sam ritual svakodnevnog ispijanja šoljice kafe na drugačiji način, kroz autentične lifestyle fotografije.
BRAND STRATEGY & CREATIVE DEVELOPMENT
LAVAZZA MONTENEGRO
Za čuveni brend kafe razvili smo brend strategiju, kreirali integrisanu kampanju, osmislili art direkciju i sveobuhvatni nastup na tržištu Crne Gore.
PARALELNA STVARNOST – SUROVA REALNOST
ASTRA
Emotivna 360° kampanja koja ima za cilj podizanje svesti o trgovini ljudima, njegovim vidovima i “nevidljivoj” prisutnosti u društvu.
WEBIZ 8.0 VIRTUAL
WEBIZ
U vremenu neizvesnosti i nezapamćenog izazova za event industriju, u vremenu izvan masovnih okupljanja, okrenuli smo se organizaciji događaja u online okruženju.
DRŽAVNI DATA CENTAR ZVANIČNO OTVARANJE
VLADA REPUBLIKE SRBIJE KANCELARIJA ZA INFORMACIONE TEHNOLOGIJE I ELEKTRONSKU UPRAVU
Svečano je otvorena najveća i najmodernija banka podataka u Srbiji, Državni Data Centar, a prisutni su imali priliku da se upoznaju i sa maskotom, androidoim Dacom, koja je bila virtuelni domaćin događaja.
VIP KINOTEKA – „MAJSTORI, MAJSTORI“
VIP MOBILE
U okviru projekta Vip Kinoteka, u septembru je premijerno prikazan digitalno restaurirani film „Majstori, majstori“. Ovo kultno ostvarenje reditelja Gorana Markovića koje beleži 40 godina od svog prvog prikazivanja.
BMW SERIJE 5 TVC
BMW SRBIJA
Ikonični BMW serije 5 dobio je upečatljiv televizijski spot kojim su promovisani i istaknuti tradicija, moćne performanse i elegancija čuvenog automobila nemačkog proizvođača.
TEMET – VINSKA PRIČA
VINARIJA TEMET
Ideja, poezija, neotkrivena lepota Pomoravlja. TemeT je priča o strasti, ljubavi, veri i istrajnosti. O vrednostima pretočenim u vina koja nas vraćaju istini i prirodi.
SAM GALA 2019
SRPSKA ASOCIJACIJA MENADŽERA
Pristup ovogodišnjem SAM Gala događaju je bio u skladu sa ključnim vrednostima Srpska asocijacije menadžera – svestranom pogledu na poslovanje, dugoročnoj održivosti eko-sistema i drugim važnim univerzalnim pitanjima.
ČETVRTA KINA – CIEZ MINISTARSKA KONFERENCIJA O SARADNJI U INOVACIJAMA
VLADA REPUBLIKE SRBIJE - KABINET MINISTRA ZA INOVACIJE
U hali 4 beogradskog sajma, 8. i 9. oktobra 2019. godine, za Vladu Republike Srbije, organizovali smo Četvrtu ministarsku konferenciju Kine i 17 zemalja centralne i istočne Evrope (CIEZ) o saradnji u oblasti inovacija.
VIZUELNI IDENTITET ČETVRTE KINA – CIEZ MINISTARSKE KONFERENCIJE
VLADA REPUBLIKE SRBIJE - KABINET MINISTRA ZA INOVACIJE
Logotip je dizajniran ekskluzivno za četvrtu ministarsku konferenciju o saradnji u inovacijama koja je održana u Beogradu 2019. godine.
CATCH M IF YOU CAN – BEST OF BMW
BMW - DELTA MOTORS
U okviru svetske serije događaja „The Best Of BMW“ koja istaknute klijente, partnere i poštovaoce upoznaje sa modelima bavarskog brenda, organizovali smo sportski skup zvučnog naslova „CATCH M IF YOU CAN“.
REDIZAJN KORPORATIVNOG KATALOGA
TEKOMINING
Austrijska kompanija Tekomining postavila je pred nas izazov kompletnog redizajna korporativnog kataloga. Idejno rešenje pretočeno je u dva finalna dizajna koja su rezultirala verzijama kataloga od 68 i 30 strana.
UNDERWATER ART
PORTO MONTENEGRO
Porto Montenegro je u saradnji sa našom agencijom kreirao neobičnu podvodnu izložbu koja je realizovana u periodu od 1. do 16. avgusta 2019.
LUŠTICA BAY REKLAMNI SPOT
LUŠTICA BAY
Tokom četiri pažljivo isplanirana snimajuća dana naš tim je radio na kadrovima koji će predstaviti stil i atmosferu Luštice, kao mesta gde se susreću obala i more, priroda i civilizacija.
WESTERN BALKANS DIGITAL SUMMIT 2019
VLADA REPUBLIKE SRBIJE
Najveći regionalni digitalni samit Western Balkan Digistal samit (WBDS) održan je 4. i 5. aprila 2019. godine u Palati Srbija.
SERBIA DIGITAL WEEK
REPUBLIKA SRBIJA
Nagrađivani projekat kreiranja vizuelnog identiteta za inicijativu Serbia Digital Week.
COCA-COLA HBC KICK-OFF & ANNUAL CELEBRATION 2019
COCA-COLA HBC
Tradicionalni Coca-Cola HBC Kick-Off praćen godišnjom proslavom kompanije, organizovan je 2019. u Belexpocentru za preko 1.200 zvanica.
SAM GALA 2018
SRPSKA ASOCIJACIJA MENADŽERA
Glamurozno veče u organizaciji Srpske asocijacije menadžera, posvećeno odavanju priznanja za pružanje izvanrednog doprinosa u promovisanju najbolje poslovne prakse i stvaranju pozitivne poslovne klime – SAM Gala 2018, održano je tradicionalno u decembru, sedmu godinu za redom.
BELGRADE VENTURE FORUM 2018
SERBIAN VENTURE NETWORK
Sedmo izdanje međunarodnog foruma inovacija i investicija, ponudilo je osveženi vizuelni identitet događaja. Sa ciljem da se kreira intimnija i opuštenija atomosfera, primenjen je „lounge“ dizajn scenografije sa binom u centru publike. Set-up je upotpunjen detaljima u vezi sa BgVF brend identitetom i karakterističnim simbolima Beograda
SAMIT100 BIZNIS LIDERA JUGOISTOČNE EVROPE
SRPSKA ASOCIJACIJA MENADŽERA
Samit100 jedan je od najvećih regionalnih poslovnih događaja i inicijativa koja na jednom mestu okuplja više od sto eminentnih poslovnih lidera regiona i EU, kao i brojne istaknute političke ličnosti i predstavnike regionalnih medija.
THE 8 X-PERIENCE
BMW – DELTA MOTORS
Automobil na čiji su povratak mnogi čekali 20 godina, pojam sportskog luksuza, nova BMW Serija 8, predstavljena je na ekskluzivnoj prezentaciji najpoznatije automobilske porodice iz Bavarske.
„SHAPING MEMORIES“ THE CHEDI LUŠTICA BAY GRAND OPENING
THE CHEDI LUŠTICA BAY
Svečanom otvaranju novog luksuznog hotela i marine The Chedi Luštica Bay, prisustvovalo je preko 1500 zvanica iz celog sveta, među kojima i najviši državni vrh Crne Gore. Inspiracija za veliko otvaranje potekla je iz koncepta „Shaping memories“ u koji su od početka utkani motivi, legende i tradicija karakteristični za ovaj deo Crne Gore, ali i ideje o izgradnji luksuznog kompleksa koji je u potpunoj harmoniji sa netaknutom prirodom koja ga okružuje.
HUBLOT EVENT PORTO MONTENEGRO
HUBLOT
Spektakularnim događajem na bazenu Porto Montenegro Yacht Club-a, ozvaničeno je strateško prartnerstvo kompanija Hublot i Adriatic Marinas Porto Montenegro. Ovom prilikom, Ricardo Guadalupe, generalni direktor Hublot-a i David Margason, generalni direktor Porto Montenegra, ozvaničili su partnerstvo.
FRANCK @ EXIT 2018
FRANCK
Upravo time smo se vodili kada smo organizovali trade marketing promociju Jubilarne kafe i Franck kafe, u okviru Exit festivala 2018.
ROLEX PORTO MONTENEGRO GRAND OPENING
PETITE GENEVE PETROVIĆ
Glamuroznom žurkom kojoj je prisustvovalo oko dve stotine najeminentnijih zvanica, kompanija Petite Geneve Petrović, svečano je nakon Budimpešte i Beograda, otvorila prvi luksuzni Rolex butik u Crnoj Gori, u okviru hotela Regent Porto Montenegro.
DM EXTREME LOOK CAMPAIGN
dm - drogerie markt
Povodom lansiranja nove kolekcije “Extreme Look”, kompanije dm drogerie markt, kreirana kompletan vizuelni identitet praćen sloganom „Be Unique Not Perfect“.
ON THE ROAD TO NEW PERSPECTIVES
AMBASADA ŠVAJCARSKE - ŠVAJCARSKA KANCELARIJA ZA SARADNJU
Za Ambasadu Švajcarske organizovali smo zvanično predstavljanje nove strategije švajcarsko – srpske saradnje, 19. aprila 2018. godne.
BMW X3 PRODUCT LAUNCH TRAINING SRBIJA
BMW GROUP AG
Internacionalni trening za novi model BMW X3 održan je u Beogradu u periodu od 6. do 10. februara 2018.
JAFFA & MUNCH @ GAMES.CON
JAFFA CRVENKA
Agencija M2Communications zaslužna je za osmišljavanje nastupa popularnih brendova Jaffa i Munchmallow na nedavno održanom drugom beogradskom Gamescon-u. Atraktivne postavke i aktivacije privukle su veliku pažnju posetilaca ovogodišnjeg festivala gejminga i pop kulture.
SAM GALA 2017
SRPSKA ASOCIJACIJA MENADŽERA
SAM Gala predstavlja jedan od najistaknutijih i najsvečanijih poslovnih događaja i nagradnih ceremonija koje organizuje Srpska asocijacija menadžera. Svake godine u decembru, tradicionalno, dodeljuju se važna priznanja menadžerima, kompanijama, obrazovnim institucijama, regionalnim projektima i ekonomskim novinarima za pružanje izvanrednog doprinosa u promovisanju najbolje poslovne prakse i stvaranju pozitivne poslovne klime.
EXPEDICIJA NA MARS
BMW - DELTA MOTORS
„Expedicija na Mars“ je konceptualni projekat realizovan za kompaniju Delta Motors povodom lansiranja novog modela BMW X3. Ekspedicija je okupila preko 600 članova u cilju istraživanja Crvene planete i predstavljanja novog BMW modela.
TOYO TIRES ROADSHOW & EVENT
TOYO TIRES RUSSIA / CREATIVE FORCE
Ekskluzivni „roadshow event“ organizovan je za visoke predstavnike ruskog ogranka kompanije Toyo Tires u avgustu 2017.
CIRCUS PARTY
PORTO MONTENEGRO
Tradicionalni letnji događaj u Porto Montenegru je i ove godine održan početkom avgusta.
Gosti su tokom večeri uživali u ambijentu ispirisanom artističkim cirkusom.
AQUA PARTY REGENT POOL CLUB RESIDENCES OPENING
PORTO MONTENEGRO
Povodom otvaranja kompleksa Regent Pool Club Residences, organizovan je elegantan događaj kome je prisustvovalo oko 200 VIP zvanica.
DAN POLJA 2017
BASF
Tradicionalni događaj kompanije BASF, najvećeg svetskog proizvođača u hemijskoj industriji, pod nazivom Dan polja održan je krajam maja na oglednim parcelama Instituta Tamiš u okolini Pančeva.
ASUS ZENFONE 3 DELUXE I NICHIM IZAZVAN U SOCIAL MEDIA KAMPANJI
ASUS
U potrazi za novim i drugačijim.
Kampanja na društvenim mrežama za Asus ZenFone 3 Deluxe realizovana je u saradnji sa Milanom Vučićevićem (Nichim Izazvan).
MEĐUNARODNI SALON AUTOMOBILA 2017.
FCA SRBIJA
Idejno rešenje i organizacija kompletnog nastupa kompanije FCA Srbija na Međunarodnom salonu automobila 2017.
ROLLS-ROYCE EVENT U BEOGRADU
ROLLS-ROYCE MOTOR CARS MÜNCHEN
Agenciji M2Communications poverena je organizacija prvog Rolls-Royce „event“-a u Srbiji i produkcija korporativnog videa za klijenta Rolls-Royce Motor Cars München.
SAM GALA 2016
SRPSKA ASOCIJACIJA MENADŽERA
Na tradicionalnom gala događaju „Srpske asocijacije menažera“ povodom dodele „SAM godišnjih nagrada 2016“, a u organizaciji agencije M2Communications, obeležena su dva jubileja, desetogodišnjica SAM-a i petogodišnjica SAM-ovih nagrada.
SVEČANO OTVARANJE FABRIKE ASTER TEKSTIL U NIŠU
ASTER TEXTILE
Ceremoniji svečanog otvaranja fabrike „Aster tekstil“ u Nišu, koja je održana 19. oktobra 2016., prisustvovalo je oko 500 zvanica, među kojima su bili najviši srpski zvaničnici, turski ambasador u Srbiji i menadžment fabrike „Aster tekstil“ iz Turske.
FROM BRAZIL TO PORTO MONTENEGRO
PORTO MONTENEGRO
Kako bi realizovala idejno rešenje projekta, agencija M2Communications je oformila produkcijski tim od preko 80 ljudi iz 4 zemlje sa dva kontineta.
ONE NIGHT IN RIO
JAFFA CAKES
Jaffa cakes i Olimpijski Komitet Srbije priredili su ispraćaj srpskog Olimpijskog tima na Olimpijske igre u Brazilu u atmosferi inspirisanoj duhom Rio de Žaneira, a organizaciju događaja poverili agenciji M2Communications.
SEVENFRIDAY EDITORIJAL
SEVENFRIDAY SRBIJA
Foto editorijal kreiran za „on-line“ prezentaciju „luxury & lifestyle“ brenda SEVENFRIDAY insipirisan je industrijskim okruženjem, mašinama i „biker“ stilom.
SEVENFRIDAY LAUNCH PARTY
SEVENFRIDAY SRBIJA
Ambijent inspirsan ”industrial“ motivima, molekularni kokteli, „glam rock“ modeli, café racer, svetlosni efekti i sjajna muzika benda El Jazzyra doprineli su odličnoj atmosferi žurke održane povodom lansiranja švajcarskog „lifestyle & luxury“ brenda #SEVENFRIDAY u Srbiji.
EMBRACE THE UNKNOWN BMW GENERATION X EXPERIENCE
BMW - DELTA MOTORS
„Off-road experience“ posvećen BMW X modelima, pod sloganom „Embrace the Unknown“ organizovan je od strane Delta Motorsa i kompanije BMW AG, a uz podršku agencije M2Communications.
LABORATORIJA LUDOG NAUČNIKA
ASUS
Ludi naučnik pod kontrolom svoje zle učenice „Cyber“, a uz pomoć vernog asistenta piromanskih sklonosti „Pyrone“ i profersora „Insane“-a kreirali su niz eksperimenata u okviru projekta širfrovanog naziva „Zver“.